PERFECTION

Kjøpte meg verdens fineste veske fra Céline i går. Har jo elsket den svarte bare mer og mer siden den ble min, så kunne vel ikke la være å forelske meg i denne heller. Har lenge hatt lyst på en grå eller beige veske og denne er virkelig perfekt!

Om noen lurer er dette en annen modell enn den jeg har fra før, selvom de ligner i formen. Skinnet er også semsket, det er ikke skinnet på den sorte  Her er herligheten:

LYKKE, kan ikke beskrive hvor godt jeg liker den!<3<3<3 Tar outfitbilder med den etterpå så ser dere hvordan den er på! Men vi må sjekke ut av hotellet nå så får ikke blogget før jeg er hjemme i kveld. Flyet går sent så vi får endel ut av dagen i dag! Tror den går til litt shopping og om vi tar tid så tenkte vi å ta en tur til eiffeltårnet  Ha en fin dag!

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

134 kommentarer
    1. Den var kjempe fin!! Men kan du ikke lage en innkjøpsvido når du kommer hjem? Det er såå gøy! Så kan du fortelle hvordan du hadde det også 🙂 håper du koste deg masse hvertfall 😀

    2. FIIIIIIN 🙂 Heldige deg!! Vet du om man kan få kjøpt Céline i Norge ? Og om de finnes i forskjellige størrelser ? Og hva de ligger på i pris sånn ca ? Har fått helt dilla på vesken, etter at jeg så du kjøpte den sorte,, Semsket er også veldig fint,, Har lyst på begge selv:p Godt Nyttår!!! 🙂

    3. Hei Andrea! Jeg heter også Andrea og jeg liker også og blogge:) jeg og bestevennen min har en blogg som heter kadea.blogg.no! Ta gjerne en titt:) du er et forbilde for meg og mange andre! Har vært fast leser i over et år… Stå på!

    4. Dødsfin veske! Elsker Paris, men som du sa tidligere fant jeg ikke Allsaints heller. Eneste minuset 🙂

    5. hvor mye kosta den? og kan du vææææråsnill beggyne å skrive pris på ting? dødsirriterende å ikke vite hva de koster 😛

    6. Hvor får du alle disse pengene fra, du handler jo mer en vanlig foreldre med bra lønn. Vell vell, gratulerer med ny veske!

    7. Wow.. NYDELIG! Men skjønner egentlig ikke vitsen av å kjøpe ganske lik céline veske, nå som du alerede har en, men det er jo selvfølgelig du som velger selv hva du bruker pengene på:-) helt fantastisk var den ivertfall!

    8. Enig med Silje over her, skjønneri kke hva du skal med en heelt lik(nesten) veske, istedet for å heller kjøpe en annen modell! Men hihi det er jo ditt valg! 🙂 Veska er hvertfall kjempefin!!

    9. Så misunnelig! Hadde jeg bare vært flink til å spare hadde den veska vært min for lengee siden 😛

    10. Herliighet så fin!! Men du hadde fått råd til chanelvesken for de pengene du har brukt på disse to veskene du nå har, hehe

    11. Dere som sier den er helt lik er jo teite. Modellen er ikke lik, det er annet skinn og det er jo en HELT ANNEN FARGE? Herregud den var jo dødsfiin! Hva kostet den?

    12. Greit nok at du “investerte” i den forrige celine-vesken, men betyr ikke å “investere” i noe at du ikke trenger kjøpe flere? For eksempel investere i et hus, så du ikke trenger leie og betale i flere måneder.. Man trenger ikke flere vesker, og svart passer til alt, så ser ikke helt den..
      vits i å kjøpe en til, fordi den er i en annen farge? Gjør ikke noe om den er i en annen modell, ser HELT lik ut.
      Hadde du også kjøpt iphone i svart etter å ha kjøpt iphone i hvit, bare fordi den er en annen farge liksom? Kommer aldri til å skjønne meg aldri på Oslo-jenter og avhengigheten av merker…

    13. Hva annet har dere gjort enn å shoppe egentlig? Paris byr på mye mer annet enn bare shopping.. Eiffeltårnet er et must å besøke når du er i Paris. På en slik weekendtur er det jo begrenset med tid, men opplevelser er jo verdt å få med seg da, og ihvertfall alt Paris har å by på. Shopping er greit for en dag, men opplevelser er også like viktig:-)

    14. Så fin veske! Ønsker meg Celine-veske selv. Kan du legge ut bilde av de to veskene sammen, så vi ser forskjellen? Klarer ikke bestemme meg for hvilken modell jeg vil ha, og klarer ikke se forskjellen så bra:)

    15. SYKT. du har nå brukt 30.000 tilsammen på to vesker som er PRIKK LIKE, utenom fargen? skal si du er smart, ville nå heller investert i en klassisk chanel, da..

    16. Flott veske, bare pass på så du ikke blir for opptatt av det matrialistiske og får feil fokus på ting 🙂 kos deg videre i paris!

    17. HERREGUD skjerp dere!! Hun tjener mye penger så hun har råd til alt hun kjøper pluss mye mer. Sjalusi sitter sterkt i mange av dere. Hun bruker penger på det hun liker. Hun har nok foreldre som kan gi råd og trenger ikke dere for å konstant kritisere hver gang hun kjøper noe. Så lei av den janteloven i Norge.

    18. Greit nok at du “investerte” i den forrige celine-vesken, men betyr ikke å “investere” i noe at du ikke trenger kjøpe flere? For eksempel investere i et hus, så du ikke trenger leie og betale i flere måneder.. Man trenger ikke flere vesker, og svart passer til alt, så ser ikke helt den..
      vits i å kjøpe en til, fordi den er i en annen farge? Gjør ikke noe om den er i en annen modell, ser HELT lik ut.
      Hadde du også kjøpt iphone i svart etter å ha kjøpt iphone i hvit, bare fordi den er en annen farge liksom? Kommer aldri til å skjønne meg aldri på Oslo-jenter og avhengigheten av merker…

    19. Herregud blir satt ut av hvor mange idioter som kommenterer over her, la jenta bruke pengene sine på hva hun vil, det er faen ikke deres business hva hun gjør, geeez

    20. er enig med noen som skrev her oppe, synes at ihvertfall første gangen du er i paris at du ser paris ordentlig og fokuserer på opplevelsen. man drar ikke til de fineste byene i verden for å shoppe hele tiden. det virker som at den eneste grunnen til at du reiser i det hele tatt er pga. å shoppe å bruke penger, dette er kanskje grunnen til at du har så mange lesere også. mest sannsynlig så leser folk bloggen din bare for å se på alle de nye tingene du kjøper/får hele tiden og skulle ønske det var dem. jeg tror ikke jeg har sett et innlegg med en hm genser eller et antrekk som ikke er merke untatt zara. det er faktisk litt sykt.
      jeg er en av de leserne som leser bloggen din bare for å se på de fine tingene du har…desverre.

    21. Lurer på om du kan hjelpe meg med en ting… Sephora ligger et sted i London, lurer på om du har vært der, og hvordan + hvor den er? Er den langt unna “sentrum”?

    22. Greit, den er fin og alt det der.. Men du sløser som om du skulle vært millionær (kanskje du er det, ikke vet jeg) Men fyyf..

    23. Kommer til å bli en stor overgang for deg når du ikke har denne bloggen lenger, når du faktisk må jobbe hardt for å få penger som normale mennesker.

    24. Føler du nettopp smørte litt smør på flesk med den veska. Altså, for all del, nydelig veske og kunne godt tenkt meg den selv. Men jeg ser litt realitet i denne verden, og jeg klarer desverre ikke å se hvordan en veske kan være verd 15000 kr. Det er jo bare en veske. Tenk på alt annet du kunne brukt de pengene på, noe som kunne hjulpet andre eller noe på enn eller annen måte. Men det handler vell om ens eget perspektiv på ting! Du har vel dine grunner, og jeg respekterer det. Jeg bare ber deg tenke litt, hva når bloggen din ikke finnes? En gang er du også nødt til å leve i realiteten som normale mennesker, men før den tid, lykke til videre med bloggen. 🙂

    25. Veldig fin, JA, men: du har en veeldig lik i svart. Det er dine penger, og det er du som bestemmer hva du vil bruke de på>jeg skjønner det. Det er bare litt insane hvordan du klarer det. Hadde det i det hele tatt vert en annen modell så er det kanskje noe annet… Jeg såg også på instagram at du hadde kjøpt deg en Prada lommebok/kortholder(?). Igjen: du bestemmer. MEN tenk deg litt om:-)

    26. Super fin veske, MEN:
      den siste tiden har jeg lagt merke til at du har på deg nesten BARE MERKEKLÆR… Du kjøpte deg til og med ankelsokker som er merkeklær, det er greit for meg at du vil kjøpe så dyre klær, dine penger…MEN det virker som om at det bare er merke klærne/veskene som er fine for deg? For en stund siden haddde de en nesten HELT LIK veske (den sorte) mtp utseendet, men den var fra Gina Tricot, og det stod ikke Celinè på den… Som nevnt ovenfor her, hvis den nye veska hadde vert fra H&M uten Celinè på, hadde du da kjøpt den? Hadde den vert like fin? Eller er det bare det at du føler deg bedre med å gå med merkeklær? Jeg hvet ikke, og det er opptil deg hva du vil bruke penger på, men jeg synes det er ganske sykt når du må kjøpe hvite ankelsokker fra Ralph Lauren og istedenfor noen helt vanlige hvite fra bikbok…?
      ellers virker du som en flott jente med godt humør, men jeg er bare ikke helt enig med pengebruken din, men som sagt, ditt valg 🙂
      Stå på! klem<3

    27. Kan du vær så snill lage et innlegg om hvordan du setter håret ditt opp i en hestehale selv om du hair tape extensions, og hvordan du eventuelt tar vare på de osv? Har veldig lyst på det selv, men en annen blogger som har det sa at man ikke kan ha håret i en hestehale når man har tape extensions, men du har jo det…. 🙂

    28. Gleder meg som faen til du ikke lenger kan leve av bloggen og må ut i den virkelige verden for å jobbe ordentlig som alle andre. Da nytter det ikke å kjøpe vesker til 15.000 og merkesokker i hytt og pine. Det er ikke en sunn livsstil du har nå i det hele tatt, og du kommer til å gå på DEN smellen når du skal ut i arbeid .

    29. hvis noen hadde lest bloggen litt bedre, isteden for å bare forkusere på det kun kjøper til seg selv, hadde dere også sett at hun bryr seg ganske mye om andre. hun har støttet enn del gode saker, som dere hadde visst om dere bare hadde lest bloggen litt bedre.
      jeg har en venn som har massevis av merkeklær, vesker og alt det der. hun bruker 1000vis av kroner hver eneste mnd på merkeklær, og jeg er drit missunnelig på henne, men hadde jeg hadde lommeboken hennes, hadde jeg også gjort akkurat det samme. hadde jeg hatt lommeboken til Andrea hadde jeg også gjort det samme. Tenk dere litt om før dere skriver noe negativ, dere høres bare ut som en gjeng med missunnelig drittunger.
      av misunnelse kommer det aldri noe godt. skjerp dere. la hun leve livet sitt på hennes måte. det er hennes penger, og hennes liv, og hun gjør MYE annet med de pengene enn bare å shoppe.
      STÅ PÅ ANDREA, jeg syns du er dødskul.

    30. Det er så morsomt å se på de menneskene som absolutt MÅ legge seg opp i hvor mye ting koster, hva hun bruker penger på, hva hun vil gjøre i Paris osv. Ja greit nok at DERE kanskje ikke ville brukt 15000 på en veske, og at dere heller ville sett eiffel tårnet enn å shoppe, men la nå Andrea få gjøre hva hun vil i Paris?Det er jo hennes ferie, ikke deres.. For all del si hva dere mener, men alt i alt så er det jo Andrea sitt valg hva hun velger å bruke penger på og hva hun vil gjøre i Paris. Hun tjener masse penger på bloggen – det har hun skrevet før, OG hun sparer penger (noe hun også har skrevet x antall ganger før). Dere som har så lite å gjøre at dere må legge dere opp i alt som har med merker, pris og penger å gjøre bør virkelig åpne øynene å se dette fra flere sider. Hva hadde dere gjort om dere hadde hatt like mye penger som Andrea?

    31. Til deg som spør om hun hadde kjøpt den hvis den var fra H&M.. Det er jo selvfølgelig en STOR forskjell i kvalitet. En veske fra H&M holder ikke lenge.. Det gjør denne 🙂 Men er enig i at det er litt vel mye penger ja!

    32. For det første må jeg si gratulerer til deg Andrea med et kjempe fint kjøp, som også sikkert er det du vil få som kommentarer. Men til alle dere som kommenterer negativt:
      Det respekterer jeg, DERSOM dere gir konstruktiv kritikk. Men synes dere bare snakker usmakelig og usaklig. ALLE som ikke er “fjortiser” skjønner at dere er misunnelige. Så det er bare å gi seg med en gang. Og en annen ting, dersom du skal kritisere og slenge dritt?så gjør det med fult navn.
      Tenk også på hvordan du ville følt det dersom noen kommenterte stygt om noe du har ønsket deg og endelig kjøpt, og er kjempe stolt av. Ta dere sammen og voks opp.
      – ROBIN FRBERG

    33. Fint å se vi er fler her som synes dette er SYKT! Du er faen ikke et bra forbilde for di på din alder… Tenk over det. Virker som du er stolt over at du tjener 10 x mer en min mor og far til sammen. En dag kan du ikke leve av bloggen mer! HVA GJØR DU DA? Woreee

    34. Syntes ikke du blogger om noe annet enn ting du kjøper deg, og sponsede ting du får i posten om dagen jeg. Tror ikke bloggen din vil leve lenge med bare sånne innlegg, dessverre.

    35. Å eie en designerveske gir en spesiell følelse som en veske fra Cubus ikke kan skape. Håndarbeidet, kvalitetskontrollene, den perfekte sømmen, det velduftende skinnet. Ja, jeg kunne fortsatt i det uendelige. Det er en grunn til at stilsikre kvinner velger dyre, tidløse kjøp fremfor mange billige impulskjøp (som til sammen utgjør en solid sum). Det handler om kvalitet fremfor kvantitet. Jeg ville mye heller brukt 10 000 kr på en veske som varer i 50 år, enn 300 kr på en som rakner i sømmen etter tre måneder, som er fra en Ebay-selger i Kina. Det er min filosofi, og også sikkert Andreas.
      Er selv 18 år og kjøpte min første dyre veske for to måneder siden. Den kostet 8500 kr i Akersgata i Oslo. Kjøpet gjorde jeg fordi jeg tenker langsiktig og jeg er veldig interessert i mote. Det er min lidenskap! Slik er det. Andre bruker penger på scooter og røyk. Jeg bruker mine penger på det som gjør MEG glad. Respektér det.
      Ikke bry deg om de som ikke forstår seg på slike veskekjøp, Andrea! Det vil alltids finnes misunnelse, dessverre..
      …Det var forresten din LV noé som inspirerte meg til veskekjøpet mitt 🙂

    36. du er stygg. ser ut som et hestetryne. hjelper ikke med en gushe-grønn veske da, haha. du er tragisk. håper noen hacker bloggen din så du mister denne inntekten. Også sløser du penga dine på å leie istedenfor å kjøøøøøøpe en leilighet selv eller hus. du trenger virkelig økonomisk støttehjelp til å rådgives hva du skal gjøre med så stor inntekt som 17åring. se å voks opp. det skinner dollar-tegn i øya på deg. du er kvalm og stygg

    37. Helt underbar väska, verkligen ett bra köp!! Visst är detta Luggage Bag och din svarta är Boston Bag? 🙂 Otroligt fina båda två!
      Kram

    38. Dere som kommenterer bare for å kommentere ubehagelige kommentarer, kan dere heller ikke bare tenke på hva dere gjør selv som er galt først og fremst, i stedet for å rakke ned på andre dere EGENTLIG ikke vet noe om nesten? Andrea er faktisk en fantastisk jente. Hun har en fantastisk blogg. Hun fremgjør seg selv som en flott og ekte person rett og slett. Hun er ikke avhengig av å legge ut nesten nakne / lettkledde bilder av seg selv på bloggen for å få oppmerksomhet. Noe de fleste på topplisten gjør! Det er Andrea sine penger, det er hun som bestemmer, det har da dere ingenting med? Om hun vil kjøpe en eller to vesker til 30.000kr så må hun vel få låv til det uten å få kritikk for det? som sagt hun er ei flott jente med en flott og serriøs blogg! Hun er flink!
      Alle de kommentarene hørres jo bare ut som skikkelig sjalusi fra dere! og det kommer selvfølgelig aldri noe godt ut av det, slik at dere vet det 🙂 Andrea, fortsett slik, gjør hva du vil, stå får dine meninger og følg dine drømmer, tross for at det er mennesker som kritiserer det, så har de egentlig ikke noe rett til å gjøre det, du er en selvstendig person som gjør det du føler for å gjøre og det DU vil gjøre, det du føler er best for deg selv, det du føler du selv er lykkelig med, det gjør du, ikke bry deg om hva andre sier 🙂 Elsker bloggen din og følger med på den hver dag! Stå på videre Andreaa <3

    39. Hvor hun får disse pengene fra, er jo ikke noe dere skal bry dere om? Om hun får de fra blogging, foreldrene hennes eller noe annen jobb har faktisk ikke dere noe med! Det er jo pengene hennes, så jeg tror at meningen deres om at hun bruker “for” mye penger, betyr ingenting. Det lukter jo sjalusi lang vei her? Hvorfor ikke være glad for at Andrea kjøpte seg den vesken, istedet for å sutre over at hun bruker mye penger. Noen interesserer seg for væsker, andre interesserer seg for klær og sko. Det er helt forskjellig! Så, nå kan alle dere sisterunden værsåsnill å ti still? Fordi, Andrea kommer ikke til å kjøpe noe dere vil at hun skal kjøpe eller bruke pengene på. Hun kjøper det hun interesserer seg for!
      Btw: Bloggen din er til stor inspirasjon, Andrea <3

    40. Du lever en unødvendig dyr livsstil, men det er vell ditt liv da… Men bare pass på at du er ikke ender opp som en 50.åring med dårlig jobb, mange katter, uten familie, men fullt litt utslitte , falma merkevesker som du kjøpte når du var 17 år pga. en blogg. 🙂 veskene dine er helt klart fine, men pass på at du ikke får et helt skeift forhold til penger!

    41. Jeg mener at er du på en storbyferie, er en del av reisen å oppleve. Oppleve disse flotte turistattraksjonene som Paris byr på. Eiffeltårnet, museum. Om ikke Disneyland, for de som er interessert i barnslig moro. Jeg bestemmer selvsagt ikke hva andre skal bruke penger på/oppleve på en slik ferie, men her i verden er det rett og rimelig at alle får si hva de mener, til en viss grad selvfølgelig. Jeg opplever at fåtall av disse kommentarene som blir lagt inn i dette innlegget er uakseptable. Alle har en mening, og det må de få lov til å ha, så lenge de er saklige.
      Noen synes det er greit å bruke 15000 kroner på ei merkeveske, andre ikke. Jeg ville heller ikke brukt penger på det, men så er det jo noen som ønsker det. Vi er forskjellige her i verden, så la alle ha sine meninger.
      At en 18 åring investerer så mye i en veske er ikke noe særlig. Bare se på Teenage boss, hvor mange bortskjemte ungdommer som finnes her i Norge. Alt de har er av merker. Jeg synes rimelig synd på 12-13 år gamle jenter som faktisk blir så påvirket at noen går på Egertorget og kjøper seg dyre merkeklær, merkevesker ol..
      Men Andrea, det er ditt kjøp og valget er ditt. Jeg tar deg ikke for dette på noen som helst måte, jeg bare sier hva jeg mener, slik som akkurat alle de andre gjør her på bloggen, på både positive og negative måter. De som er i mot min mening nå får være det, men å bruke energi på å blande seg oppi andres meninger, er ganske meningsløst. La det bare stå, så er det utrolig dårlig gjort av de som slenger ut alvorlige hat-kommentarer. Dette er ikke alvorlig i det hele tatt, dette er beboere i Norge sin mening om et veskekjøp. Så vær så snill, la Andrea få bruke penger på det hun ønsker, og la alle som synes hun gjør unødvendige innkjøp og bruker ei weekendhelg på shopping, når hun kunne sett så mye annet ha sine meninger. Det oppstår bare unødvendige diskusjoner.
      Takk:)

    42. kanskje du burde ro ned litt me de her designer kjøpan dine? blir faktisk jævli irritert. du kjøp jo fan mæ nåkka heile tia!?

    43. Celine veskene er jo bare perfeksjon. Er ekstremt misunnelig. Folk som klager er bare lei seg fordi de ikke har masse penger selv. Forstår veskekjøpet, men skoene var vel ikke et super godt og sikkert kjøp. Flate sko i tøystoff blir vel sikkert kjempefort ødelagt :/

    44. lol, de som spør om hun hadde kjøpt den om det ikke var samme merke.. selvfølgelig hadde hun IKKE gjort det når hun har pengene til å kjøpe denne. hun har jo skrevet før at hun heller betaler mye for noe hun har i 10 år++ enn å betale lite for mange ting som varer i en måned liksom.. idiotiske kommentarer hahahhahah

    45. Hei, Andrea!
      Jeg må si at bloggen din er bra og jeg liker stilen din veldig godt!
      Og en annen ting som jeg legger merke til på disse kommentarene som er på dette innlegget. For enklete mennesker så er det nok mye penger når man bruker en stor sum av det man tjener på merkevesker og merkeklær. Jeg selv kunne klart å kjøpe noe merkeklær hvis jeg virkelig ville hatt det, men for meg som ikke tjener så bra, så er det helt absurd å bruke en stor sum med penger på noe som er ganske lik hverandre. Men det er jo opp til en selv hva man bruker pengene man tjener.
      Ha en fin kveld videre!
      Hilsen meg 🙂
      Hilsen meg

    46. kjempe fin, men jeg liker best formen på den svarte! husker du hvor mye den svarte koster? å hvor jeg kan kjøpe den i norge? :))

    47. Haha, til du som sa vesken lignet på en smiley… takk, du ødela nettopp drømmevesken min (haha).
      Men seriøst, Andrea, vesken er heelt nydelig og du burde absolutt få lov til å bruke pengene dine på akkurat det du vil 🙂

    48. So what om hun kjøper veske til 15 000 kr? Dere som klager hadde gjort akkurat det samme hvis dere kunne! Drit i å være så negative mot andre, hun ønsker seg den, og hun kjøper seg den. Designervesker er noe man kan investere i faktisk, og mange jenter, inkludert meg selv liker slike vesker. Og man trenger ikke å være millionær eller ha en kjent blogg til å kjøpe det man vil, man kan faktisk ha en kjedlig A4 jobb og likevel kjøpe seg dyre ting. Noen av dere blir glade av å se på eiffeltårnet, ANDRE blir glade av å kjøpe en jævla fin veske!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg