Et lite hei

Heihei!

Nå er det en stund siden jeg har oppdatert. Har egentlig planlagt å vente til å blogge til jeg var hjemme, har faktisk ikke med kamera hit en gang. Men så så jeg at foreldrene til Axel hadde tatt et par bilder og da kom blogglysten tilbake igjen. Vi har vært her på filefjell siden lørdag og drar hjem på søndag, altså er vi her hele vinterferien. Det vi gjør om dagene er å stå på ski, spise god mat, slappe av og spille masse spill/kort. Veldig koselig ♥ Molly er også her og koser seg som bare det, men hun er veldig oppmerksomhetssyk og det kan bli litt slitsomt til tider. Maser ved å bjeffe på både oss og Elmer (axels hund) døgnet rundt. I dag skulle hun opp klokken 7 og hun ville gjerne at jeg også skulle våkne, så da sto hun å bjeffet på meg til jeg stod opp. Wohooo!!!

Et koselig bilde som moren til Axel hadde tatt av oss  

Hva gjør dere i ferien?

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

53 kommentarer

Siste innlegg