Besøk av beste!!

Hei!

I dag våknet jeg med skikkelig smerter som tydet på urinveisinfeksjon. Har hatt det et par ganger før og det er jo helt jææævlig. Dro på skolen selvom men måtte dra igjen bare etter 30 min fordi det var så sinnsykt vondt. Måtte dra rett til legen og fikk bekreftet at det var det jeg hadde fått. Nå har jeg fått antibiotika og kjenner at det har begynt å hjelpe allerede! Æsj, urinveisinfeksjon er sååå vondt!

Var hjemme og trøstet meg selv med godteri da jeg fikk melding av bjørnis om han kunne komme bort å se på leiligheten. Ville gjerne ha sykebesøk så da kom han bort en tur, var utrooolig koselig som alltid. Han er så søt, ble helt giiira av å se leiligheten og begynte nesten å gråte. Hahaha, aaw! 

Noen bilder fra i dag og noe av leiligheten sålangt: 

Sengegavlen 

Gangen fra kjellerstuen til rommet mitt

Rommet til Oliver! Skal sette opp et gjerde slik at han kan være på hele det rommet når jeg er på skolen. Skal også legge et teppe under så han ikke sklir (eller ødelegger gulvet, haha). Og så skal jeg sette inn masse leker, hus og ting han kan gnage på. Bortkjemt liten søtnos 

Kjellerstuen og rommet til Oliver til høyre

Stuen fra Olivers rom

 

En smule bortkjemt

Verdens søteste Ollibolli

Husk å besøk bloggen til Bjørn Erik HER 

Om noen lurer er grunnen til at jeg får blogget at jeg er hjemme. Paps har nemlig bursdag så jeg og sis er her på familiemiddag. Koselig! Vi snakkes

 

 

 – ANDREA BADENDYCK

66 kommentarer

Siste innlegg