Snaaart juleferie

Heihei!

I dag har jeg vært med Henriette. Vi har tittet litt rundt i butikker etter julegaver, fant blant annet verdens fineste julegave til meg selv. Mohahah, sleiping. Ellers er jeg vel ferdig med gavene for i år, er for eksempel veldig fornøyd med det jeg har kjøpt til Axel. Etter å ha tittet litt rundt dro jeg og Henri hjem og lagde julekort. Vi hadde kjøpt inn masse klistremerker og de ble dødsfine! Anbefales, synes julekort er noe av det koseligste å få- ikke minst også å gi. I julen skal vi til Sverige for første gang, fordi mormor har blitt veldig syk og da har ikke de noe mulighet for å komme til Oslo som de alltid har gjort. Synes det er ganske kjipt, blir nok ikke helt det samme.. Har ikke en gang nrk der så da blir det ikke tre nøtter til askepott 🙁 Jaja! Drar allerede fredag så må få gjort i stand alt jeg skal før det.

I Oslo har vi forresten mye kortere ferie enn andre steder i Norge, hvor urettferdig er ikke det. Sophie fikk juleferie forrige uke og begynner 6 januar på skolen. Vi får juleferie I MORGEN og begyner allerede 2. januar… Blææææ, noen som vet hvorfor vi starter så tidlig i år?(neste år, hehe) Føler det alltid har vært skolestart en gang etter 5 januar.

To bilder Henri knipset av meg før vi dro. Jakke fra Woolrich // Genser fra Acne // Bukse fra Juicy Couture

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

161 kommentarer

Siste innlegg