Lovelovelove

(reklamebasert innlegg)

 

 

Heihei!

Jeg har fått flere høvler og mange blader fra Dorco Shai. Som alle andre jenter og gutter er jeg avhengig av å ha en god barberhøvel, og det har jeg virkelig nå! Denne høvelen er den første i hele verden med 6 blader, noe som gjør at den fungerer enda bedre enn andre høvler. Ofte før har jeg måtte gått over leggene flere ganger for å få bort alt, men med dorco shai holder det å gå over bare en gang. Denne er virkelig mye mer effektiv! Ikke minst har den jo det søteste rooosa designet. Den har også et bøylig barberhode som gjør barberingen lettere. Beste høvelen jeg noensinne har prøvd♥

Se så fin den er!  Og dere er like heldige som meg og kan prøve den gratis ved å fylle ut et skjema HER

Det kommer et abbonoment når du bestiller men det kan avsluttes når du vil. Når du bestiller trenger du ikke betale frakt eller noen ting, altså får du den helt gratis. Og det beste! Om dere bestiller høvelen er dere automatisk med i trekningen av en fantastisk goodiebag som består av bla. 1 års forbruk av shai høvelen, en iPad mini, deborah lipman neglelakk i valfri farge og mer. Vinneren trekkes om 1 uke og prøvepakken består av en høvel + to blader. Lykke til!

 Dette liker vi eller hva?!

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

123 kommentarer

Siste innlegg