INNKJØP

Heihei!

Er ganske bra shopping her nede og flere store sentre. Vi har fått shoppet litt allerede og jeg er veldig fornøyd med innkjøpene! Håper på å finne litt mer klær, da  Det jeg har fått kjøpt hittils:

Litt nødvendigheter fra h&m. Har lett etter et sånt enkelt belte lenge, som jeg kan bruke til løse kjoler for å få litt form på de, likte dette veldig godt!

Fine neglelakker fra Chanel

Scrub fra The body shop og Escada parfyme! Denne er virkelig like god som alle skal ha det til, lovelovelove♥ Escada parfymene må være de beste, utrolig mange nydelige lukter.

Pilotbriller♥ Har selvfølgelig klart å rote bort mine gamle.. Haha. Var ganske billig her nede i forhold til Oslo, kostet såvidt over 800 kr!

Supersøt bluse fra Zara, denne blir fin til sommeren (og her nede). Elsker fargen, superfresh! Kommer helt sikkert i et outfit snart 

Treningstøy fra Nike♥ Elsker, elsker, elsker å handle treningstøy! Gir meg så mye motivasjon 

Like?

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

54 kommentarer

Siste innlegg