Nattinatt

Tusen takk for alle tilbakemeldinger på forrige innlegg, det betyr utrolig mye for meg. Synes det er sykt hvordan noen kan “gidde” å skrive slike koselige og oppmuntrende kommentarer til en de ikke en gang kjenner, for noen herlige og gode mennesker dere er♥♥ Jeg har verdens beste lesere som får meg til å føle meg bedre med en gang, dere er som venner som alltid er der selvom jeg ikke kjenner dere. Når det gjelder bloggingen tenker jeg at jeg tar det litt med ro fremover, blogger når jeg føler for det og har overskudd. På de dagene som er tyngst kommer jeg ikke til å stresse med det. Men ingenting å være redd for, før dere vet ordet av det er jeg 100% tilbake.

Flere ville se hvordan kjolen så ut på og her har dere to bilder! Det var de jeg hadde hvor man så mest av kjolen, haha. Men om det er ønsket kan jeg sikkert lage et eget innlegg om kjolen og vise den ordentlig på fra alle vinkler, haha.

Beste Tuvamin ♥ Fant ut at jeg hadde litt speilrefleksbilder fra bursdagen!

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

50 kommentarer
    1. Jeg er nærmest avhengig av bloggen din, haha – du er min store blogger-inspirasjon! Men er jo klart, ta livet med ro og prøv og tenk på noe annet enn bloggen! Natti 🙂

    2. Har fått et helt annet syn på deg, Andrea. Etter å ha lest alt om deg og gått igjennom bloggen din litt her og nå. Du virker som om du har blitt en skikkelig drittperson. Bryr deg bare om deg selv, penger, klær, status osv. Du kommer aldri til å klare å få deg noen utdanning. Bare leve på bloggen. Er ikke noe rart om forholdet til deg og typen går i grus, du har jo blitt en helt annen person. Og ja, dette vet jeg da jeg kjenner mange som kjenner deg.

    3. Unnskyld meg, men hva er galt med dere over her? Dere sitter bak et tastatur, og dømmer og krenker et menneske, og kommer med de mest idiotiske påstandene “du får deg ingen utdannelse”. Vet dere hva livet handler om? – Å LEVE! (SITT EGET LIV!!!!!) Ikke lev gjennom andre, ikke døm andre, og ikke skriv dritt til andre mennesker. Det har dere ingen rett til! Ingen av dere, dere burde skamme dere. Dere har tydeligvis ikke kommet langt i livets prosess… Blir helt oppgitt når jeg ser at det eneste DERE bryr dere om er å rakke ned på et menneske. La andre leve som de vil, dere trenger ikke være enige i noe av det, dere trenger ikke leve slik selv, men la andre få være som de er. Det handler om å akseptere at alle er forskjellige, ikke lage et helvettes styr av alt. VOKS OPP.

    4. så nydelig du er, andrea 🙂 kjolen var utrolig fin på deg!
      men er ikke du og axel sammen lengre? han hadde jo bursdag i går og du har ikke skrevet noe bursdagsinnlegg til han?

    5. fy faen så deilig kroppen din så ut i den kjolen.
      og dette kommer fra en heterofil jente , haha 😀

    6. Andrea, bare blogg når du føler for det! Du er utrolig inspirerende, og virker som en helt fantastisk person.skulle ønske jeg kjente deg! Har akkurat vært gjennom noe av det samme, og det er helt forferdelig.. men håper du finner ut av det snart 🙂 stå på ,vi leserne er her for deg! <3

    7. I read old blog posts from Andrea and what I observed is that she still has the SAME friends (new friends, too) …Fanny, Bjørn-Erik, Henriette, Tuva, Maria … I would say that is one important thing that speaks for Andrea. If she would be such a bad person I think her friends would turn away from her.

    8. Jeg elsker bloggen din! Du er virkelig mitt store forbilde. Men.. Hva skjer egentlig med deg og Axel? Jeg skjønner at du kanskje ikke vil dele alt på bloggen men kan du si ifra om det skjer noe? Som sagt så digge jeg bloggen din og DEG! Du virker som en fantastisk person og du er skikkelig pen! Vennene dine er heldige som har en venn som deg tror jeg! Kan jo ikke vite det fordi jeg skjenner deg ikke men du virker som en utrolig hyggelig person og ikke bry deg om alt hatet! De er bare missunelige!❤

    9. Kjolen kunne like så godt vært fra cubus! Det er det som er så sykt. Oser ikke “klasse” av kjolen akkurat. Til dere over! Selvfølgelig kommer Andrea til å utdanne seg osv, MEN en ting som er sikkert er at bloggen ikke vil være bærebjelken hennes livet ut. Om noen år når andrea skal ut i arbeid (virkelig arbeid) vil hun mest sannsynlig psykisk bli svært overrasket over hvor mye arbeid som skal til for å ha et budsjett som ikke en gang personer med millionlønn har, hun vil kanskje få litt mer bakkekontakt . Et tips: Blogg om ting som er inspirerende og givende, ikke en blogg fullt av “innkjøp”, da blir du bare sett på som en “jævel” enkelt og grei. Du virker derimot. som en oppegående person. Takk

    10. Du er så fin, Andrea 🙂 Bare helt hærlig! Forstår at det er vanskelig å skulle være positiv og glad på bloggen, når man egentlig føler seg helt forferdlig.. Men holdt motet oppe, du har en super blogg 😀

    11. Hva søren er det med dere? Hvorfor skriver dere stygge ting til henne? Hun virker som et fantastisk menneske, men dere kan tydligvis ikke akseptere det! Dere kjenner hun ikke en gang! Dere hadde ikke likt det viss det var dere som hadde fått stygge kommentarer! Viss dere har så stygge meninger om henne hvorfor leser dere bloggen da? Slutt og skriv stygge ting! Folk bruker faktisk pengene sine på det di vil! Dere bruker det på det dere vil, andrea bruker det på det hun vil! Blir så irritert når jeg ser stygge kommentarer!
      kjempe fin kjole Andrea! Du er virkelig et forbilde for meg! Du virker kjempesterk! ikke la noe knekke deg! Det virker faktisk som om jeg på en måte kjenner deg! du er nesten som en venn for oss!
      Stay strong because YOU’RE worth it!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    12. jeg kommenterer ikke bloggere så ofte, men jeg er ofte innom. Det jeg ofte gjør etter at jeg har lest innlegget er å lese kommentarfeltet, og jeg får skikkelig vondt av mange av de som kommenterer – ikke bare din blogg, men de alle fleste som har et relativt høyt lesertall. Jeg fortsår og begriper ikke at folk kan ha så mye tid, jeg for min del syns døgnet har alt for få timer, og her sitter det en håndfull mennesker å tar seg tid til å skrive så mye tull? Vet ikke om jeg skal le eller gråte, hva mennesker er dere? Ja herregud alle kommer ikke over ens, og det er mye man syns om hverandre, men jeg nekter på deres vegne å tro dere er gamle nok til å sitte på internett. Gjør meg en tjeneste å lagre alt det drittet dere skriver i en mappe, så leser dere de igjen når dere har vokst om et par år. Herregud dere kommer til å skamme dere, hvem tror dere at dere er? Hvordan tror dere at dere fremstiller dere selv? Ut i fra det dere skriver håper jeg for deres egen del at dere er maks 12-13 år og ikke vet bedre, for dere ser det at i Norge har vi det som heter valgmuligheter, hvilket betyr om det er noe du ikke liker kan du som oftes velge noe annet. Liker dere ikke, i dette tilfellet: andrea sin blogg? Les en annen. Syns dere hun får for mye penger å bruker de på unødvendige ting? Javel, men jo otere dere klikker dere inn jo mer lesertall får hun. Dette er ren logikk som jeg håper har slått dere. Hva hun bruker penger på? Om hun lage papirfly av lønnen sin å sender det ut vinduet har vel det ingen påvirkning på livene deres? Donerer dere deres egen lønn til nødhjelp hver måned? Og hva vil dere? At hun skal legge ut print screen av netbanken sin? Sånn at dere “anonyme” skal godkjenne hva hun gjør med pengene hun tjener? Og er dere virkelig ikke gamle nok til å forstå at dere kun ser en så liten brøkdel av livene til de som skriver må dere finne dere andre interesser, for da er det sånn jeg blir redd. Om hun velger å skrive om klær betyr ikke at det er alt som suser oppi hodet hennes, men da er det det hun har valgt å ha hovdfokuset på sin blogg, som hun skriver, for de som vil leser. Haha klikker

    13. HOLD KJEFT ALLE DERE SOM SKRIVER DRITT. Andrea er virkelig ei fantastisk blogger!! Slutt å døm folk over nettet.. herregud..
      Fantastisk kjole!!

    14. Du er en av de peneste personene jeg noen gang har sett! Misunner utseendet ditt til tusen, og kjolen din er jo såååå fin!!

    15. wow, det første jeg såg når jeg såg på bildene var at du har slanket deg!! Det synes at du har trent veldig mye i det siste! <3

    16. Shit! Du er helt syyykt pen Andrea, og jeg misunner deg 100%
      Du er helt klart miin favoritt blogger, og jeg skjønner at du blogger når du føler for det!<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg