Nattinatt

Hei!

Tusen, tusen takk for alle tips og støttende kommentarer på forrige innlegg. Betyr utrolig mye for meg, dere er så snille og gode ♥ Siden sist har jeg vel egentlig ikke gjort noe særlig, men fikk mamma over i går også ryddet hun leiligheten og vasket klær. Utrolig snilt og deilig, er så lei av å ikke ha noe rene klær og bare rot rundt meg! I dag tok jeg meg en liten tur på Vappiano for å møte Sophie, hun var nemlig i Oslo på dagstur. Var der ikke mer enn 1 times tid, skulle gjerne vært med henne lenger men hun kommer til Oslo om litt under en måned og skal bo hos meg så det blir veldig gøy 

Haha, jeg har som dere ser klippet meg! Håret var så syyykt slitt etter at jeg tok ut extentionsene så da klippet jeg bort alt det slitte, ser mye friskere ut da selvom jeg elsker å ha langt hår.. Får bare være tolmodig å spare :):)

Nomnom

Skal prøve å blogge mer fremover nå, selvom jeg er sliten ♥ Nå skal jeg se ferdig paradise og så legge meg. Vi snakkes i morgen!

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

37 kommentarer
    1. Jeg tror en av grundene til at du er så sliten er at du trener så mye og spiser BARE sunt. Det lønner seg å få i seg noe sukker i blant også! Og troppen kan bli overtrent, men jeg ser det gir resultater! Stå på Andrea!

    2. Hei..Jeg må spørre om noe og jeg håper ikke du tar dette som hate. Men hvordan orker du og gå ut med venner når du ikke orker og stå opp og gå på skolen og rydde..? Jeg oppfatter det sikkert bare feil 😉

    3. Sofie: Jeg har selv slitt med det samme som Andrea, og det å møte venner kan få deg på andre tanker. Venner gir deg støtte, i motsetning til husarbeid og skolemas. Dessuten vil hun jo sikkert gjerne holde kontakten med vennene sine, det er jo nå hun trenger dem mest 🙂

    4. Jeg også synes det er rart at du ikke orker skole eller noen form for “jobb” som klesvask, rengjøring osv…Men du virker liksom aldri sliten av å gå på fester, treffe venner, cafe besøk, osv osv? Du sier du har mistanke om ME, men ME er ikke selektiv. Hadde du hatt ME så hadde du orket akkurat så lite cafebesøk som du orker skole og andre “slitsomme” ting!

    5. Ta den tiden du trenger, Andrea! Du har gått av å slappe av litt, og oss lesere får bare være tålmodig på innleggene 🙂 Bruk heller mer tid på å slappe av og få tilbake den energien, enn å stresse med å få 1-2 inlegg om dagen ca. Slapp av og prøv å nyt livet! 😀 Du fortjener det!

    6. Herreguuuuud for en selvopptatt liten bortkjemt drittunge du er. “skal prøve å blogge mer, men jeg er sliten”. Lol. GLEDER meg til vi får høre hvordan livet i den virkelige arbeidshverdagen blir, kommer nok til å bli tidenes korteste ansatt. DU er full av bullshit, guuud, så kvalm jeg blir av å lese dette

    7. Håper du leser dette, hadde det som deg for et år siden, så fant jeg ut at jeg hadde cølliaki, test deg for det, og hveteallergi. En brødskive kan få meg til å sove 15 timer. Det er helt jævlig.. Og man blir kjempe deprimert og orker ingenting.. Syntes det er leit å lese:( og stakkars unger som skriver dritt de ikke vet noe om..

    8. SERIØST hvordan kan dere være så respektløse?! Det er slitsomt får henne og dere maser og klager på hennes liv dere er så respektløse. Andrea du er et stort forbilde for mange og jeg ser opp til deg<3 hun er flink og trener dere er bare misunnelige, dere kunne bare ønske at dere var like flinke. Du er pen gledesspreder og bare helt fantastisk stå på vennen<3:-*

    9. SERIØST hvordan kan dere være så respektløse?! Det er slitsomt for henne og dere maser og klager på hennes liv dere er så respektløse. Andrea du er et stort forbilde for mange og jeg ser opp til deg<3 hun er flink og trener dere er bare misunnelige, dere kunne bare ønske at dere var like flinke. Du er pen, gledesspreder og bare helt fantastisk stå på vennen<3:-*

    10. Fant du ut hva det var?!? Med deprisjoner og sånn da? Stakkars deg! Du som er en sånn nydelig jente! Håper på svar! Bli frisk❤ hold on be strong❤

    11. Hei kjære deg ❤ Det å føle at man underpresterer på det ene og det andre over lang tid er vondt, og det går nok ikke over før man tillater seg selv å ta et pust i bakken. Til forskjell fra yrkeslivet, hvor man kan levere inn en sykemelding for en periode for å samle opp krefter til å ta fatt på ting igjen, er dette mye vanskeligere når man er student. Det er lite spillerom for fravær, og man blir gjerne møtt med lite forståelse og hjelp for hvordan man kan legge opp en plan som faktisk er gjennomførbar for en i din situasjon. Man kan ikke bare sende inn en sykmelding, for så å komme tilbake et par mndr senere og fortsette der man slapp. Uansett, har man møtt veggen, så har man møtt veggen. Prøv å si til deg selv, drit og dra, det ordner seg til slutt! Det er ikke verdens undergang om man må ta opp noen fag. Kanskje du kan ta noen fag som privatist? Har du lyst å gjennomføre skolen, så klarer du det! Om det tar ett år eller lengere enn du først hadde trodd/ønsket, spiller det liten rolle til syvende og sist 😉 stå på, og lytt til kroppen din. Alt ordner seg skal du se 😉 godt at du har en god mamma som hjelper deg litt ❤ PS. Ikke bry deg om de som skriver ufine kommentarer! De vet tydeligvis fint lite om hvordan det er å ha det sånn. Ikke godkjenn kommentarene deres, mobbere bør ikke få spillerom 😉 hilsen ei som har vært igjennom det du selv beskriver tidligere 🙂 stor klem og lykke til

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg