Natta

Genser fra Bikbok. Da er jeg hjemme etter koselig familiebursdag! Av mamma og pappa fikk jeg langren ski + utstyr (genial gave i og med at sånt er kjedelig å bruke penger på selv), også fikk jeg litt smågaver, penger og litt intereør til leiligheten ♥ Ellers fikk jeg penger av tanten min og superfine øredobber av besteforeldrene mine som desverre bor i Sverige.

Det var kjempehyggelig å møte familien igjen, vi koste oss skikkelig og lo som bare det!  Nå er Shandie her og da jeg møtte henne hos foreldrene mine fikk jeg heeelt sjokk. Hun er SÅ stor, hahahahaha! Er jo vant til tidenes minste valp, kaninen min er jo dobbelt så stor om ikke mer. Så Shandie så jo helt gigantisk ut og det var sykt rart å løfte henne! Hun var såå tung i forhold til lille bebi som jeg kan løfte med to fingre. Hahaha, blir vel vant til det. Molly ser ikke så liten ut på bilder men hun er dødsliten, alle får sjokk når de ser henne i virkeligheten ♥

Meg og lille på tbanen i stad. Se så liten hun er i forhold til hånden min, hihi! Sykt hvor mye oppmerksomhet man får når man går rundt med en så søt hund, alle snur seg, peker, stirrer, vil klappe henne osv. Haha 

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

36 kommentarer

Siste innlegg