FLINK

Heihei!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra STUDIODAY. Før jeg dro kjøpte jeg nytt treningstøy og proteinpulver, da var jeg virkelig klar for en bra økt! Startet med 40 min på mølla, på studioday har de en tv på hver tredemølle, det er genialt. Så ser du alt mye nærmere enn feks Elixia hvor tvene er langt unna apperatene! Så på Real Housewives of Beverly Hills, da gikk tiden fort. Elsker å se på tv i mens jeg jogger! Etter det kjørte jeg på med styrke. Fokuserte på rumpe og lår spesielt i dag men trente også armer og mage. Var der i hele to timer og var virkelig helt DØD da jeg var ferdig! Men synes det var såå deilig, er så gøy at jeg endelig synes det er morsomt å trene og ikke et ork. Koste meg skikkelig på senteret! Vil tipse dere om min absolutte favorittøvelse når det gjelder styrke, nemlig hip thrusts. Dette regnes faktisk som den beste rumpeøvelsen du kan ta! Dette støttes av EMG-studier som viser svært høy aktivering, sammenlignet med tradisjonelle øvelser som knebøy og bulgarske utfall. Google øvelsen eller sjekk på youtube så kan dere se hvordan man gjør den, kan eventuelt få søsteren min til å filme meg en gang hvor jeg gjør det senere! Synes Hip thrusts er en enkel øvelse å utføre og samtidig syyykt effektiv, dere burde prøve!♥


På bildet i midten er jeg akkurat ferdig med hip thrusts (3 x 15 reps). En bruker som dere kanskje ser en benk og en vektstav. Kjøpte jo også proteinpulver i dag for første gang, testet ut sjokoladesmak. Tok en halv porsjon 30 min før trening og så en hel porsjon rett etter. Synes det smakte ganske ekkelt menmen, fikk det ned… Haha! 🙂

Hvordan går det med treningen deres?

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

    1. Meget bra! Trener 5 ganger i uken og har et stramt kosthold og har aldri spisedag 🙂 Forresten når kommer svarene på spørsmålsrunden 🙂 ?

    2. Tar du benkpress? Hvor mange kilo klarer du? Synes det er kjempegøy å lese om trening. Du har en flott og trent kropp, Andrea! Forbilde:)

    3. Pass på å bruke kildehenvisninger i og med at den ene setningen i innlegget her var kopiert rett fra nettet! 🙂

    4. Flink du er! Akkurat kommet hjem fra trening jeg også! du må prøve dietprotein med sjokoladesmak fra proteinfabrikken, det smaker faktisk godt! Det samme med proeinpannekakene som også er dødslett å lage- bare å riste pulveret sammen med vann i en shaker!
      Stå på Andrea! Har lest bloggen din siden Kristina Andersen anbefalte den 😀

    5. Du kommer til og få en kjempe fin kropp, noe jeg syntes du allerede har..
      Men bare stå på !
      elsker og se på tv selv når jeg løper. Da går tiden fortere og jeg føler ihvertfall at man ikke like fort blir sliten av en eller annen merkelig grunn,hahh!

    6. Flink du er Andrea! Stå på! ♡ 🙂 Men har du noen flere sunne oppskrifter på lager elller?, trenger noen tips på sunn og god mat 🙂

    7. Aw så fin du er, Andrea 🙂 Hvor kjøpte du toppen din? Den var kjempe fin! Trenger noen nye, kule treningstøy til våren/sommeren 🙂

    8. Lurte bare på om du snart skal skrive inlegget om kostholdet og treningen din frem til nå 🙂 Husker du skrev du skulle gjøre det i innlegget der du la ut bilder av hvordan magen din så ut nå, og har ventet på innlegget siden da! Mener ikke å mase, men håper du vil lage innlegget snart, for det er nemmelig en spent å ivrig jente som sitter bak tastaturet her 🙂

    9. Tviler på at du kommer til å få muskler med det første i og med at du er så sinsykt liten og tynn:p

    10. Såå utrolig flink du er 🙂 Ser en kommentar her oppe om at du er liten å tynn…. ALLE kan få muskler om man bare står på, uansett hvordan kroppen er haha. Og det ser jo ut som du er motivert 🙂 STÅ PÅ!!

    11. Hei! (Dette er ikke ment negativt i det hele tatt!) Men jeg reagerte litt på en ting. Har ikke PT’en din fortalt deg at om du skal få mest mulig ut av styrkeøkten(underkropp) så bør du ikke ta kondisjonsøkten først. Med tanke på at du har en så lest blogg og mange unge jenter som ser opp til deg så syntes jeg du skal være litt forsiktig med å legge ut treningsprogram osv. Du må huske på at det som funker for deg vil nødvendigvis ikke funke for 90% av de som leser bloggen din, da alle har forskjellig utgangspunkt og forskjellige mål. Bare en liten hilsen fra meg. stå på med både blogg og trening 🙂

    12. Har akkurat begynt på treningssenter. Så jeg ser frem til å begynne å trene. Får utrolig mye motivasjon av deg. Når du legger ut bilder og sånt får jeg bare mer lyst til å trene 🙂 så forsett med det♥

    13. Flink jente! Lykke til videre med treningen 🙂 PS; så snart du har vendt deg til proteinshaken vil du eeelske den – mange nye ting smaker rart i starten 😉

    14. Smaker pulveret ekkelt, har du sannsynligvis kjøpt feil type. Finnes UTROLIG mange forskjellige merker og smaker. Jeg har testet MYE forskjellig. Anbefaler gold standard whey, den er kjempegod. Den ALLER beste jeg vet om, er dalblads whey class +. Det smaker DIGG. Sjokolade eller vaniljesmaken. Bland med melk, så GLEDER du deg til å ta shaken. Lykke til, og kjempefint at fler og fler finner glede i å trene, og ikke bare ork 🙂

    15. Liker å trene men har ingen god trenings plan kan du legge ut treningsplanen din styrke osv..
      hvor mange ganger trener du i uken?

    16. Kan du ha bilde av alle trenings klærne, bagene osv. som du har eller som du ønsker deg g skrive hvor de er fra? Hadde vært veldig fint og motiverende

    17. Hei! lurte på hvilken størrelse du har i den treningstoppen? Har sett på den samme, men var litt usikker på hva slags størrelse jeg skulle kjøpe 🙂 Hadde vært fint med svar 🙂

    18. Løper 5 ganger i uken og trener styrke 3 ganger i uken. Det har jeg gjort de siste 5 årene.
      Kostholdet er sunt i ukedagene, men godteri kan jeg la meg spise på lørdager! Fester ikke hver helg heller. Vil si jeg er flink med kostholdet, og koser meg i blant! Sånn det skal være, ikke være helt fanatisk! 😉
      Hilsen jente 18.

    19. Hei Andrea, jeg vil anbefale deg å gå inn på Gymgrosisten.com og heller bestille deg et proteinpulver der. jeg bestilte Cookie and cream og ble veldig fornøyd med smaken. De har blitt rangert til det beste proteinpulveret i smak.
      du må gå inn på kategorien “jenter” og så blar du ned til du ser Whey protein og så må du velge smak der. 😀

    20. så flink du er! elsker å trene styrke selv!:D har trent ca 5 dager i uken med økter på 2 timer siden november, og har fortsatt like mye motivasjon! synes du har fått skikkelig bra med resultater foressten!

    21. Hei!
      Jeg er en jent epå 11 år(fyller 12 om 6 dager, overraskende nok!)
      Jo min trening går bra! Jeg trener 15 timer i uke, med tennis, fotball, langrenn og friidrett. Elsker å trene! Man får følelsen av å mestre noe, og det er viktig. Nå vet jeg godt at du mest sannsynlig kommer til å overse denne kommentaren sånn som du gjør med alle de andre, men jeg vil at du skal vite at du har min støtte fullt og helt! Selvom jeg kanskje bare blir tatt av de fleste øyne som en liten dum jente, vil jeg at dere alle skal vite at dere skal være fornøyd med den kroppen dere allerede har! Dere har sikkert hørt den setningen mange ganger før, men det er viktig. Hvis du føler dedg mye “større” enn de du er sammen med til hverdags, behøver ikke det bety at du er stor i verden. HVIS du er litt større enn de andre, så ikke tenk på det så mye. Og hvis dette virkelig irriterer deg, så ikke bare begynn å slanke deg, gå til moren og faren din og si hva som er problemet, spør om de kan hjelpe deg, eller i verste fall gå til en lege, de vet hva de gjør! Vær fornøyd med deg selv, kanskje du har en svakhet der, men du HAR noe som ikke alle andre har, du kommer nok til å merke det etter hvert. Moren min var FOR tynn, hun fikk en blanding av anoreksi og bulimi. Det er derfor jeg ikke vil at dere skal bli for opphengt i all dette slanketøvet, det kan gå ordentlig galt også. Vær fornøyd med deg selv. Tenk på det positive, for jeg er helt sikker på at alle mennesker har noe godt i seg, du trenger ikke bevise det, for jeg bare vet det!
      Men Andrea dette ser flott ut! Bare tenk på det jeg skrev over her, du er egentlig pen nok som du er, det er ALLE sammen!
      Klemmer fra Sanne-Marie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

Siste innlegg