Mye som skjer

Heihei!

Jeg vet bloggingen min er elendig fortiden, men det er rett og slett fordi jeg er mentalt utslitt. Ikke pga bloggen men livet mitt. Skulle ønske jeg kunne fortelle dere men mye er veldig privat og det er ikke alt man vil dele med 35.000 mennesker. Er veldig mye som skjer, har utrolig mye å tenke på, gjøre og er rett og slett utslitt. Har ingen energi til å gjøre noen ting, vil bare sove i evigheter. Vil flykte fra hverdagen en liten stund, alle plikter, forventninger og alt som skjer. Desverre er det ikke så enkelt, så vet ikke helt hva jeg kan gjøre. Føler jeg ikke er bra nok i en eneste situasjon. Jeg er utrolig usikker, er redd for å ta valg som jeg ikke vet jeg kommer til å være glad over eller angre veldig. Går mye rykter, jeg får mye dritt og jeg synes det er veldig vanskelig. Nei, nå skriver jeg bare masse som dere ikke forstår noe av.. Akkurat nå vil jeg bare flykte til et varmt land, ta meg en lang ferie, slippe skole og beskymringer. Men det går ikke. Alt hviler på skuldrene mine. Jeg vet jeg er utslitt, merker det på søvnen min. Hele meg vil bare flykte til drømmeland og aldri våkne. Selvom jeg sover 15 timer er jeg ikke uthvilt. Ah, masse tanker, men ingen konklusjoner. Livet er ikke alltid en dans på roser, sånn er det for alle. Vet ikke hva mer jeg skal skrive…. Vet heller ikke hva jeg kan gjøre for å føle meg bra igjen, tror ikke jeg kan gjøre noen ting. Alt suger.

Disse bildene passet visst ikke til innlegget alikevell, men det er noen bilder Elena tok av meg i sted. Et dårlig forsøk på outfitbilder med iPhone, hehe…

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

146 kommentarer
    1. Uff, det kan ikke være lett for deg nå. Du er ei utrolig sterk jente, og du må bare drite i hva alle andre sier og mener, uansett om det er ufattelig vanskelig. Stå på, du fortjener ikke å få så mye dritt som du får i mot deg! Ta en pause fra bloggen, og hent krefter igjen. Det er ingen som bestemmer hva du skal og ikke skal, bare gjør det du føler for! <3

    2. Det er lov å være sliten og ta seg en pause 🙂 Skriv ned tankene dine, så kanskje alt blir litt klarere ?

    3. Du må huske på at du er bra nok akkurat som du er, det er utrolig mange som ser opp til deg og skulle ønske de var deg, rett og slett fordi de synes du virker som er fantastisk person!
      og ting vil alltid ordne seg til slutt 🙂

    4. Sett deg ned, lukk øyene, og slapp av! Det er lov å ta seg en pause, du er mennesklig. Håper du blir bedre snart 🙂

    5. Trist å lese Andrea. Håper det går bedre veldig snart og at det ordner seg. Såklart kan du ikke skrive om alt på en blogg med så mange lesere. Prøv å tenk positivt om deg selv uansett hvor vanskelig ting er. Jeg synes du er en god blogger og utrolig flott jente! Mange klemmer:)

    6. Kjære, fine deg! Ta et steg tilbake og pust dypt. Dette kommer til å gå kjempe bra! Alle har slike perioder, selv den mest perfekte jenta. Ha en fin vinterferie :)) kos

    7. Alt ordner seg til slutt!
      Ta deg en velfortjent bloggpause og senk skuldrene
      Nydelig og intelligent jente er du, andrea!

    8. Du trenger ikke å blogge, jeg hadde aldri klart å vært toppblogger, ser for meg at det er sånn prøvefølelse…sånn at du aldri er ferdig, liksom, du kan aldri slappe av!:)

    9. Har ikke du nettop begynt å trene? Sleng deg med på en time som gir deg litt energi og selvtillit hvis man føler seg litt tung. 🙂 vet det skal litt til for å løse problemer over natta, men en spinningtime foreksempel slipper lykkehormonene ut! Kan også være lurt å få i seg jern, B vitamin og d vitamin! Man blir trøtt og lei av for lite jern! 🙂

    10. Kan trøste deg med at du ikke er alene… Masse dritt rundt meg, HELT forferdelig mye demotivert, lei, vil bare flykte jeg og! Men stå på, hold ut litt lenger, så kan vi flykte alle sammen en dag!
      <3 <3

    11. Tenn noen gode duftlys, hell i et glass vin, sett på go’ musikken og legg deg i et badekar fylt med bobler 🙂 Og ikke glem at det snart er helg!!

    12. håper virkelig det går bra! har det veldig tøft nå jeg å, slått opp med kjæresten, mistet min venninne osv.. <3 livet suger, sier bare jeg å! <3 håper detgår bedre med deg fremover! 🙁 <3

    13. Har akkuratt det samme for meg.. Kjæresten min slo nettopp opp, og han liker allerede en ny + at mamma og pappa har skilt seg :/

    14. Skulle gjerne gjort noe for å hjelpe eller være deg for deg, men det kan jeg jo ikke akkurat siden jeg ikke kjenner deg. Alle trenger en pause noen ganger, noen sjelden og noen veldig ofte, det er fullt lov! og heldigvis er det vinterferie snart. Uansett hva det er, må du ikke føle noe press til å blogge, og hvis det blir verre har du absolutt lov til å ta deg en pause herfra. Eneste grunnen til at folk maser på innlegg er jo fordi de liker bloggen din og deg så godt, men det kan du ta igjen senere når du orker! Håper du har noen å snakke med, det kan hjelpe bare å dele det, om det så er med Molly, og jeg håper virkelig du får det bedre etterhvert. Men somsagt, ikke føl press til å blogge, ingen tvinger deg. Tenker på deg Andrea, du er en fantastisk jente og fortjener ingenting vondt.
      Snart går det bra vet du, tiden leger alle sår. <3

    15. Ja det er ikke bare du som føler deg helt utslitt, med lekser, prøver, venner, rykter, masse driitt ++ men det beste og tenke på da er at det snart er ferie ikke gi opp. Hadde en slik periode for litt siden hvor jeg var mentalt utslitt begynnte og gråte når jeg måtte gjøre lekser. sov dårlig, mye jentekrangel, rykter og drittt…… uff bare tenk at det snart er over. Alle har en sånn periode! Ha en fin dag videre 😉

    16. Been there, done that. Å komme inn i en god treningsrutine hjelper, men det er desverre ikkebarebare:/ Men verdt forsøket 😀 Få med deg noen som kan dra deg igang:) Du som er så vakker og sprudlende, u can do it!

    17. Det kommer til å gå så bra andrea. Jeg har troen på deg. Jeg vet hvor vanskelig det er å ta beslutninger, spesielt når man er usikker på seg selv. Jeg har vært usikker på meg selv omtrent hele livet, det var ikke før jeg gjorde noe skikkelig dumt som jeg ikke visste at jeg var istand til å gjøre(ikke noe slemt mot noen andre altså, bare noe som gikk over grensene mine, fordi jeg ble sjarmert så fort). Jeg tok tak i meg selv, og er en helt annen person med mine egne meninger. Er jo selvfølgelig usikker på deler av meg selv, men er langt på nær så ille. Men livet er en dans på roser, men husk at alle roser har torner <3 du er vakker andrea, og du er sterk, ta vare på de gode sidene dine. Jeg vet jo ikke hva dette handler om, men håper kommentaren var litt til hjelp.

    18. Det er helt lov å være sliten! Ta den tiden du trenger og fortsett når du vil – vi er her jo hele tiden likevel 😉 Er vondt å lese at du ikke syns ting er enkelt, går på skole i Oslo andreåret selv, og skjønner presset. Men vit at vi liker deg uansett, så ta deg noen dager med bloggfri og drit i lekser, så skal jeg love deg at du merker energien kommer tilbake! Gjør det du vil, er jo det som teller er det ikke? Prioriter deg selv og gode venner, er det beste tipset jeg kan gi ♥ stå på, fin er du!!

    19. You don’t need to write what makes you sad or confused but it is good that you are letting us know how you are feeling. I can not help you but I wish you all the best!

    20. ta den tiden du trenger!
      du er jo som alle andre mennesker! alle trenger pauser, fred og ro!
      stå på!<3

    21. Håper du føler deg bedre snart, Andrea. Du er et menneske som alle oss andre, så ta godt vare på deg selv nå og ikke tenk på bloggen. Vi er her for deg og du må bare bruke den tiden du trenger på å komme deg oppover igjen. Skjønner hva du mener.. Du fortjener ikke å ha det så dårlig! Vær med venninner og finn på masse gøy. Ting ordner seg nok skal du se <3 Du blir bare sterkere av det her. Husk at det er i motbakke det går oppover 😉 Du er en super blogger og jeg titter alltid innom, du skuffer ALDRI. Vi er glade i deg og vil deg bare godt. Håper ting ordner seg og at du kommer deg over denne vanskelige perioden. Stå på!!! Don't give up <3 What doesn't kill you, only makes you stronger <3 Masse klemmer <3

    22. din jævla gris. du er feit andrea og alle hater deg. Alle synes det er jævelig uproffesionelt av deg og alle synes du er en jævla hore for alle de bildene du legger ut av puppene dine på instagram. Nevnte jeg at du er feit? Jeg er glad livet ditt suger, det er din tur for faen

    23. Du er nok ikke den eneste! Jeg har noen ganske viktige valg fremfor meg og vet hvor vanskelig det er å ta valg når man ikke er sikker på om det et noe man kommer til å trives med. Du et en utrolig flott jente som så mange ser opptil (inkludert meg). Ta deg en pause gjør det som gjør deg lykkelig! Jeg skjønner at du føler et press på bloggen, i hverdagen osv. Det er hele tiden snakk om å prestere! Vi må ta vare på oss selv. Gjør det du føler er riktig for deg, det du vil for det er da man lykkes! Og når det gjelder bloggen, dine trofaste lesere venter på deg hvis du vil ta en pause! Vi bryr oss om deg og hvordan du har det og vil heller at du skal ha det bra enn at du ikke har det bra fordi du må prioritere alt annet etter bloggen, prioriter venner, familie og ikke minst deg selv! Du er bra nok! Du strekker til! Man kan ikke gjøre mer enn sitt beste. Lykke til med å komme deg videre<3

    24. Hei!
      For noen uker siden hadde jeg det akkurat sånn.
      Men bare prøv å kom deg gjennom det, så går det over. Og når det gjør det, får man bare den beste følelsen man kan tenke seg. Alt blir bare helt topp! Skjønner at det kan være vanskelig, men ikke gi opp!
      Du er (som jeg har forstått det gjennom bloggen din) en kjempefin person, og du finner sikkert ut av hva du må gjøre:)
      Bloggen din er utrolig fin, og leser den hver dag!
      Jeg

    25. En kjempefin terapi er SKRIVING! Få alt som surrer rundt i hodet ditt ned på papiret, så ser du kanskje litt klarere på alt sammen når du leser gjennom etterpå 🙂 Lag en hemmelig “dagbok” mappe på dataen som bare du har tilgang til, det blir litt som å drive terapi på seg selv, på en måte. Mange gode tanker til deg! Der er greit å ikke ha det greit innimellom 🙂

    26. jeg forstår at du har mye plikter å valg, men en må tenke på seg selv også. Håper alt går bedre med deg og ditt 🙂 Stå på!

    27. Jeg skjønner meg ikke på deg. Du sier du har det vanskelig, men legger ut masse festbilder og restylanebilder på instagram. Er du sånn at det viktigste er å ha en fin fasade? Men så sprekker bare alt, og alt er jævlig. Jeg skal ikke si at jeg vet hvordan din situasjon er, men jeg er selv også utslitt. Men jeg er ikke på bunn. Jeg har hatt kreft, og er rammet av fatigue. Første kontroll på onsdag. Men når jeg har det virkelig ikke ille, pleier jeg å skrive alle tankene mine i et worddokument, så sletter jeg alt sammen etterpå. Da får jeg det ut av systemet. Har lest bloggen din kjempelenge, før den kom på topplisten i det hele tatt <3

    28. Jeg skjønner godt at du ikke vil åpne deg for mange tusen mennesker du ikke kjenner, men du skal også vite at mange av de leserne du har er omtenksomme mennesker. Og noen vil garantert kjenne seg igjen i det du går gjennom. Så hvis du føler du trenger en boost, så er det mulig det hadde hjulpet? Om du så velger å ikke publisere det, sett deg ned og skriv ned det som plager deg. Godt å få slikt ut av systemet 🙂 God bedring <3

    29. Utrolig leit å høre at du føler det sånn… I og med at Twitter er slikt et offentlig sted, så tror jeg jeg kanskje har fått med meg et snev av hva det dreier seg om? Men uansett hva det er, om det har med rykter å gjøre, så blås i dem. Skjønner at det ikke er lett for en i din posisjon og med din “berømmelse”. Det vil alltid være rykter, men bare bry deg om hva slags person du er ovenfor de som faktisk ER i livet ditt, som du kjenner og bryr deg om – det er deres tanker og følelser som betyr noe. Hvis mennesker på twitter og facebook sitter og dømmer deg uten å kjenne deg, så sier vel det mer om dem enn om deg. De må huske å ikke kritisere andre før de kanskje har tatt en ordentlig titt på seg selv først? ALLE gjør feil, og det høres veldig cheesy ut, men det er sånn vi vokser som mennesker. Da jeg gikk på ungdomsskolen trodde jeg at jeg visste alt, at det var slik jeg ville ting skulle være, og jeg gjorde noen dumme valg.. Jeg går nå i VG2, samme året som deg, og jeg kan ikke annet enn å se tilbake på tankegangen min på den tiden og bare le rett og slett… Men det er på grunn av visse valg jeg gjorde, som til syvende og sist utgjør den personen jeg er i dag. Gjør og si det som gjør deg glad, for rykter glemmes alltid over tid, men gode minner og gode stunder med mennesker man er glad i forsvinner aldri – så det er de det er viktig å holde fast i, og ikke bry seg hva mennesker du ikke kjenner tenker om deg og ting som skjer i livet ditt. Håper det ordner seg! Vil du skal vite at du virker som en helt uutrolig jente, og jeg kan love deg at mesteparten av alle som snakker stygt om deg er bare missunnelige – vet det er veldig mainstream å si, men sjalusi avler hat, så enkelt er det – kanskje ikke i alle situasjoner, men de fleste. Du er helt VANVITTIG pen, og du er så utrolig heldig på så mange måter… Veldig overfladisk å si i en slik situasjon, men du har så uutrolig mange fine klær! Og livet ditt virker generelt så utrolig spennende og morsomt! Du virker også som en kjempe hyggelig jente, og jeg syns virkelig det er synd at enkelte mennesker er så trangsynte…… <3

    30. Du er en sterk person Andrea! Og husk! Du har så mange gode mennesker rundt deg! Du har Axel som virker til å være verdens mest fantastiske kjæreste! Snakk med han. Vær sammen med han. Det vil få deg til å føle deg bedre Andrea. Jeg tror jeg hvet hvordan du har det, men bare stå på for denne perioden vil gå over 😉 Ta deg en bloggpause viss du trenger det!!

    31. Jeg vet hvordan du har det Andrea! Hadde det sånn selv for noe dager siden, men nå føler jeg at det går litt oppover og at jeg faktisk klarer noe igjen. Du virker som en utrolig søt og snill jente, ikke minst pen, så det skal nok gå bra 🙂

    32. jeg har det akkurat som deg Andrea! Føler alle forventer så mye av meg men jeg klarer ikke fullføre alt. Lekser, prøver, vennner osv.. Ikke noe av det jeg gjør er bra nok. Ikke nok med det føler jeg meg så stygg, vil ikke vise meg til noen men heller ligge under dyna å sove. Jeg sier bare stå på Andrea og ikke bry deg om hva alle andre mener om deg eller skal ha noe formening om. Jeg har slitt mye med å ta meg nær av hva andre sier men i det siste har jeg blitt flinkere til å ikke bry meg. Sikkert vanskelig å forstå men det går så mye bedre da!

    33. Det ordner seg alltid Andrea, husk på det! Jeg er selv inni den perioden der alt bare blir masse kaos rundt meg, og at jeg føler lasset på ryggen bare blir tyngre og tyngre for hvem dag som går, men sånn er vel livet! Du er ihvertfall utroolig nydelig, nyydelige bilder til dette innlegget 🙂 Stå på!
      <3

    34. Du har seriøst den beste bloggen av alle! Elsker når du legger ut videoer og innlegg om sminke og mote osv. Men skjønner om du ikke orker å blogge så mye for tiden. Du mister ikke leserne selv om du ikke skriver 2 innlegg om dagen. lykke til Andrea!

    35. Kjære, Andrea <3
      Dette skriver jeg fordi jeg vet hvordan du har det og jeg vil gjerne si deg noen ting! I starten av desember så var jeg helt utslitt, null energi. Dette varte en stund. Jeg fikk sjekket om jeg hadde det jeg trenger av vitaminer og jern osv.. Det viste seg at jeg (som mage andre her i Norge) har mangel på d-vitamin. Dette kan gjøre at du blir forferdelig sliten! Jeg sov opp mot 18 timer i døgnet, men fikk råd om å ikke sove så mye, for det kan faktisk ta energi det også. Jeg gjorde ting som ga meg energi. Jeg merket at jeg ble litt kvikkere av d-vitaminene som jeg begynte å ta. Men det var noe mer.. Ganske mange ungene og eldre har depresjoner. Det trenger ikke være mer enn en gang.. Varierer fra person til person, men når man har nådd bunn så er det bare en veg det går, oppover! 🙂 jeg vil også råde deg til å få en person du kan snakke med hvis du stenger mye inni deg. Nå vet ikke jeg om du gjør det eller ikke. Men alt blir så mye lettere... Gjør ting som gir deg energi! (Det går oppover med meg nå, og jeg er sikker på at det vil gjøre det med deg også)
      Håper alt blir bra så fort som mulig! Ikke stress med blogginga hvis det er noe som gjør at "sekken blir tyngre å løfte."
      Stoor klem<3

    36. Forstår hvordan du har det! Ta den tiden du trenger<3
      Ting vil alltid ordne seg til slutt 🙂

    37. Stå på, Håper du kommer deg ut av det, har selv en slik periode Akkurat nå….du kan klare det! 🙂

    38. Kan du fortelle hvorfor du kyssa en annen gutt? Sikter til bildet som ble lagt ut på insta. Hvorfor var ikke Aksel der?

    39. Alt ordner seg til slutt. Bare fortsett litt til, så er det ferie og du kan slappe heelt av og bare daffe og ta livet helt med ro en uke.
      Det kommer til å gå så fint så <3
      Been there, done that 🙂 <3
      Og jeg ELSKER jo så klart bloggen din <3

    40. Huff, så trist å høre at du har det sånn nå Andrea! Håper virkelig at alt blir bedre for deg! Når du har det vanskelig så skal heller ikke bloggen komme i førsteprioritering og det forstår jeg kjempe godt! Jeg vet du er sterk, så stå på! 🙂

    41. åh, som jeg skulle sagt det selv. selv om du har sikkert mye mer press på deg, og har mye mer å tenke på, så føler jeg at jeg er i samme situasjon. rett og lei av alt her i livet. vil bare leve det gode liv på stranda med null beskymringer, null lekser, gode venner og god mat.
      er så mye å tenke på. helt fra du legger deg til du våkner neste dag. hva man skal ha på seg, sminken som man aldri blir fornøyd med, og leksene som skulle vært gjort – men som du rett og slett ikke orka.
      åh. er så lei. godt å vite jeg ikke er den eneste!

    42. Ånei Andrea, håper alt løser seg og ordner seg til slutt!
      Sorry om jeg høres non care ut, men hvor er buksen på bildene fra? Har hatt lyst på sånn type lenge nå.

    43. Håbe det går bra med deg, e lov å føla seg sånn inniblant:) Syns du ska komma te Thailand for et avbrekk;) Kan ver bloggassistenten din her nere! 😉 goe klem fra Sandra

    44. jeg håper virkelig ikke du har tenkt til å gå ned mer i vekt nå! du har blitt VELDIG tynn syntes jeg :/

    45. Så på Andrea! Du er kdolet mitt å jeg føler med deg! Besremoren min har kreft for fjerde ga g, å ble i natt kjørt til sykehuset i ambulanse. Det er ikke alltid like lett 😉 Men vi klarer det! Stå på Andrea! Husk at alle som leser bloggen din er glad i deg å støtter deg. <33 Du er tøff!

    46. Du har det bedre enn de fleste andre 🙂 Du kan ikke forvente å gå på roseblader gjennom hele livet, sånn er det ikke for oss andre. At du og typen din slår opp før eller siden, er egentlig litt forventet i og med at få holder sammen fra de er så unge. Det er også helt normalt å bli skolelei etterhvert, og å ha en identitetskrise på hvem man er / hva man vil utdanne seg som osv.
      Prøv å se det lyse i det, du sitter ikke lammet i en rullestol, og det har ikke skjedd noe grusomt som at du har blitt voldtatt. du er frisk og kan bevege deg. Du bor i en leilighet andre bare kan drømme om, du har penger så det omtrent flyter rundt deg, gode venninner og familie som bryr seg om deg. En søt liten hund har du akkurat kjøpt deg også.
      Det skulle vel bare mangle at du ikke får noen utfordringer du også, som alle andre! 🙂 Det er ikke hvordan du har det, men hvordan du tar det 😉

    47. Hei Andrea… Jeg lurer litt på om du kanskje er litt deprimert..? Jeg jobber med personer som er deprimerte og første symptomene er det du forteller i innlegget ditt.. Du vet at det er gratis psykologtilbud i kommunen/bydelen? På helestasjonen for ungdom.. Det kan være greit å snakke med noen som er utenforstående og som kan få deg til å se på ting litt anderledes… Da blir det mindre tøft og du vil trenge mindre søvn..

    48. Du har ikke tid til å sove lille venn. Du må trene som faen hver dag og holde deg til avocado dietten din hvis du skal ha drømme anorektiker kroppen før sommeren 🙂 husk å ikke spise karbohydrater nå. Null is, null potetgull, null sjokolade, grovbrød, burger, pizza, ost. Ha en nydelig start på 2013! du har virkelig fortjent alt det spennende som kommer deg i møte <3

    49. Syns det er litt feil at alle skriver at de vet hvordan du har det. Ingen vet akkurat hvordan du har det! Uansett hva om skjer håper jeg det kommer bedre tider for deg! Du virker som et fantastisk menneske, med mange god folk rundt deg! Stå på! Klem <3

    50. Du trenger en pause, Andrea! Benytt vinerferien til å pleie DEG SELV! Kanskje ta deg en hyttetur, ingen venner, bare familie og kanskje kjærste. Gå turer, nyt frisk luft og plei deg selv. Du tenker alt for mye på andre, Andrea. Det er ikke egoistisk å tenke på seg selv. Det er deilig å være litt alene med familie og kjærste, og ikke noen andre venner. Og, er de vennene dine, så forstår de det!
      Håper du benytter deg av rådet mitt! Har akkurat hatt akkurat samme følelsen, og den følelsen vil jeg helst ikke ha igjen! Følte meg helt jævlig! Da hjelper det å slappe av.
      Dette klarer du Andrea! <3

    51. Baby steps. Ikke bruk energi på folk eller ting som ikke gir deg noe tilbake. Ikke tenk på at du MÅ være med venner hele tiden for å gjøre dem glad, det er helt OK å ha noen kvelder alene og bare slappe helt av.

    52. Hakuna matata! Means no worries! Alt ordner seg til slutt, er lov til å ha nedturer, det har vi alle:) Bare ikke gi opp, så skal alt begynne å bli bra igjen vet du

    53. Jeg hadde en sånn episode, helt fra september 2012 til nyttårsaften 2013, da tenkte jeg at jeg kunne starte på nytt igjen, ånei det er ikke borte ennå, er kjempe redd for å ta valg sånn at jeg får tilbake de vonde følsene inni meg som jeg hadde i 3 måneder. Men nå begynner jeg å komme litt tilbake, men det er forsatt litt igjen! Men stå på, du kommer ut av det til slutt! Vi må bare aldri gi opp! <3 <3

    54. Anonym: Det lette sagt enn gjort!! hvem tåler ikke press? du?? om du er toppblogger, går du gjennom mange utfordrende mometer bare på en dag! Andrea har akkurat samme problemer som alle andre har, selv om hun er en god blogger, betyr ikke det at hun aldri får låv til å deppe! Andrea tåler press, det legger man merke til, ellers hadde hun stoppet å blogge for evigheter siden. Alt handler ikke bare om press, det handler om hverdag og den er ikke alltid like lett. Så hvorfor slenge ut dritt kommentarer til en jente som har det vondt? du har det akkurat slik selv noen ganger! Du tørr bare ikke vise det. Andrea er en unik jente

    55. Ta all den tiden du trenger Andrea!! Ikke la noen slemme kommentarre komme inn på deg! 🙂 Du er et herlig menneske. Håper alt blir bedre, og håper du kommer tilbake til det sprudlende positive vesenet som du er 🙂

    56. gå og heng deg i helvete, ditt degenerete lav-IQ avskum aka kvinne. du er grunn nok til å fryde seg over Menns totale undertrykkelse av kvinner siden tidenes morgen – og utryddelsen av dere som snart vil komme.

    57. kan du ikkje plis si noe? blir bekymra:( husk at det enkleste for oss er visst vi får vite ting som plager deg! er vktif for oss å vite at vi ikkje er alene..

    58. Du bør vite at alt hate du får bare er misunnelse, for du er så ufattelig pen at jeg lurer på om det går an. Jeg skjønner veldig godt den følesen du har, har det sånn selv også. Men hvis det er noe du trenger støtte til, bør du si det til noen.

    59. skjønner hvordan du har det, alle har slike perioder inni mellom spesielt i den alderen du er i. Du er ikke alene det kan jeg love. det eneste som hjelper er å være så sterk du klarer, og det er faktisk lov og bare slipp alt innimellom og gjøre akkurat det du føler for en stund, samle energi, så kan du komme tilbake like sterk som du ønsker. ikke ha så store forventinger til deg selv, alle gjør feil og strekker ikke til på alt. stay strong og smil over små gleder!!!!!!

    60. Vet du noe Andrea? Vi lesere er akuratt som deg.. Jeg har mange valg for tiden som liger på mine skuldre og ting går ikke den veien jeg håper.. Jeg hadde heller aldri delt det med 35.000 mennesker! Men hadde gjort det når jeg var klar om det ikke var for personelig. OG det er godt du kan søke trøst hos oss lesere! 😀
      Vi digger deg,og jeg gleder meg til bloggingen dine r klar!
      Håper du og alex forsatt er sammen,det håper jeg virkelig.

    61. Jeg skjønner deg veldig godt, Andrea! Og jeg syns ikke du bør bekymre deg over bloggen når du har andre ting som er viktigere akkurat nå. Hvis du vil ta en pause, så må du gjerne det, for vi lesere er her uansett! Håper det blir bedre med tiden og at alt ordner seg! 🙂

    62. Andrea, har selv hatt en periode hvor jeg følte alt var på bånn. ALT. jeg ville bare vekk, orket ingen ting osv..Jeg spiste sunt og trente bra, men med en gang jeg sprakk (selvom det bare var i en dag) følte jeg meg feit og alt var forgjeves osv.. følte meg stygg når jeg så meg i speilet, følte meg utenfor i vennegjengen, følte jeg alltid dreit meg ut.. ja du skjønner. prøvde å sjule det, ved å dra ut i helgene og presse meg til å være på skole og med venner… men det er noen ganger man bare trenger en person. SEG SELV. du trenger deg nå!
      Alt av dritt du får er sjalusi, selvom de som skriver det kanskje ikke vet det selv, men det er sjalusien som trigger ”haterne” i underbevisstheten!
      du har mye mer en de fleste når det kommer til penger og utseende, men halo?! du skal ikke føle deg dårlig pga av dette. du er heldig! men det vil alltid være noen som ikke har det, og dermed tråkker ned de som har det.
      Men, selvom du har mye utvendig, kan det på innsiden være tøft selvom. Pust. glem blogging og alt annet en liten stund.
      <3

    63. Håper du får orden på tankene dine <3 Uansett hva du velger å gjøre så vil det ordne seg på en eller annen måte - det gjør det alltid for snille piker vet du! Lytt til hjertet.

    64. Jeg bruker vanligvis ikke å kommentere på de bloggene jeg leser, men i dette tilfellet gjør jeg det. Jeg har også opplevd å ha null energi, mye press på mine skuldre og har stilt veldig høye krav til meg selv. Noen ganger føles det ut som om man ikke strekker til, og det blir rett og slett for mye på en gang. Det som kan være greit i en slik periode (for det er ikke noe som kommer til å vare evig) er å ta seg tid til å snakke ut om følelser med en god venninne eller med mammaen sin (de forstår som regel litt mer enn pappaene). Det er også en annen ting som er utrolig viktig: Det å lære seg å si “NEI”. Selv om det ikke er gøy å si nei til noe du har kjempe lyst til å være med på, må du tenke på deg selv og kun si ja til det du selv føler er overkommelig. Om du legger fra deg bloggen i en liten periode, er ikke det noe nederlag. Jeg synes det er utrolig at du i det heletatt tar deg tid til å blogge når du har det vanskelig. Det viser hvilken flott jente du er. Du kan snakke med kontaktlæreren din på skolen og forklare situasjonen til han/henne, slik at han/hun kan hjelpe deg å legge opp lekseplaner som passer din hverdag. Jeg har gjort det med mine lærere, og det kan godt hende at jeg bruker 6 måneder lengre på å bli ferdig med utdanningen min enn de andre i klassen, men det er verdt det i det lange løp, for da får du de resultatene du vil oppnå og trenger ikke å ha dårlig samvittighet for at du ikke har gjort lekser en dag, når du virkelig trenger tid for deg selv til å slappe av/ha en hyggelig kveld med venner eller lignende. På slutten av dagen, før du legger deg kan du også tenke på det positive tingene du har fått ut av dagen isteden for de negative. Det kan være så lite som at du har ryddet ut av oppvaskmaskinen, gått en tur, eller bare klart å stått opp av sengen og gjort noe for deg selv. Du må huske på å være snill med deg selv og ikke tenke tanker som om at du ikke duger eller at du ikke strekker til. Tenk heller på de positive tingene, så skal du se at livet blir mye lettere og at du kommer tilbake til den gode, sprudlende og fine jenta du er på kort tid. Håper det blir bedre for deg snart, Andrea. Klem fra meg 🙂

    65. andrea!! du mååå begynne å blogge mer ;(( vi så du satt på stuen din å ikke gjorde noe, hvorfor blogger du ikke heller da!?!?!??! tenk på alle som går inn flere ganger om dagen, som oss :´(
      pliiiiiiiiis, vi elsker deg

    66. Jeg kan ikke huske sist jeg følte meg 100% uthvilt. Jeg kunne sovet i som du sa 15 timer, og ville forsatt vært sliten. Jeg har hatt en jævlig periode og har det ennå, og jeg lot det gå utover skolen. Nå har jeg vært borte en stund fra skolen, og har angst for å dra tilbake, fordi alle vil spørre hvor jeg har vært, hvordan jeg har det osv..Eneste jeg vil gjøre er å ligge under dyna og sove, fordi da blir tankene borte..Søvnen min er helt på jordet, jeg sover kanskje 3 timer om natta og våkner. For ikke sove før når jeg skal på skolen, så slitsomt..Men idag skal jeg på skolen, og jeg skal tenke at alt andre tenker eller sier ikke betyr noenting, at jeg bare skal vise til meg selv hvor sterk jeg er mentalt.
      Og jeg tror det er veldig viktig. Det er ikke bestevennen din, eller gutten i den andre klassen som skal være stolt av deg og syntes du er sterk. Du må gjøre noe med det selv. Så håper du kommer deg opp fra bunnen av brønnen, og at livet går mot lysere tidere, noe som gjelder for meg også :)!

    67. Jeg vet ikke hva du sliter med, men har selv hatt problemer når det kommer til venner, kjærligheten, familie, skole osv. Jeg vet hvordan det er å gå rundt med en konstant klump i magen, være nervøs, stresset og føle meg så alene om byrdene mine. Heldigvis går det i perioder, og det går alltid over, man må bare være tålmodig.

    68. Ta deg en pause, Andrea! Du fortjener det! Du har stått på og gjort veldig mye for bloggen, nå er det vår tur til å gi noe tilbake! Slapp av, ikke tenk på bloggen, tenk på problemene dine, reis bort, ordn opp! Hva som helst, bare ikke bli syk fordi det vil ingen av oss! Du er utrolig sterk, stå på videre og kom tilbake når det roer seg!

    69. Er så enig med deg, mye på skolen, mye mas med kjæreste og hjemme!!!!
      Føler med deg<3
      PS.elsker bloggen din<3

    70. Andrea, jeg må bare si at dette får meg bedre. rett og slett, det høres kanskje egoistisk ut men jeg mener det ikke på den måten. Je har hatt det litt slitsomt den siste tiden, jeg har ønsket meg flere venner, følt meg en smule ensom ette rå ha mistet alle vennene mine pga. flytting eller at de synes de er for kule for meg. Det har vørt ganske vanskelg. Jeg er en fast leser av din blogg, og har som mange andre misunnet ditt liv. Du hr en fasade på lviet som ser perfekt ut, men en populær blogg du tjener masse på, drømme garderoben (inkludert veskesamling) en flott vennegjeng, den kuleste skolen å gå på, et pent utseene, hund og egen stor leilighet i en alder av 18. Jeg har misunnet deg til tider, men jeg forstår at du er et enneske som alle andre. Du har det vanskelig til tider du også. Så jeg vil bare si at jeg forstår deg, og jeg liker at du legger ut slike innlegg. Det får andre til å se på livet på en annen måte, og ikke vøre på jakt etter det perfekte. For det finnes ikke noe perfekt…

    71. hei! Uff, du har det nok ikke lett :/ men du kommer deg nok gjennom det! Selv om alt virker håpløst nå, blir det nok bra “til slutt”. Det jeg pleier å gjøre når jeg har sånne dårlige perioder er å kose meg med hunden min, se på filmer og trøstespise litt. Men det er og veldig lurt å skrive ned tanker og følelser som suer rundt oppe i hodet ditt. Da føler du deg sikkert litt “lettere”! 🙂
      Også vil jeg si noe jeg har tenkt på en liten stund… Jeg kommenterte litt “dritt” på et bilde du la ut på instagram om at du hadde tatt restylane. Og jeg angrer! Det er jo ditt valg, og man må jo tenke på hva man skriver (som jeg ikke gjorde da) før man legger det ut. Man vet jo ikke om du har en dårlig dag, og noe sånt kan gå inpå en lettere da. jeg skal slette kommentaren med en gang! Beklager <3

    72. litt kjedelig med sånne bloggere som holder ting hemmelig, det er når bloggeren åpner seg opp at man får et titalls ekstra lesere.. bare skjekk annek, alle engasjerer seg i livet hennes og hu får noe positivt ut av det.

    73. Off! Eg veit korleis det føles.. Eg har hatt ein helvetesuke (for å si det mildt) Er slik av og til! Hater når slike perioder kommer.. Håper det kommer til å gå betre med deg snart, du er ein inspirasjon for meg og eg elsker stilen din <3

    74. Livet er som en karusell, Det blir snart bedre bare vent♥ Det kan hjelpe hvis du tenker på alt du har da, f.eks du er drit pen, har 2 fantastiske søte hunder osv.. også kan du gjøre ting du liker f.eks dra en tur til Axel:) btw jeg elsker bloggen din, du er et kjempe godt forbilde for mange! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg