Innkjøp til leiligheten fra kremmerhuset og Home & Cottage

Heihei!

I dag har jeg vært med min kjære Elenaaaaa. Vi har tittet litt rundt i bogstadveien, i og med at jeg nesten bor der, haha. Rart å plutselig bo midt i alt, tar liksom1 min å gå til Bikbok fra døren min! Vi fant litt søte interiør ting fra Home & Cottage og Kremmerhuset som jeg kjøpte, veldig fornøyd. Elsker interiør, synes det er gøy! Ellers lagde vi god mat og så på et par episoder av svenske Hollywoodfruer. Nåå skal jeg hoppe til sengs, her er hva jeg kjøpte i dag:

Kurv til å ha blader osv i fra H&C // Pute fra H&C // Krus fra H&C // Lite hus til å ha lys i fra Kremmerhuset // Brødboks fra Kremmerhuset // Chai te fra H&C // Romduft fra Kremmerhuset

 

Likte dere innkjøpene mine?

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

48 kommentarer

Siste innlegg