Svar på spørsmålsrunden

Heihei!

Nå kommer endelig svar på spørsmålsrunden. Har ikke svart på alt, men noe! Svarene er utfyllende og veldig ærlige, håper dere liker det. Here we go: 

 Er du fortsatt bestevenn med Fanny? Alltid♥ Og nå har hun begynt å blogge igjen, folkens! Sjekk ut fannyba.blogg.no

Haha gammelt bilde.. Blondiiiiiee!

Er du bifil? Nå har jeg aldri prøvd ut jenter men nei det tror jeg nok ikke. All respekt til de som er det da, må være digg å både kunne velge mellom gutter og jenter. Da er det vel dobbelt så lett å finne en? Haha

Har du tatt restylane? Ja, men har ikke tatt mye. Har et naturlig resultat, det siste jeg ønsker er svære ducklips, haha 🙂 Grunnen til at jeg prøvde det er fordi jeg var så lei av å bruke lipliner for at leppene skulle se større ut, og jeg er utrolig fornøyd nå!

Har du tatt ut extentionsene? JA. De slet mer på håret enn jeg hadde trodd, det har blitt veldig tynt. Utrolig trist siden jeg hadde veldig tykt og fint hår før jeg startet med det, var veldig unødvendig. Menmen, får ha tolmodighet så vokser det vel ut slik det var før jeg startet med extentions 😀

Kan du forklare den tweeten om tatueringen til tcmn? Det har kommet inn sikkert 200 kommentarer anngående den tweeten. For å være ærlig så nei, jeg synes ikke tatoveringen var noe fin, men skulle fortsatt ikke tweetet om den. Har man ikke noe fint å si så kan man like gjerne holde kjeft! Det var barnslig gjort og veldig impulsivt. Ser i ettertid at det var sykt unødvendig og har sagt unnskyld til Therese for det 🙂

Når kommer broren din hjem fra Australia? Om 9 dager, gleder meg helt utrolig. Savner verdens herligste og snilleste bror så sykt. Har ikke sett han siden starten av september…♥

Hva er planene dine etter vgs? Sånn det ser ut nå har jeg veldig lyst til å starte med å studere Fashion management & entrepeneurship i New York! Studiet varier i 3 mnd og virker helt fantastisk. Og når jeg kommer hjem derifra har jeg lyst til å fokusere 100% på bloggen og starte en nettbutikk. Hadde vært en drøm ♥ Skal selvfølgelig ta mer utdannelse senere, men dette er planen for første året etter vgs 😀

Tjener du penger på bloggen? Ja og det gjør vel alle som har 6-7000 lesere +. Ellers hadde jeg ikke hatt råd til å bo hjemmefra.

Har du silikon? Hva synes du om silikon? Nei, har ikke silikon. Så lenge det ikke overdrives så puppene ser ut som to sprekkferdige, gigantiske ballonger synes jeg det kan være fint. Om en jente lenge har slitt med selvtilitt anngående puppene sine ser jeg absolutt ingenting galt i å ta det, det burde respekteres og være opp til den enkelte 🙂

Har du fake leg? Nei, er jo 18 så det trenger jeg ikke. Sprit drikker jeg ikke uansett og har ikke behov for å dra på 20 års steder. Har heller aldri hatt fake legg! 🙂

Hvordan er forholdet til søsteren din? Vi har som sikkert mange andre søstre virkelig hatt våre nedturer. Det var en periode for 2 år siden hvor vi var UVENNER og ikke snakket sammen på 6 mnd. Men rett før vi flyttet sammen begynte vi å få et mye bedre forhold og nå som vi bor sammen så er det perfekt! Vi har kommet så utrolig nærme hverandre og snakker om alt, hun er alltid der for meg og kommer med gode råd. Vi er sammen heletiden og krangler lite. Jeg er utrolig glad i Madicken og har det veldig hyggelig som samboer med henne, haha. Hun betyr virkelig utrolig mye for meg ♥

Hvordan går det på skolen? Både og. Får bra karakterer men sliter veldig med å komme meg opp om morgenen så har desverre en del fravær.. Har virkelig null motivasjon for skole og er dødlig lei. Gidder ikke late som alt er perfekt, vil heller være ærlig med dere 🙂

Hvor ofte ser du foreldrene dine? 2 til 4 ganger i måneden. 

Hva synes du om tatoveringer? Kunne du tenkt deg en selv, isåfall hvordan? Synes tatoveringer er veldig fint, så lenge de ikke er for store. Elsker symboler og dype tekster med fin skrift, haha! Synes Sophie Elise sin som hun har på ribbbeina er utrolig fin. Har litt lyst til å ta det en eller annen gang, men vet ikke hva. Vil være 100 % sikker før jeg gjør det og ikke bare ta det for morro skyld, skal tross alt være på kroppen resten av livet. Så kaaaaanskje, kanskje ikke.

Hvor mange kjærester har du? Njaaa, var 15 for en uke siden, nå har jeg bare 8.

Hva er din favorittvin? Helst en som ikke er svindyr. Pleier å drikke Casirello del diablo, haha! Den er vel 14,9% ellernoe så ganske sterk, men synes den er veldig god. Typisk dra-ut vin, haha. Husker ikke helt prisen men ca 115 kr trooor jeg. Ellers kjøper jeg B-vin eller Gato Negro 🙂

Røyker du fast? NEI, det skal jeg aldri starte med heller. Utrolig helsefarlig og unødvendig

Hvordan trener du? Pleier å løpe litt først og så trene hard styrke i ca 40 min. Elsker å trene, er så deilig å endelig ha kommet i gang! Gleder meg til å bygge den kroppen jeg ønsker.

Hvem er yndllingskjendissen din? JB♥♥♥ Er ikke så veldig opptatt av kjendiser, men av damer så elsker jeg Adriana Lima. Verdens vakreste! Og Amanda Seyfried, tror jeg har sett alle filmer hun er med på, haha.

Hvilke bloggere liker du best som du har møtt i virkeligheten, altså ikke fanny og benny og sånt? Kan nevne 3. Har blitt veldig god venn med Sophie Elise. Hun er sååå søt og utrolig hyggelig, elsker å være med henne og vi snakker endel sammen. Synes det er utrolig trist at så mange dømmer henne for hun er virkelig tvers gjennom herlig 🙂 Ellers var jeg jo med Martine Egeland (Explode) for noen uker siden og vi kom veldig godt overens. Utrolig søt og utadvent jente, følte vi nesten ble gode venner på en dag, haha! Hun skal besøke meg en helg snart og det blir veldig hyggelig. Til slutt så digger jeg Anna (annais), tidenes skjønneste jente! Sykt morsom og utadvent, absolutt en person jeg hadde vært masse med om hun hadde bodd i Oslo♥ 

Er du interessert i å selge Acne skinnjakken din eller Karen Millen skinnjakken din? Nei, bruker begge mye (spesielt sistnevnte) og er veldig fornøyd med dem. Sier i fra om det skulle bli aktuelt en dag 🙂

Når kommer innlegget om trening og kosthold? Tenkte å sette i gang en spørsmålsrunde snart hvor dere kan spørre om hva dere vil. Og så svarer jeg skriftelig! Skal få hjelp av min personlige trener Marianne til å svare utfyllende og korrekt på spørsmålene deres.

Hvorfor airbrusher du bildene dine så sykt? Har du egentlig sykt stygg hud? Haha… Airbrusher de ikke SÅ SYKT, er ikke alle jeg redigerer huden på. Har veldig fin hud og ingen kviser naturlig, men liker å bruke airbrush når jeg redigerer selvom. Kan vise dere noen helt uredigerte bilder av meg:

Kommer en del 2 om dere ønsker, ville ikke at innlegget skulle bli for langt.. Sov godt mine fine ♥

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

90 kommentarer
    1. I love the post thank you for this question, but I expect the article about the diet you completely, what you eat, the exercise you do etc …

    2. Vil gjerne ha spørsmålsrunde nr to 😀 Bra svart.
      Synes som oftest det er kjedelig å LESE svarene, istedenfor å høre dem på video. Men, siden du svarte så bra og utfyllende nå, så var det veldig gøy å lese det. Bra at du tar deg tid til å svare ordentlig 🙂

    3. Veldig fin side du har laget. Blir helt sjalu! Håper du har masse tid til å blogge fremover fordi jeg vil lese. Jeg har ikke blogg akkurat nå, så tenkte å dele en konnkuranse i stedet for. Det er sånn at du kan vinnne et gavekorrt på 5tuusen kronerr! Håper du vil melldeg deg på!

    4. Kjempegode svar! Merket jeg fikk utrolig mye mer respekt for deg etter og ha lest alt dette. Det er ganske lett med rosabloggere å virke overfladiske når det konstant bare er oppstilte bilder på bloggen, så synes det var SINNSYKT bra du postet så ærlige svar 🙂 Du burde virkelig fortsette med det!
      Og som mange andre håper jeg også du kommer ut med en oversikt over treningsøvelser + forslag til sunn mat. Er så mange, inkludert meg som vet ganske lite om det. Vanskelig å lese kostholdsråd osv fra 30-åringer, så hadde vært herlig om en på 18 år kunne poste noe sånt 🙂 lettere å kjenne seg igjen i!
      keep ut the good work!! Merker bloggen din blir bedre og bedre 🙂

    5. Enig ass Gina. Lol, sliter med å stå opp om morran – blir for mange designervesker å takle vel.. :-/

    6. Likte svarene dine utrolig godt!
      Vet du, jeg er så lei av enkelte av leserne dine som slenger dritt og bryr seg så jæævlig mye om alt du gjør enda de ikke liker deg. HALLO, jeg synes oppriktig synd i dem, det må være kjipt å ha så mye negativitet å komme med. Jeg synes du virker sterk som klarer å overse det og fortsette å blogge som før! Du virker som ei herlig jente, og det gleder meg at du tenker å fortsette bloggingen i flere år til!

    7. jeg har et spm: hva skjer mellom deg og aksel? går det bra, pga jeg har sett at du sa en gang på insta om at du va loner på valentines day?

    8. Angående den spørsmålsrunden du skal ha senere om trening og kosthold, hva spiser du når du blir veldig snavlesjuk? Er alltid så snavlesjuk og greier aldri å la være å spise noe godt, og da funker jo ikke kostholdet..

    9. Sykt gøy at du kanskje skal studere fashion management & entrepeneurship i New York! Har tenkt på å gjøre det samme, så kanskje vi treffes! Går også andre året på videregående nå! 🙂

    10. kan du pliiis legge ut del 2 med resten av spørsmålene? du kjønner jeg hadde et spørsmål som jeg gjerne ville ha svar på.
      fresten,suuper fin blogg! elsker bloggen din!!!

    11. Liker å trene men har ingen god trenings plan kan du legge ut treningsplanen din styrke osv..
      hvor mange ganger trener du i uken?

    12. Du er en utrolig flink blogger, Andrea! Blir veldig inspirert av det du skriver og måten du formulerer deg på 🙂

    13. Er forskjellen på de bildene du pleier å legge ut og dette her, her hadde du skikkelig skille fra solbpudderet. kanskje lurte å fikse sånt før du går ut døren hjemme

    14. heei andrea! jeg lurte på en ting. Kunne du laget et lite innlegg om frakten fra ebay til norge? hvor du henter den, og litt om sikkerthet ogsånn?

    15. Hvis du skal ha en spørsmålsrunde til hva slaks sminke bruker du og kan du ha sminke video snart på hvordan du sminker deg når du skal på bursdag eller fest?

    16. Hei!
      Jeg lurte på om du fortsatt er sammen med Axel? Og kan du lage en videoblogg snart? Digger bloggen!

    17. ….Fordi Andrea ikke gjør det ♥ DETTE ER TIL ALLE SOM HAR SPØRSMÅL OM EBAY NETTSIDEN!
      Jeg selv har vært en aktiv kjøper inne på nettsiden Ebay, og jeg er altså veldig fornøyd med denne siden. Dette er en side hvor du ikke finner ting av den beste kvalitet, men det er veldig billig og kjøpe der så derfor kan man heller ikke forvente den beste kvaliteten, skjønner? Ja jeg har altså bestilt alt i fra Iphone deksler, wallstickers, klokker, parfymer og en del klær! Jeg er meget fornøyd med innkjøpene. Når det kommer til om dette er en sikker side så vil jeg ut i fra MINE egne erfaringer si at dette er en trygg side i og med at jeg alltid har fått det jeg har bestilt! Jeg vil selvfølgelig ikke si at det er sånn 100% sikkert for det er ikke alltid vi kan stole på alt og alle nettsider 100% uansett hva, men dere forstår tegninga? Forstår hva jeg mener? Sikkerheten har alltid vært bra hos meg og jeg har som sagt fått det jeg har bestilt både i akkurat den fargen og akkurat DET jeg bestilte, så det tror jeg nok ikke er noe problem! Hvor henter du pakken? Den kan du hente i din nærmeste ”postkontor” men du vil nok få en lapp i posten hvor det står at pakken din er kommet og der står det som oftest også hvor du skal hente den, altså hvor pakken din er, og den skal alltid være i ditt nærmeste postkontor så henter du den der, men husk legitimasjon, viktig viktig viktig, ellers kan du ikke få pakken din! Det kan være et bankkort eller passet ditt og hvis du har, så gjerne en legitimasjon med ditt bilde på slik at de ser at det er deg og at pakken virkelig er din når du henter den. (Men husk at legitimasjons-navnet må være navnet til den som ebay-kontoen er opprettet på) Altså hvis du og en vennine skal hente DIN pakke og kontoen på ebay er laget med DITT navn (så vil også navnet på pakken stå i ditt navn) Derfor er det viktig at DU har legitimasjon med navnet DITT. Jeg er dårlig til å forklare, men håper dere forstår hva jeg mener, i hvertfall hvis dere lurer på dette eller ikke forstår noe av det jeg skriver her så spør Andrea så vil jo hun svare på ebay spørsmålene en gang 🙂 Men når det gjelder frakten til Norge så er den sikker, igjen så sier jeg det nettopp pga MINE egne erfaringer! Når jeg har bestilt ting fra ebay så har jeg alltid fått en mail om at innkjøpet er bekreftet og fått en oversikt over hva jeg har kjøpt! Så hvis det skulle være noe, så har du alltid bevis på hva du har kjøpt og best av alt så står også navnet til selgeren i mailen som du får, står hvertfall det i den mailen jeg får rett etter å ha kjøpt det! Når pakken er sendt til Norge så får du også en mail om at ditt innkjøp på ebay er sendt og hvor lang tid det ca. vil ta før du får den pakken! Det kan ta alt i fra 1-2 uker, noen ganger mer! Alt etter hva du skal kjøpe 🙂 Husk at nå har jeg skrevet om hvordan det har vært med MINE innkjøp på ebay og jeg vil si at dette er en grei side dersom du vil ha noe til en billig penge, men ikke den ALLER BESTE kvaliteten! Eller er nok mye i veldig bra kvalitet, men også ting i litt mindre bra kvalitet! Men det har ikke så mye å si så lenge det er bra nok og ikke så dyrt 🙂 Andrea kommer nok til å svare enda bedre og mer detaljert, så flink som hun er 🙂 Jeg håper dette var til hjelp for noen av dere ♥

    18. Hvis du skal ha en del 2, kan du ta me dette spørsmålet?: hvor mye penger bruker du ca i London når du reiser ned ditt for å shoppe?

    19. Sliter litt med hoftefett, det er ikke mye men når jeg har på bikini så kan det hoftefettet begynne å gå litt over hvis du skjønner? du hadde det på de gamle bildene dine, men nå har du det ikke lenger, hvordan må jeg trene for å fjerne det? hvilke øvelser gjorde du?
      Holdt du deg unna absolutt alt godteri eller skeiet du litt ut en gang i uka? Jeg tenker at det er greit å spise litt og litt godteri, vanskelig å holde seg unna alt hele tiden
      Har på en måte et lite lag med fett under rumpa, hvordan kan jeg få bort det? 🙂

    20. Spørsmål til neste gang: kan du lage ett innlegg der du forteller mer om studiene Fashion management & entrepeneurship i New York? Syntes det hørtes spennende ut 🙂

    21. Syntes det er såå bra at du har sagt unnskyld for tweeten(e) om tattoen til therese, så modig gjort av deg 🙂 Jeg ble nesten litt skuffet og faktisk ganske sjokkert når jeg så og hørte om det, har alltid likt deg for den personen du er, ærlig og snill! Stå på andrea 🙂

    22. åh, veldig fin spørsmålsrunde! men hallo, du svarer ikke på det alle omtrent lurer mest på, hvordan går det med deg og aksel? vet det er privat ogsånt, men det går vel an å svare om dere er sammen eller ikke ? dette er ikke negativt! elsker bloggen din virkelig! er bare så innmari nysgjerrig på akkurat det 🙂

    23. Kult, jeg har også planer om studere Fashion Management i NY høsten 2014, viss jeg kommer inn så klart… hehe, sees

    24. Kan du ikke svare på et annet spørsmål som har blitt stilt ofte, altså det med hva som skjer mellom deg og Aksel, er det slutt eller ikke?

    25. Kan du ikke lage ett blogginnlegg om hvordan man i helvette jkøper ting på ebay? hahaha <3 tusen takk andrea! klem klem! 😀

    26. Hahahaha, Andrea da! Du tørte ikke å godkjenne kommentaren min på bloggen din engang :p for en taper du er

    27. Hei, ville bare si at jeg har selv studert Fashion Management med Gateway College i New York, og personlig så anbefaler jeg det ikke ! Jeg ser på det som i ettertid veldig bortkastet, studiet heter Fashion Management and Entrepreneurship, men for å si det sånn, det er VELDIG mye, dritvanskelig business english og entrepreneurship.. nesten ingen fashion.. anbefaler deg heller å da studere noe mote ved SoFi eller Imageakademiet først og heller søke på FIT i New York, som er en av verdens ledende moteskole 🙂 Bare et lite tips

    28. tusen takk for at du er så ærlig! jeg er bifil selv og synest det er bra du har en slik holdning. bra du har respekt og viser at du er ok med det, slik at alle jenter og gutter som leser bloggen din ser at det er greit, og ikke minst at det har fordeler og ikke mange ulemper 😉 thaaank you

    29. Hei 🙂
      Er det en spesiell grunn til at du ser foreldrene dine så sjelden? 2-4 ganger i måneden var jo skrekkelig lite, men det er meg da 🙂

    30. Ikke bruk airbrush på bildene dine. Det får deg til å se ut som plastikk. De uten redigering så 10x bedre ut.

    31. Hvor tok du restylane? Er selv interessert, men vet ikke hvor det er best å gjøre det. Håper du får tid til å svare på dette. Stå på Andrea, du er en vakker jente!

    32. kan du skrive en del 2 og denne gangen ta alle de andre spørsmålene? hvis innlegget blir for langt kan du godt lage del 3 også 😉

    33. Så nesten ikke forskjell på disse bildene og de du airbrusher.. hahah. Disse var kanskje litt friskere og fine 🙂

    34. Hei Andrea! Veldig bra svart! Syntes du er en sykt søt jente, og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor alle er så sykt frekke og skal kommentere ALT du gjør. Bare hev deg over det, du er så mye bedre enn du tror:)
      Men jeg lurte på noe angående det Fashion management & entrepeneurship du har lyst til å studere videre! Syntes det høres utrolig spennende ut, og hadde virkelig hatt lyst på litt informasjon angående det, og hvordan er snittet?
      Setter pris på om du svarer, er sikkert flere som lurer på det:)

    35. jaa ta del 2!! men jeg har bare et spørsmål. Hva heter modellene på louis vuitton veskene dine? Skal til London og har veldig lyst på en LV- veske! Og den ene som du har er utrolig fin!:D

    36. Hva mente du med at du hadde 15 kjærester forrige uke, og nå harbjeg bare 8???????

    37. Utrolig bra svart! Modig og kjempebra av deg å være ærlig om alt, fortsett sånn 🙂 Som flere andre merker jeg at blogginga di blir bedre og bedre! Og det er kjempekjempebra at du får med deg treneren din for å svare på spørsmål om trening og kosthold, ellers er det lett å gi råd som oppfattes feil av yngre jenter. Følger bloggen din fast, fortsett sånn! 😀

    38. Wow, fikk ordentlig respekt for deg nå, med disse svarene.. Spesielt det med TCMN-tweeten!
      Love it! Lykke til videre med kosthold og trening, flink er du 🙂

    39. Herrefred, jeg kunne aldri ha trodd at du hadde tatt restylane! Det ser kjempenaturlig ut 🙂 Takk gud for at du valgte å ikke være duckface, det hadde ikke kledd deg !

    40. til spørsmålsrunde del 2 : kan du videoblogge litt mer ?
      blir du påvirket av noe/ noen ? til hva ?
      har du bare en søster ?
      kan du lage en video der du viser enkle tips til “sminke” , se naturlig ut liksom , du er så flink sjønner du? bare at jeg har ikke så bra produkter så helt med enkle tips liksom 😀
      -håååååper du har med desse i spm runden din fordi jeg er din aller største fan <3

    41. Jeg har også bestemt meg for å få den perfekte kropp. Men det er vel ikke ødelagt nå? siden jeg har spist en del i påsken?:S

    42. Elsker bloggen din søte deg ! Lurer veeeldig på hvor man får kjøpt too faced sminke i Oxford Street i London !! Skal dit snart, og måå kjøpe too faced ! 🙂

    43. Hvorfor ser du foreldrene dine så lite?
      Kan du lage et innlegg om din erfaring med Restylane? (pliiiiiiiiiiiiiiiis)
      Hvorfor valgte du å flytte fra foreldrene dine?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg