Bra lørdag

Hola babes!

Nå har jeg akkurat laget en knøttliten laksesalat og drukket en halv proteinshake til frokost. Skal nemlig dra å trene nå og var syyykt sulten, liker ikke å trene på tom mage så da fikk jeg i meg noe lett og sunt♥ Elsker så sykt at jeg har klart å kun spise sunt og trene annenhver dag i lang tid nå. Hadde faktisk aldri trodd det om meg selv, som hatet å trene over alt og bare spiste dritt. Det sier vel egentlig bare at ALLE kan klare det, for jeg elsker denne livsstilen  Senere i dag skal jeg til Bassa for å fikse oss til Hannas bursdag. Der kommer alle bussjentene og fler, blir sikkert dødsgøy. Jeg gleder meg ♥ Nå kaller treningssenteret, vi snakkes!

 

 

– ANDREA BADENDYCK

102 kommentarer
    1. Hei jeg lurte på om du kan forteller ordentlig og spisingen og treningen din. Fordi jeg er utrolig motivert til å få en ny livsstil før sommeren begynner.. Du motiverer meg utrolig mye, og du har en helt fantastisk kropp. Jeg lurte på nøyaktig hva du trener og når, og hva du spiser, hvor mye, og når. Hvordan trener du magen din osv.. Har et sterkt ønske om du forteller mer om dette, siden du er en inspirasjon til mange jenter 🙂 Håper på svar !

    2. Hvilket proteinpulver bruker du? 😀 Hva syns du om det? Kan du kanskje svare i ett eget innlegg? 🙂 Du er råflink forresten! Stor inspirasjon! 😀

    3. så flink du er! men jeg lurer på om du kan legge ut om kostholdet ditt og slikt? unner du deg aldri noe usunt? 🙂

    4. Prøvde den havregrøten med masse bær, cattage cheese og most banan i dag! Det var kjempe godt! 🙂

    5. Så flink 😀 Alle kan viss man bestemme seg for det! Sjølv har eg gjort endringar i kostholdet og trena meir og det har gitt meg så mange fordeler 😀 Elsker denne livsstilen eg også! Kos deg på trening <3

    6. sitter selv å drikker, men smoothi med frukt! har selv begynt å trene, elr være i form! du inspirere meg 😀

    7. kan du legge ut et før og etter bildet av magen din? 🙂
      Det er virkelig inspirerende å se deg trene og veldig fint at du deler sunne mattips med oss lesere :):)

    8. Heisann 🙂 Bare lurte på om du kunne legge ut treningsprogrammet ditt, eller øvelser du pleier å trene?
      Har prøvd å få til den streken på magen så lenge, men vet ikke om jeg bruker de rigtige mageøvelsene? 🙂

    9. selvom trening er en stor del av hverdagen din så begynner det virkelig å bli litt mye nå, gidder liksom ikke å klikke inn på bloggen din så ofte lenger, for jeg man vet liksom hva som kommer: “nå har jeg trent to ganger på rad.” treningen i dag var sinnsykt tungt” “i dag har jeg lagd en supersunn middag med null kalorier” !”jeg begynner å se resultater, jeg har skikkelig mgemuskler liksomXD” håper at du skjønner og at du kan roe litt ned med de innleggene;)

    10. Heihei 🙂
      Jeg føler litt bloggen din har snudd fokus til bare trening og kosthold? Klart det er viktig, men det er så ufattelig mange andre bloggere som blogger om akkuratt dette, og du var liksom noe annet, inspirerende på andre måter og noe eget, men nå føler jeg litt du har blitt som alle andre bloggerene med hovedfokus på trening og kosthold?
      Men ikke missfostå, jeg er veldig opptatt av trening og kosthold selv, og jeg synes jo det er fantastisk med tips til sunne matretter og treningstips til program og øvelser, elsker sånne innlegg også ibland! Vil Vil gjerne se treningsprogrammet ditt blandt annet! Men håper bare ikke du har gått bort ifra slik du blogget og alt annet du blogget om for bare noen måneder siden?
      Men stå på, liker bloggen din veldig godt, jeg håper bare ikke det bare blir hovedfokus på trening og mat på denne bloggen også.(:

    11. Helt enig med noen over!
      Jeg er kjempeinnteressert i noen blogginnlegg med tips om gode treningsøvelser og sunne matretter, men ikke bare treningsinnlegg. Føler det blir veldig mye av det, savner litt den gamle bloggen din, du var liksom en av de få som ikke bare blogget om trening og mat! En balanse hadde jo vært perfekt!
      Håper bare ikke du blir som alle de andre bloggene som blogger om mat og trening 🙂
      Liker bloggen din velidg godt, så sier dette bare som konstruktiv kritikk!

    12. Hei, hadde du hatt mulighet å komme med noe treningsinnlegg, over hva du trener av styrketrening? Sliter så sinnsykt med den delen! Elsker bloggen !

    13. Visste du at du overhodet ikke trenger protein shake? En hver person får i seg mer enn nok protein, når man har et normalt kosthold. Hvorfor drikker du det egentlig?

    14. Kan du fortelle litt om russebussen, kanskje legge ut bilder og skrive litt om hvem du er med, hvor mye penger dere skal legge inn selv, dugnader, sponsorer osv. osv. Sikkert veldige mange som syntes det hadde vært gøy!! 😀

    15. Nå blir jeg litt lei meg. Det er veldig koselig at du trener og at du holder dine egne mål! Men for vi som ikke gjør akkurat som deg blir lei av å høre på skrytingen din. “Jeg trener annenhver dag og spiser supersunn mat all the time”. Bare spar litt på skrytingen og magebildene så blir bloggen din mer leselig.

    16. Hei Andrea!
      Jeg må gå litt imot alle over her som sier du må roe ned med treningsinnleggene dine. Jeg derimot synes det er kjempebra og veldig inspirerende. Det sier seg selv at bloggen består mye av trening og kosthold når det er dette hverdagen din består av.
      Men jeg bare lurte på om du skeier ut med litt usunn mat eller snop i helgene?
      Fortsett med bloggingen Jeg personlig liker den mye bedre nå, enn da alle innleggene dine bestod av smågodt og stratos. 🙂

    17. jenter… andrea skriver en blogg om hverdagen sin, det er dere vel enig om? da er det vel ikke så rart at om hverdagen hennes handler om trening og sunn mat, så handler bloggen om det samme? hun kan jo ikke akkurat fake at hun spiser chips og drikker brus bare for at dere skal bli fornøyd… hvis dere ikke liker hverdagen hennes, la vær å klikke inn på bloggen hennes da vel!

    18. Hei, Andrea! Jeg har lest bloggen din så lenge jeg kan huske, og du har alltid vært en av mine forbilder! Jeg elsker bloggen din og personligheten din! Men i det siste har bloggen din handlet veldig mye om kropp og trening. De 5 siste innleggene dine handler bare om kropp og sunnkost. Du kan godt blogge om trening, men hvis det blir for mye så kan det påvirke andres livsstil.
      Bare tenkte jeg skulle si i fra, ikke for å hakke ned på deg!

    19. “På en skala fra en til Andrea Badendyck, hvor mye skryter du over kroppen og treningen din?” haha skjønner jeg godt at folk sier, ettersom det følger med et magebildet i hvert innlegg, selvom den ser helt lik ut på alle!

    20. enig med enkelte over her! du kan roe deg litt med innleggene som kun handler om trening. Supert at du trener masse og har endret livvstil, men savner litt outfit, innlegg fra en koselig venninnekveld, ukens spørsmål eller bare et tips!

    21. Hei Andrea:) Jeg syntes du har en veldig fin blogg, men kanskje ikke blogge om trening i hvert eneste innlegg?.. Det er jo så klart utrolig bra at du trener spiser sunt osv! Men helt ærlig, savner jeg bloggen din da du ikke trente så mye….

    22. Hvis man ikke ønsker å lese om det du skriver om så kan man la være og det er ikke nødvendig slik de over her gjør å klage over at bloggen din forandrer seg osv. Når det er sagt, så må jeg følge meg i rekken av “klagere” her for jeg har ingen intensjon om å rakke ned på andre bloggere.
      Du har vært veldig flink med å endre livsstilen din og det er bra at du er stolt av det du selv har oppnådd, men jeg ser ikke helt hvorfor du skal presisere hvor “knøttliten” salaten din er eller at du kun drakk halve proteinshaken. Selv om dette kanskje er smådetaljer for deg så kan det være VELDIG påvirkende for andre og du som har så mange lesere har en superstor påvirkningskraft på andre. Med 40 000(?) lesere daglig er det alltid noen som påvirkes i feil retning uansett, sånn er det bare, men jeg tror at å presisere mengde osv som slik kan få andre til å tro at resultater kommer ved å spise veldig lite og trene mye. Jeg forstår at det kan være veldig vanskelig å få alle leserne “fornøyde”, men jeg håper virkelig at du ser at slike ting kan få unge jenter til å få en helt vrangforestilling om hva som faktisk ER sunt.

    23. La no jenten blogge om det hun vil. Jeg var før en skjønnhets blogger men i november forandret jeg livsstilen min totalt, siden da så har jeg levd på fisk, kylling, ris, salat, mager kesam med mango osv.. Og når du er blitt innterisert i trening og kosthold så er det liksom det du blogger om. Og til dere der ute som er lei av trening og mage bilder, la vær å les bloggen hennes da.. er ikke enklere enn det!
      Stå på andrea, du er veldig flink 🙂

    24. kan du plis lage et innlegg om hvilke mageøvelser du tar? synes du får så fort resultater! trenger tips 😀

    25. Må si jeg blir litt forundret fordi det er ikke så veldig mange uker siden du la ut at du ikke orket noen ting og bare ville sove og var sikker på at du hadde en sykdom. Syns det blir litt vel dårlig gjort og klage over at du ikke orker noen ting når du har trent jevnt og trutt annenhver dag i lang tid. DET hadde aldri en som led av noen alvorlig sykdom orket. Men for all del, det er jo kjempeflott at du har det bra! Bare syns at hvis du vil lage et klageinnlegg om sånn i fremtiden så bør du gjerne tenke på at det er mange som lider av alvorlige sykdommer og kan bli fornærmet av måten du skrev det på. Uansett har du oppnådd gode resultater og det synes på kroppen 🙂

    26. Bloggen vil naturligvis endre seg ettersom livet forandrer seg, og det er vel nettopp det som har skjedd med Andrea! Hun har endret livsstil og kosthold, og det er vel naturlig at det blir en del av bloggen 🙂

    27. bruker du betakaroten, super tan elns når du soler deg? bare lurer, siden du er så brun og vil gjerne bli brunere selv:)

    28. omg ble sykt provosert nå: laget meg KNØTTELITEN salat og HALV protein shake var SYYYYYYKT sulten og skal trene.. også legger du ut bilde av den flate magen din så tenker andre: åå, for å få sånn mage må jeg spise en knøtteliten salat og drikke pulver og trene. jeg skjønner at du er stolt og du er så nydelig som er stolt av det og du er kjempe flink virkelig!!! håper bare IKKE en person der ute nå sitter å sulter seg med knøttliten salat for å bli som deg nå.

    29. Jeg vet det står i “description” – boksen at du er ilag med Aksel ennå, men det er nesten slik jeg begynner å lure siden vi aldri hører noe om han. Er dere fortsatt sammen?

    30. vet du i det hele tatt hva proteinpulver er for? du bruker det helt sikkert fordi 90 % av alle ordentlige treningsbloggere bruker det. vel, du er ikke som dem. de følger et kosthold hvor de trenger mer protein enn deg, du får helt sikkert nok protein i deg gjennom å følge et vanlig kosthold, og det blir derfor tullete å bruke proteinpulver. hvorfor prøver du ikke heller energipulver eller noe lignende?

    31. Kan du hver så snill å legge ut mere matoppskrifter?? du er sååå inspirerende og du inspirerer såå mange

    32. Laksesalat er såå godt!
      Lurte bare på om hvilken str du har i den rosa og hvite zara skjorten? (de du kjøpte i spania) har ikke zara butikk der jeg bor, så må bestille fra nette! Håper du kunne svart i ukens spørsmål eller noe slikt!

    33. du har blitt så jævlig digg andrea! haha girl power 🙂 dte hadde vært flott om du kunne skrive litt om treningsprogrammet ditt, eller hva du tenker når du trener. all inpso er jo god inspo! stor klem 🙂

    34. prioriter skole og hjem først og fremst du. synes det blir helt latterlig at du skal skrive om kosthold og treninh når du ikke en gang klarer det første. ikke mye til inspirasjon og forbilde.

    35. Jeg leser bloggen din hver dag, blir sykt inspirert til og trene av og lese bloggen din! Du er forbildet mitt.
      Kan du skrive et innlegg om hvilke protein shaker du bruker?

    36. hvilken proteinshake bruker du, er den god og hvor kjøpte du den ??? kan du svare på dette i neste ukes spørsmål eller noe

    37. Ved å skrive at du var dødssulten og lagde en “knøttliten” laksesalat promoterer du verken sunnhet eller fitness, du promoterer anoreksia.

    38. kan du legge alle trenings innleggene dine i en trenings kategori?:) hadde vært mye lettere å finne frem å lese om det da:D

    39. Husk at du har lesere på sikkert 10 år og oppover. Du setter så sykt mye oppmerksomhet på kroppen din og å spise overdrevent sunt. Jeg vet det ikke er DIN feil at de går innom bloggen din, men det er fortsatt ditt ansvar så ha i bakhodet hva slags bilde du faktisk sender ut til de mindre.

    40. Det er ikke ofte jeg kommenterer blogger men jeg må bare si, du er UTROLIG Andrea! og så motiverende! Ser fram til massemasse kosthold og trenings tips fremmover! 🙂
      hilsen iverig leser!

    41. hey du har inspirert meg, jeg har begynt på trening og prøver å spise sunt
      elsker at du legger ut sunne måltider og håper du forsetter med det :))
      elsker bloggen din <33

    42. Jeg synes at jeg leste at du hadde gått ned noen kilo etter at du begynnte, har du noen før og etter bilder? og hvor lang tid tok det for deg før du gikk ned i fett og opp i muskelmasse? 😀

    43. Hei!♥ Super fin blogg leser den hver dag, men jeg lurte på en ting… Jeg har lyst på litt mindre hofter (har ikke store) og jeg så på de før etter bildene dine på trening at det hadde blitt litt forandring på hoftene så jeg lurer på hvordan trening anbefaler du meg å gjøre for å få mindre hofter?

    44. Unnskyld at æ sir det men fan kor stygg og dum du e blitt!! Blir før masse me alle de her treninginnleggan dine ;)!

    45. du er utrolig flink å spise og trene og jeg ser mange her blir skikkelig motivert. men tingen er at uansett om det blir sett på som en positiv ting, nesten som staus å ha fin kropp er det ikke sunt. de som leser bloggen din er alt fra 12-20+ år. det vil si mange ungdommer. det blir litt press på å trene av dette. mange ser opp til deg med god grunn, men liksom synes du en 12 åring bør føle at hun bør begynne å trene for å bli som deg? dette er bare konstruktiv kritikk. mener ingenting vondt, men du bør kutte litt ned på det 🙂

    46. Litt ut av det blå, men kan du kanskje lage et innlegg med alle victoriassecret bikiniene dine? Hvordan de passer, og hvor mye inlegg det er i de osv? Hadde vært veldig bra isåfall 🙂

    47. SERIØST. herregud, må bare svare de andre over her som sier “da kan dere jo bare gå ut av bloggen hennes da hvis dere ikke orker å lese treningsinnlegg, omg lizzm” SPAR MEG, ER NETTOPP DET JEG GJØR. stikker innom hver tredje dag for å se om det KANSKJE er noe litt interessant, men jævlig kjedelig å komme tilbake til det samme hver dag.. “idag har jeg vært sååå flink jeg er sååå stolt av meg selv, se på magen min så fin den er når jeg trekker den inn”. Vi har skjønt at du er flink til å trene, og det er supert at du ser resultater, men jævlig slitsomt for mange av leserne dine.

    48. Bloggen din har blitt rene slankekuren, jo….Jeg sier ikke dette fordi jeg er sjalu, men fordi det er fakta, og det gjør meg oppriktig trist.

    49. Heisann!
      Synes det er flott at du fokuserer så mye på sunnhet og kosthold, og i den anledningen ønsker jeg å anbefale deg å kjøpe en bok jeg har kjøpt, nemlig “Mat med mer” som er skrevet av Berit Norstrand.
      Der finnes det masse fine oppskrifter på sunn og utrolig god mat, og også litt om hva man burde spise for å holde kroppen frisk!
      Jeg bestilte boken min på fraiva.no, og anbefaler deg å gjøre det samme! 🙂

    50. Herregud så lite du spiser og mye du trener, skulle man tro du har en spiseforsyrrelse eller noe? Forresten når jeg så deg en dag, så du ut som en neger-både hvordan du er sminka, men også ligner på en.

    51. kan du være så snill å dele treningsopplegget ditt med oss? skal begynne å trene igjen, faktisk etter å ha sett hva du har klart på så kort tid!

    52. Hva har skjedd med deg? Føler du har blitt så overfladisk Andrea, at du tenker mer på utseende og kropp nå enn du gjorde før…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg