JUST DO IT

Heihei!

I dag hadde jeg igjen pt-time hos STUDIODAY ♥ Aaah, det var deilig! Øvelsene vi tar er de beste, spesielt rumpeøvelsene er helt syyyke, kjenner det utrolig godt. Elsker å ha personlig trener, hun jeg har heter Marianne Aas Krogh (google henne) og er fitness utøver. Hun er dødsflink og er med i masse konkuransser hele tiden, sykt sterk og motiverende. Er så mye lettere å ha en som hjelper deg og som får det til å gjøre de mest effektive øvelsene og som presser det skikkelig, enn å måtte gjøre det alene. Gruer meg til i morgen, kommer til å være så støl at jeg nesten ikke klarer å røre meg, haha. I morgen skal jeg også ha min første boksetime, som jeg kommer til å ha fast på onsdager og lørdag morgen. Pt timene er mandager! Altså hard trening med private trenere 3 ganger i uken, gjett om det vil gi resultater  Har tatt “før” bilder av kroppen min og kommer til å legge ut “etter” bilder om et par måneder. Gleder meg til å miste fettprosent og øke muskelmasse! Er så deilig å trene styrke, selvom det er hardt der og da føles det så godt etterpå. Og løping blir litt for kjedelig og langvarig for min smak! Boksing er jo super kondisjonstrening så kondisjon vil jeg få via boksing + selvølgelig muskler  Yeeey. Er så deilig å være inne i en god treningsperiode, føler meg så mye bedre! Kommer til å legge ut litt forskjellige sunne oppskrifter på bloggen så dere får bare følge med, et riktig og sunt kosthold er selvfølgelig veldig viktig sammen med treningen.

Fint treningstøy er også veldig motiverende, har kjøpt inn matchende tøy i rosa, gult og lilla som dere ser på bildene over  Om dere er interesserte i at jeg skriver om trening, mine resultater og kosthold må dere bare si i fra at dere liker det, så kommer jeg til å fortsette ♥ Vil veeeldig gjerne motivere dere til å komme i gang og ikke minst gi dere tips til feks sunn mat om dere har lyst som jeg nevnte over her.

 

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

121 kommentarer
    1. Tips! Du mister ikke fettprosent av å trene styrke, kun av kondistrening…
      Men vis du skal trene kondis viav boksing så er jo det greit, og man får alltid finere kropp med muskler:)
      Du har fin kropp nå og da!!:)

    2. Ja, vær så snill og fortsett med det! Kan du sette opp treningsprogrammet ditt også? Hva du gjør når du har styrke og sånt? Blir veldig motivert av dette, herlige saker 🙂

    3. Alle sammen det er bevist at det er bedre å trene styrke enn kondisjon uansett hva man skal trene vekk 😛

    4. Juliemariedahl.blogg.no har veldig mange sunn oppskrifter. Ikke bare til middag men ogsån sunne cookies, frokost og lunsj! Og sunne ting som svekker sukkersuget. Virkelig vært å sjekke det ut hvis du skal starte et bra kosthold 🙂

    5. Du er megaheldig som har PT-trener! Gleder meg til å sjå resultatene dine når du er fornøgd 😀 Stå på! Trening og motivasjon er det beste du kan gi kroppen din, samt næringsrike måltid! 🙂

    6. I started to train last summer and yes, please write about your training and exercises…it’s motivating 🙂

    7. Jeg elsker når folk blogger om trening og sunn mat! Jeg håper du kan fortsette med det!
      Jeg elsker bloggen din! <3

    8. Veldig gøy at du skriver om trening:)
      Hvor har du kjøpt treningsbagen?hvilken butikk liksom?
      Kan du lage et inlegg om treninhsklærne dine?:)

    9. Så utrolig flink du er Andrea! Det er kjempemotiverende å høre om treningen din, hvordan du synes det går osv. Så er du jo såå smashing i treningstøyet! Masse lykke til videre med treningen, gleder meg til å se resultatene! Hihi.
      <3

    10. Marianne er jo kjendis! Haha:D hvertfall i “fitness-verden”^^ du er heldig som har hun, hun kan greiene sine;)

    11. JA!!! Blogg om trening og kosthold osv, elsker å lese om det, er sykt motiverende 🙂 Jeg er også inne i en god treningsperiode, og ny motivasjon og gode oppskrifter hadde vært supert!

    12. Er du i famlie med Bendik Møller nå som Maria Møller er gift med Knut-Helge Badendyck eller noe?… skjønte ikke helt greia.. haha

    13. Skal det liksom imponere at du har begynt å trene 3 ganger om uken, og tror du får sinnsyke resultater av det? HAHAHAHAHAHA. Det er nok ikke slik verden fungerer, prinsesse Andrea. Det er dessverre en hel del mer som skal til enn det. Men for all del, du er på riktig vei mot muskler (om det er det som er målet? Tviler på at du skal så mye ned i vekt?) og sushi kostholdet til hjelper jo også til.
      Masse lykke til videre og håper du legger inn litt flere økter etterhvert:-)

    14. Andrea, vi alle vet at du ikke er treningstypen 😉 så dropp de “kostholds”-tipsene dine, du har ikke peiling på hva ud snakker om!

    15. åhhh værsåsnill benedicte!! jeg blir så irritert over folk som skal skrive sånne ting! hun gjør noe som hun nå er veldig motivert over og ikke kom å skriv sånne utrolig teite kommentarer værsåsnill! selfølgelig får hun store resultater av det! jeg tror du bare en misunnelig

    16. hvilken str har du i nike toppen? og hva heter den?
      prøver å finne den på ebay og div., men finner den ikke… den er så fiin, i passform og alt!

    17. Jeg elsker å lese om trening! Er opptatt av det selv, men har ikke råd til noe særlig pt timer.. Hvor kjøper du treningsklærne dine? Fortsett å skriv om trening og kosthold (og humøret) ! sykt pen du er foresten <3

    18. hei 🙂 jeg er den samme som nettopp skrev over, men jeg ville bare legge til noe fordi jeg leste noen av kommentarene over, og ikke for å være kjepphøy eller noe.. MEN min bror og familie er veldig opptatt av trening og sunn mat osv, og de forteller at SELVFØLGELIG vil man kunne se UTROLIGE resultater av å ha PT time 3 ganger i uken, så stå på Andrea!! (selvom jeg ikke mener at du burde trene,fordi du ser trent ut fra før av 🙂 )

    19. Ja fortsett med og skive om trening og sanne tig, veit nokon synst det er iriterande men eg blir sykt motivert av det 🙂
      Ps: elska bloggen!

    20. Bare å fortsette! liker at bloggere kan blogge om slike ting! trening er jo blitt mer og mer for oss ungdommer, og da se andre bloggere prøve å gjøre det samme, kan hjelpe på motivasjonen 🙂 stå på!

    21. Jeg er så uendelig lei av alle bloggerne som kjøper seg det samme treningstøyet, spiser akkurat det samme og tror de plutselig har blitt sunnheten selv. Kan dere ikke bare lage en stor blogg sammen, så slipper jeg å lese 20 forskjellige blogger som skriver akkurat det samme??? Du trenger altså ikke legge ut de sunne oppskriftene dine, for vi leser sikkert den samme bloggen der du fant den, så jeg vet nok allerede hvor mye fun light saft man skal blande i mager kesam boksen for at det skal smake godteri.

    22. 1. Kan du skrive om hva som er mest effektiv styrketrening for magen, og få vekk det lille fettet som slenger litt på magen??
      2. Du sa at det var kjedelig å løpe og sånt. Tips tips fra meg; jeg går på SH’BAM, og det er kondisjon! Men det er ikke bare det heller.. Der trener vi både kondisjon, balanse og litt styrke. Utrolig bra! Det er gruppetrening og moderne musikk som du vil synge til!
      Jeg bor på en liten plass helt nede med kysten i sør! Så jeg er så glad at det har kommet til det lokale treningsstudioet her. Men selvfølgelig er det hos Elexia og div. treningsstudioer! Men SH’BAM kan jeg virkelig anbefale.

    23. Kan du lage et innlegg med tips til rumpeøvelser? 😀
      elsker bloggen din og syns det er bra at du blogger om trening. Blir ogå glad for innlegg med tips til styrkeøvelser 😀

    24. jaaa, blogg mer om trening/kosthold, det er så inspirerende! Trener selv hver eneste dag, men alltid fint med litt ekstra motivasjon og tips! 🙂

    25. Jeg vil først si at du har en suuper blogg!
      Kan du ikke legg ut div. Øvelser du gjør også? Det blir ekstra motiverende 😀 <3

    26. Jeg har også hatt Marianne to ganger som pt!! Hun er kjempe flink 😀
      Pluss kjempe fint treningstøy!!

    27. Her om dagen laget du deg frappé midt i uken, og nå er du sunn 🙂 vet det er lov til å unne seg noe – det er faktisk bra for helsa, men da bør “kosen” utelukkes i hverdagene om du ønsker resultater fort:-) snakker av en ernæringsfysiologs råd 🙂

    28. Hvis du liker boksing og kampsport så vil jeg anbefale deg å prøve BodyCombat (om du ikke har prøvd det før?). Det er virkelig den morsomste saltimen som finnes! Heftige 55 minutter med kampsport, utrolig gøy!

    29. Hold deg til det du kan, nemlig å kjøpe alt for dyre ting, bruke alt for mye penger og skrive innlegg som er så kjedelige at man kunne ha daua. Finnes nok av fitnessblogger rundt forbi på topplista, du trenger virkelig ikke etterlikne dem.

    30. vær så snill… for det første er du ikke trent i det hele tatt. og for det andre, hva er galt med det? greit hvis du vil begynne og trene men vær så jævla snill og ikke sleng deg på den jævla irriterende bølgen med “ispo bilder” av jenter som er så fine og trente og blabla bla. hvor lenge kommer denne trenden til og vare da? 6mnd? blir så irritert, plutselig syns alle det er så fint og være trent. men ingen av dere klarte og tenke på det selv, ikke før det ble en trend. irriterende

    31. Kan du kanskje skrive hvordan du trener for å nå resultatet ditt, og hvordan kosthold du bruker.? Jeg trenger inspirasjon 😀

    32. Hvor har du kjøpt den lilla treningstoppen fra Nike? 🙂
      Kan du og legge ut noen treningstips som vi kan gjøre hjemme? 😉

    33. ÅÅ, veldig motiverende innlegg! Jeg er også i gang med trening og sunnere kosthold, så det hadde vært supert om du kunne blogge om det! 😀

    34. Går du fortsatt på betakaroten/gjorde du det i sommer? 🙂 Misunner brunfargen din, den er der hele året og er ekstra fin på sommeren!

    35. Hadde vert såå fint med oppskrifter og tips ja! Kan du pliis skrive/vise noen bra rumpeøvelser? 😀

    36. Hei! Jeg har så lyst til å begynne å trene på studio, men jeg sliter med å komme i gang. Den største grunnen er vel fordi jeg ikke helt vet hvordan man setter opp et treningsprogram. Så jeg lurte på om du kanskje kunne legge ut noen tips for hvordan man kan trene feks rumpe, lår og mage og hvor mange eventuelle sett/repetisjoner man bør ta og når man bør øke osv? 🙂

    37. Kjære Andra! Vil først bare si at jeg liker bloggen din veldig godt! Men du må tenke på at du har flere yngre lesere som ikke vil bli positivt påvirket av blogging om mat og trening! Fint du sier du spiser sunt og legger ut bilder av gode middager, men husk på å si at du spiser noe som ikke er fullt så sunt likevel. Trening er også bra, hvor lurt er det å begynne å blogge av det? Ville bare minne deg på dette!

    38. Ahh, for å være helt ærlig er jeg egentlig dritt lei av å lese om kosthold og trening på alle mulige blogger for tiden. Selv har jeg hadd en sunn livsstil og trent minst 4 ganger i uken nå i over ett år! Jeg trives veldig godt med det, og det er blitt en del av min livsstil. Derfor føler jeg heller ikke et behov for for å legge ut skrytebilder på face, insta eller blogg hver dag. Jeg gjør det jo tross alt for min egen del! Plutselig nå etter nyttår har det eksplodert helt med jenter (spess. bloggere) som over natten har lagt om livsstilen og som for harde livet å framstå som ernæringseksperter hele gjengen. De samme oppskriftene går igjen på bloggene, og inspobildene florerer. Herreguuuud, jeg blir så lei!
      Nå har det seg sånn at vi allerede har flere blogger med flinke jenter som har skikkelig peiling på trening og vet hva de snakker om når det kommer til kosthold – kan ikke dere bare la de ta seg av det? Jeg må ærlig si at jeg liker bedre når du blogger om det du kan best – som jeg vil påstå er klær, mote, sminke osv. Nå som treningen er blitt en del av hverdagen et det jo naturlig at det kommer ett innlegg om trening i ny og ne – men plis. I ny og ne holder!

    39. Du kjempe pen og du er kjempe kul blogg jeg skulle ønske jeg var deg du er pen, morsom later når jeg ser på vidoene dine og du ler da begynner jeg og le også du har en kjmpe fin blogg<3

    40. kunne du ha laget en video eller et innlegg med masse bilder hvor du vider øvelsene du tar? de som man kan ta hjemme 😀

    41. blir så lei av bloggere som legger ut bilder av mager som er syltynne.. bestevenninnen min Sliter med anoreksia, dette hjalp meg ikke mye. håper du tenker deg litt mer om neste gang

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg