Julegavetips- Klokker

Heihei!

Mange har lurt på hva jeg ønsker meg til jul og jeg er ikke helt sikker. Men har veldig lyst på en ny klokke! Har jo verdens fineste fra Marc Jacobs i sølv og kunne tenkt meg en klokke i gull også. Klokke er noe du kan bruke hver dag, noe du har lenge og et perfekt tilbehør. Så hvis noen er usikre på hva de ønsker seg kan jo klokke være en idè, finnes jo såå mange fine! Mine favoritter:

HER  // 2 HER  (denne har jeg!) // 3 HER 

HER  // 5 HER  // 6 HER 

HER  // 8 HER  // 9 HER 

Hvilken likte dere best?

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

 

– ANDREA BADENDYCK 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Annonselenker

                                                                                                                               

27 kommentarer

Siste innlegg