Flink

Heihei!

I dag hadde jeg en laaang og kjedelig skoledag. Etter skolen dro jeg rett til studioday for å ha en styrketime med min PT Marianne! Det var syyyykt hardt, hun presset meg helt utrolig. Til slutt hadde jeg ingen krefter igjen og var helt gele i beina, haha. Men føles utrolig deilig nå! Tredje treningsøkten denne uken hittils, skal hvertfall trene lørdag og kanskje søndag også. Elsker å trene, wohooo!! Avsluttet treningsøkten med en proteinshake og da jeg kom hjem lagde jeg digg mat:

Havregrøt med cottagecheese og bær + smoothie! Namnamnam

Nå ser jeg på gossipgirl og slapper skikkelig av, DEILIG! Gossip girl må være den beste serien noensinne, slår faktisk frustrerte fruer (hadde aldri trodd jeg kunne si det). Får snart besøk, egentlig frister det mer med alenekveld og gossipgirl til jeg legger meg, haha. 

Har aldri svart hvitt bilder så kjørte på med det nå. Er forresten utrolig gøy at jeg inspirerer så mange til å trene og spise sunt, blir utrolig glad over å høre det! Bare å si i fra om dere ikke vil jeg skal blogge sååå ofte om det. Men nå er det jo en stor del av hverdagen min så er litt vanskelig å utelukke det helt i hvertfall 

Hva gjør dere i kveld?

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

    1. Jeg synes det er kjempe inspirerende å lese om ditt kosthold og trening! Hadde vært gøy om du lagde et innlegg om kostholdet ditt i helgene + hverdager! Og om hva du har på skolemat og frokost for jeg sliter med å finne noe sunt og mettende..
      Og om hvordan du trener ( treningsopplegg) osv. Jeg følger mye mer med på bloggen din nå som du skriver masse om trening 🙂
      Det morsomme er at man ser forandring, noe man gjorde med deg!! Det ble veldig bra!

    2. Utrolig bra at du har blitt så flink til å trene og spise sunt! Jeg var helt utrolig flink til det for ca ett år siden, også kom sommer ferien, også sluttet jeg mer og mer.. Jeg har ikke lagt på meg mye det er ikke det jeg sier, men jeg merka at magen ble litt mer chubby, men etter at jeg har sett hvor flink du har blitt, har jeg blitt veldig insperert, I am back om track! Hadde en utrolig hard løpe økt i går, klarer nesten ikke gå. Haha, spise sunt gjør jeg også! Long story short, du har insperert meg skikkelig! Sorry for at du måtte kjede deg gjennom lifs historien min, hvis du gadd å lese alt! Haha, du er kjempe flink <3

    3. Så gøy å lese bloggen din, spesielt nå som du skriver om trening! Hvor mye cottage cheese har du i havregrøten? :O Og kan du lage et innlegg der du skriver sånn ca. hva du spiser til frokost-lunsj-middag-kveldsmat i løpet av en dag? Hadde vært kjempegøy å høre ^^ Du er så flink! Klem ^.^

    4. hei andrea! for å være ærlig, syntes jeg det er altfor mye fokus på trening og sunt kosthold!i hvert eneste innlegg faktisk. kan bli litt vell i det meste laget, og de bildene du legger ut av magen din, det er ikke positivt i det hele tatt. folk blir veldig veldig påvirket av det negative, og det kan føre til anorekisa. selvøflgelig er det greit du blogger om det, men ikke i hvert innlegg. du har glemt den gamle deg, da du blogget om mote, skoledagen, wants, men nå er fokuset på hvert innlegg om tynne deg og bilder av syltynne jenter……..værsåsnill slutt

    5. hei andrea! for å være ærlig, syntes jeg det er altfor mye fokus på trening og sunt kosthold!i hvert eneste innlegg faktisk. kan bli litt vell i det meste laget, og de bildene du legger ut av magen din, det er ikke positivt i det hele tatt. folk blir veldig veldig påvirket av det negative, og det kan føre til anorekisa. selvøflgelig er det greit du blogger om det, men ikke i hvert innlegg. du har glemt den gamle deg, da du blogget om mote, skoledagen, wants, men nå er fokuset på hvert innlegg om tynne deg og bilder av syltynne jenter……..værsåsnill slutt

    6. Kan du legge ut treningsopplegget ditt for en hel uke og maten du spiser?? Trenger hjelp og tips! Plizz!

    7. Du inspirere meg kjempe mye, fikk pappa til å kjøpe sunn mat med hjem i dag. Absulutt ikke slutt med det. Et spørsmål jeg lurer på, har du tips til sunne lunsj/mellommåltider som er god og går kjapt å lage? 🙂 Du er et bra forbilde for ungdom.

    8. Blogg i vei om trening! Elsker det! Også må jeg si det er bra du spiser nok, det virker hverfall slik, blant annet på bildene du legger! Treneren min sier at det er svært viktig og spise nok, for f.eks. å ikke bli underernært (skrev det sikkert feil). Jeg kom forresten akkurat hjem fra ukas fjerde økt, og er som deg – helt gele. Hehe.

    9. Det er godt at du trener og spiser sunt, men kansje du kunne prøve å ikke bli heeelt treningsblogg?

    10. Hei! vil bare fortelle at du er veldig inspirerende nå for tiden når du blogger om sunne måltider og trening. kjempe øy at du viser framgangsbilder så man ser at det nytter! du blogger veldig bra og ofte for tiden, så det er gøy! fortsett sånn som du gjør nå!

    11. Elsker når du blogger om sunne ting og trening, og er faktisk sykt stor inspirasjon til å gjøre det selv! Digu

    12. Jeg vil helst at du ikke skriver så mye om det! Det finnes mange treningsblogger man kan lese, vil ikke at din blogg som er så bra fra før av, skal bli som alle andre 🙁

    13. Hei Andrea! Må bare si at du er en kjempestor inspirasjon for veldig mange, ink. meg! 🙂
      Men noen ganger har jeg/vi litt lyst til å høre om andre ting enn trening også, litt som du blogget før! 🙂
      Skjønner jo at det er vanskelig å ikke skrive om det i det hele tatt, ettersom det er en stor del av livet ditt nå da. Stå på!

    14. Jeg synes du er superflink, jeg ble inspirert av deg, og jeg har veldig lyst til at du legger ut masse bilder av maten du spiser, hva spiser du på skolen f.eks.? Digger bloggen din fortsett sånn!:D

    15. Så flink du er Andrea!:) Liker veldig godt når du blogger om trening, for det gir meg mye mer motivasjon selv! Jeg har nå meldt meg inn på trenings senteret her hvor jeg bor, å kan ikke vente til å se resultater!! Blir så verdt det!:D

    16. jeg blir inspirert av at du er så flink til å spise sundt, jeg trener to dager i uka og i dag gikk jeg et ski renkom på andre plass. jeg har bliit eldig motivert til å trene nå, vil få en fin bikine kropp!! elseker bloggen din<3

    17. Veldig glad for at du skriver om trening! Selv har jeg blitt mer motivert til å trene og spise sunt, og du er en av kildene til min motivasjon! Tusen takk 🙂

    18. Det er såå gøy å lese om! men vil selvfølgelig lese om andre ting også, meeen uansett d er såå gøy å se resulatene dine, d gir motivasjon til å forsette 😀 har faktisk klart å slutte å spise usunt nå, med stoor hjelp fra bloggen diin 😀

    19. Så deilig 😀 Sitter å slapper av med 90210 etter ein nokså travel dag 🙂
      Fekk gjennomført 2 treningsøkter i dag, så skal vere fornøgd med det 😀

    20. Jooo! Skriv om trening og kosthold også! Synes det er bra at du varier så mye som du gjør! Gjerne legg ut treningstips, kostholdtips/prgram og sånt!

    21. Vil bare si til deg Andrea; ikke la alle de negative kommentarene du får på insta og bloggen komme i veien for deg, du virker som ei kjeme hyggelig og søt jente, og kan virkelig ikke si noe negativt om deg, du er utrolig vakker! Mennesker er veldig sjalu på hverandre, og det fører til at mange slenger mye dritt. Sad but true.. Stå på videre med både trening, sunn mat og bloggen! du virker helt herlig, og du inspirer mange! 🙂

    22. syns du skal roe ned med det å oppmuntre til å trene og sånn. Det er mange veldig unge jenter som leser bloggen din, og det er ikke noe bra at en 12 åring slanker seg…. Du kan hvertfall sette mer i fokus at du er voksen, og minne de unge på at det ikke er bra å trene for mye før man er ferdig utvokst.

    23. Hei, jeg har noen spørsmål til deg! men først vill eg bare si at det er ganske motiverende å se framgangen din. Jeg er en jente som trener ganske mye og ofte selv, men av og til tenker jeg ‘trener jeg rett nå?’
      jeg har gått ned over 10 kilo og jeg er bare 15 år. målet mitt er ikke å gå mer ned i vekt, men jeg vill stramme opp kroppen!
      Så eg lurer på hva slags øvelser du vill ambefalle? finst det øvelser der en kan stramme opp kroppen uten å bruke vekter/vektstang, vanelge knebøy, foreksempel?
      Det er ikke det at jeg ikke er kjent med styrketrening , jeg trener det noen ganger i uken. Men lurte på om du har noen tips, hva øvelser du bruker?

    24. Elsker at du skriver om trening og kosthold! Inspirerer gjør du Andrea!:D
      Hadde vært bra om du forteller litt om hva øvelsene heter å hva de gjør godt for:D
      Stå på, du gir meg motivasjon til å gjøre det bedre!

    25. Selv om det er inspirerende synes jeg det blir litt mye til tider. En gang i bland er greit, men når det kommer flere innlegg om hva du spiser, hvor mye du trener osv blir det litt kjedelig. Alle bloggene trenger ikke å ha så stort fokus på trening og kosthold!

    26. Du er superflink og ser kjempebra ut! Ikke at du ikke gjorde det tidligere, men nå er du smashing!! 🙂

    27. Synes det var morsomst med “før og etter” bildene! Men EKSKER innleggene t trening! Of du har vært suupeer flink!

    28. Jeg digger at du skriver om trening!! <3 Det er jo tross alt veldig viktigt å holde seg i form! <3
      Digger bloggen din og hele deg!

    29. Hei Andrea!
      Du har en veldig fin blogg med helt ufattelig mange lesere! Morsomt å se 🙂
      Jeg jobber for Kirkens Nødhjelp gjennom deres utvekslingsprogram Communication for Change. Vi er 27 deltakere fra syv forskjellige land som nå er samlet for å informere konfirmanter og unge om fasteaksjonen Kirkens Nødhjelp arrangerer. Vi driver informasjonsarbeid ved at vi drar rundt til forskjellige kirker i hele Norge og engasjerer, informerer og motiverer ungdom til å gå med bøsser 19 mars. Ettersom du har så mange lesere hadde det vært tipptopp om du kunne hjelpe oss Om du kunne poste et bilde og skrive litt om fasteaksjonen, og hjelpe oss med motivere ungdom til å gå med bøsser. Trenger ikke være et langt innlegg, men håper du vil gjøre dette. Det er en virkelig enkel og svært viktig jobb unge kan gjøre for å bidra til Kirkens Nødhjelps arbeid. Hvis du vil vite mer kan du gå inn på http://www.kirkensnødhjelp.no eller http://www.fasteaksjonen.no Det hadde vært helt fantastisk! Du aner ikke hvor mye det hadde betydd for meg, oss og resten av verden! Tenk, 1000 kr gir vann til en hel landsby i Tanzania… 200 kr gir vann til et menneske i flere år. Håper virkelig du vil bruke den makten du har til å gjøre noe for andre! 🙂
      Mvh,
      Anne Guro Jovall Dahl + resten av gjengen i CFC

    30. Boring…. skriv om noe som du kan, håper du vet hvor jævlig usunn smoothie egentlig er ? sinnsykt mange karbohydrater i den pakken du kjøpte btw 🙂

    31. Tenker du på hva folk sier rundt om deg osv? At du legger ut sånne bilder og virker som at du er helt fanatisk på det her? Du er litt wannabe Eirin K, men du greier det liksom ikke… Du er deg, Andrea 🙂 Du trenger ikke å skrive om det er i hvert innlegg. De aller fleste leserne dine som legger igjen kommentarer på instagram og her ser ut til å være 11-13 år, og det er en ordentlig farlig alder og drive med sånn påvirkning. Er det ikke litt flaut å legge ut sånne bilder og skrive om dette med tanke på foreldrene og besteforeldrene dine?

    32. hva skjeer med trynet ditt? ansikte ditt blir jo båte lengere og lengere som en banan jo. overdrevet litt med trebinng a?

    33. Hvorfor bruker du proteinshake når du trener normalt? Trodde proteinshake var for de som trener ekstremt mye og skal bygge muskler.

    34. Ja! Jeg synes det blir veldig mye skrevet om det! Alle har fått et så stort fokus på å bare trene og bare spise sunt hele tiden! Det flommer over på alle sosiale medier. Jeg synes det blir helt kvalmt mye! Man skal da få lov til å spise godt selvom man vil bli tynn. Det å spise frukt og grønt gjør deg ikke nødvendigvis jævla babe(ikke mot det, dette var generelt). Jeg synes du burde skrive på bloggen din at man ikke må overdrive. Ha et normalt kosthold, for vi skal da ikke bli body bildere. Du har så pass mye makt, og hvis du skriver om dine syke matvaner og harde treninger kan gjøre folk lei seg, psykisk dårlige og fysisk dårlige hvis de skal prøve å kopiere deg. Noe å ta hensyn til!

    35. Det er fint at du blogger om trening ogsånt, men jeg synes det kan bli litt mye.. Enten så blogger du om hvor mye du har trent, hvor store forandringer du har fått, maten du spiser osv – så jeg håper at du kan blogge om noe litt annet også 🙂

    36. Jeg syntes det er kjempebra at du blogger om trening og kosthold 🙂 Jeg blir veldig inspirert av måltidene du spiser, og hver gang jeg vurderer og trene eller ikke, går jeg inn på bildene av magen din og begynner og trene 🙂 Blogg gjerne mer om oppskrifter til sunn mat 🙂 Stå på!

    37. Blir så utrolig inspirert av deg 🙂 du er veldig flink!
      Men lurte på om du kunne legge ut noen tips til hjemme trening? Og sunne mattips eller oppskrifter? 🙂

    38. Du burde prøve en type havregrøt som de selger på matbutikken! Den er super god og jeg har fått HELT dilla!! Den heter Byggrøt og den er supersunn og superduper god!!! Denne må du prøve!! 😀

    39. Du er flink til å være sunn, men ahhhhh får så dårlig samvittighet av å lese disse innlegene, haha.. :L

    40. Hei Andrea:) Først vil jeg bare si at du er en kjempedyktig blogger, og jeg håper du ikke tar min kommende komentar som hets eller ond sjalusi eller noe som helst i de baner.
      Jeg har lest bloggen din kjempelenge. Nå virker det som du er bitt av en basill. Du eer bitt av en basill – treningsbasillen. Noe forsåvidt hele resten av Norge virker å være. Jeg tipper Bendit går i kraftig overskudd grunnet disse begerene deres med blåbær og bringebær og jordbær. Samme med cottagecheese og kesam produsentene. Jeg sier ikke at dette er en direkte dårlig ting, fordi et sunnere Norge er vel kanskje akkurat det vi trenger. Men det eeer sååå mange sånne bloggere, Andrea. Det er så mange bloggere og instagrambrukere og hashtagger og fitsporations og havrepannekakelagere. Det er helt naturlig – og selvfølgelig helt greit og lovlig at du henger deg på trenden. Men helt ærlig, det er kjedelig og til tider like umotiverende som motiverende. Til tider et irritasjonsmoment. Det har aldri vært noe galt med kroppen din, tvertimot er den kjempefin og naturlig. At du selv vil jobbe for å forbedre den er helt greit det, men ikke la bloggen bli treningsdagboken din, vær så snill. Vær så snill. Jeg husker deg som den naturlig fine jenta som ikke var redd for å blogge om at hun spiste godteri eller ikke trente hver dag. Jenta som viste flere titallstusen lesere at det er OKEI å ikke se ut som en supermodell. Nå blir det liksom.. ” det er så sykt digg og enkelt og motiverende and the list goes on, å se ut som en super modell, dere burde prøve det”. Jeg beundrer deg for pågangsmotet for all del, men det tar for mye fokus. Og du har så mye mer å blogge om enn det.
      Du sier også at det er så enkelt. Det er så enkelt å spise sunt, og trene. Fordi det er jo bare å kjøpe frukt og bær og lage smoothies og handle sunt. Dessuten er det bare å bestille en PT. For deg er det kanskje sånn, og du er kjempeheldig med det. Sunn mat er ofte dyr mat, igjen bare se på Benditboksene… bare et eksempel, men håper du skjønner. Dessuten er det få ungdommer som handler alle dagligvarer selv, og en kombinasjon av det gjør det plutselig ikke så forbanna lett. Så PT. Ikke hvemsomhelst har mulighet til å skaffe seg det, eller i det hele tatt ha et medlemskap på et treningsstudio. Det er så bra det du gjør, men det er ikke for alle, og da bør du ikke fremstille det sånn heller.
      Oi. Ja. Konklusjon. Fortsett med det du gjør, men plis ikke bli en fitnessblogg. Det var virkelig ikke derfor Norge falt for deg.

    41. Elsker bloggen din! Det er utrolig motiverende og inspirerende, fortsett sånn!:) Da jeg leste ferdig innlegget ditt om hvor sunn du har blitt ogsånn kastet jeg resten av isen jeg spiste, og fant frem litt smoothie, frukt og bær istede, haha:))

    42. tenke jeg skulle begynne å se gossip girl, så jeg lurte på hvor du starter i serien. sesong 1 eller 5 osv? kan du lage et innlegg om dette?:-)

    43. Jeg må desverre slutte å lese bloggen din etter 2år, grunnen er at jeg driver med å bli frisk fra et veldig alvorlig tilfelle av spiseforstyrrelser. Det betyr at hver nettsidejeg er inne på må godkjennes. Etter alt av kroppsfikseringen som i senere tid har kommet på bloggen din, må jeg bare blokkere siden. Jaja lykketil videre! Håper det du gjør, gjør deg lykkelig og ikke i verste fall syk. Du er en veldig vakker jente!

    44. Kjør på!
      Skriv så mye du vil om trening! Det er kjempe inspirerende! <3
      Vil gjerne ha treningsopplegget ditt, og hva du spiser til frokost <3

    45. Hei! Kan du ikke skrive litt om hvordan du trener og hvordan du trente for å få mindre hofter? Du er kjempeflink! 🙂

    46. Elsker bloggen din, og du er virkelig et stort forbilde for meg. Har begynt å trene etter at jeg så forandringene du fikk til, og jeg må virkelig få en bedre kondis og et sunnere kosthold. Det blir altfor mye usunt på meg. Igjen, tusen takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

Siste innlegg