Beautiful Creatures

Heihei!

Har noen av dere hørt om filmen Beautiful Creatures? Filmen er basert på den bestselgende romanen av Kami Garcia og Margaret Stohl. Den er original, mørk og morsom, en fengslende, overnaturlig kjærlighetshistorie om en helt vanlig gutt som forelsker seg i en mystisk outsider som helst vil være normal ? og den livsfarlige hemmeligheten som forandrer livene deres for alltid. Jeg skal på førpremieren til denne filmen og gleder meg skikkelig ♥ Har sett traileren og filmen virker dødsbra!! Elsker å dra på kino og elsker å se film, perfekt 

Ooog! Jeg er så heldig at jeg også får gi ut noen biletter til DERE Trekker 5 vinnere som får to biletter hver, altså som kan ta med seg en venn! Alt dere trenger å gjøre er å se trailieren og så bare legge igjen en kommentar med e-post adresse så jeg får kontaktet vinnerne! Bilettene er for visningen på Coluseum den 13. februar, altså dagen før før-premieren den 14 feb ♥ Ellers kan biletter kjøpes HER til de som er interessert i å se filmen♥

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

425 kommentarer

Siste innlegg