GLEDER MEG

Wohoo!! Nå er det ca 30 timer til jeg og Bassa sitter på flyet til Alicante. Er ca 22 grader der og sol, så er ca sånn temperatur som det er her i Oslo en god sommerdag. Blir utrolig deilig med sol, varme og ikke minst kunne bruke sommerklær! Snart et år siden sist, har virkelig savnet det. SÅ mye lettere å mixe kule outfits, gleder meg til å ta masse outfitbilder i Spania. Nå har jeg prøvd masse klær og bikinier, for å finne ut hva som får bli med. Kjenner jeg meg selv pakker jeg vel 3 ganger så mye som jeg får brukt, haha. Skal jo bare være borte i en uke men er SÅ mye jeg vil ha med  Tok noen bilder i mens jeg prøvde:

Vinterblek :pPppP Haha, har muligens tatt bittelitt sol ja. Nå må bare morgendagen gå fort, for jeg vil dra NÅ. Har uansett mye å få fikset i morgen! Først skal jeg handle inn litt forskjellig jeg trenger til reisen som feks ny koffert, har tenkt til å fikse neglene, må pakke ferdig og så skal jeg lage en liten middag til Axel før Fanny og faren henter meg ut på kvelden en gang  Wohoo, bare å si i fra hvis noen av dere er i Alicante samtidig så kunne vi dratt ut sammen!

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

78 kommentarer

Siste innlegg