Ting tar tid!

… Har jeg lært nå, haha. Jeg var sånn superoptimistisk og tenkte at jeg har innredet hele leiligheten på 1-2 dager, men ting tar virkelig tid. I går var vi på IKEA i 3 timer og alt som ble med hjem var kjøkkenutstyr! I dag har jeg kjøpt enda litt mer småting som jeg er veldig fornøyd med på bla. kremmerhuset. De har så sykt mye fint! Ellers i dag har Julie kommet og hjulpet meg litt og sett på leiligheten, hun er den eneste som har fått sett den hittils. Nå er det ikke så mye å se heller, hele leiligheten er jo TOM, bortsett fra at vi nå har fått på plass glass, tallerkner, bestikk++. Men nå skal jeg på living og kjøpe seng, da er ihvertfall en stor og viktig møbel på plass. Åååh, dere aner ikke hvor gøy dette er! Gleder meg skikkelig til vi er ferdige, leiligheten er fantastisk og beliggenheten kunne ikke vært mer perfekt eller sentral. Wiiii! Her er noen bilder jeg har knipset i dag:

ROT!!

Julieee Sjekk ut bloggen hennes : http://juliehegdahl.blogg.no/ 

Gangen og inngangsdøren 

 Fra kremmerhuset

Søteste brødfjølen! Fra Kremmerhuset

Fra Kremmerhuset og Lucky Duck

Fra Kremmerhuset og en kjøkkenbutikk i bogstadveien (husker ikke navnet, kan finne det ut senere)

Grytelapper fra Lextington

Gangen nede fra stuen til rommet mitt

Kjøpte inn litt søte ting til badet mitt

Fra Kremmerhuset

  Fra kremmerhuset

Hva synes dere så langt?

 

 

– ANDREA BADENDYCK

106 kommentarer

Siste innlegg