Pakke fra Nelly

Adlinks

 

 

Heihei!

Kjøpte noen klær fra Nelly for en liten stund siden og hentet pakken i dag! Er veldig fornøyd ♥ Tenkte å vise dere hva jeg bestillte:

Disse buksene fra Dr. Denim er jo bare SÅ gode! Skjønner at det blir skrevet så mye fint om dem overalt og at de er Nellys bestselgere. Buksene sitter som et skudd, altså helt tettsittende hele veien og veldig stretchy! Er som å gå med tights. Koster ikke mer enn 399 kr, skal deffinitivt ha flere bukser fra Dr. Denim. Link til mine HER (jeg har strl SMALL som tilsvarer 25 i disse buksene)

Nipple covers fra Freebra! Dette har jeg trengt lenge men aldri fått meg til å kjøpe. Perfekt til stroppløse kjoler eller med åpen rygg ♥ Link HER

Fiiiin kjole fra Oneness! Har sett på den en god stund og endelig er den min ♥ Klarte å bestille den i M som gjør at den er litt for stor, så vurderer å sende tilbake og heller få meg en i small. Link til kjolen HER

Ææ, elsker denne kjolen! Sykt kul ♥ Har lenge hatt lyst på en peplumkjole.. Den ser ganske kort ut på noen av bildene men har helt normal lengde! Link HER

Verdens KULESTE topp fra Wildfox! Ble forelsket med en gang jeg så den på Nelly. Minst like fin i virkeligheten, defiinitivt en ny favoritt i klesskapet. Denne kommer til å bli masse brukt i sommer og kombinert til en hullete shorts fra Levis som dere ser på bildet over♥  Har min i small, link HER (finnes også i lilla-ish farge HER

Likte dere klærne?

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

99 kommentarer

Siste innlegg