SVAR PÅ UKENS SPØRSMÅL

Hvor er kjolen du hadde på deg i bursdagen fra?

Asos, men tror ikke de har den der lenger. Den er syykt fin i virkeligheten, en av mine favorittkjoler♥ De selger helt lik bare i andre farger på Nelly,  de har den i blå HER, rød HER og sølv HER!

Hvor høy er du? 165 eller 166 tror jeg

Okei, hvorfor skriver du at du spiser en knøttliten salat? Folk kan få anorexia? Til vanlig spiser jeg selvfølgelig ikke så lite, poenget var bare at jeg lagde meg litt før-trenings mat. Om jeg skulle spist meg mett hadde jeg sikkert laget 3 ganger så mye, haha. Man skal aldri trene stappmett! Ville bare ha litt påfyll siden jeg var så sulten, så fort jeg kommer hjem lager jeg meg som oftest en stoor porsjon med havregrøt med masse digg i. DA kan jeg love dere jeg blir mett  Om noen får anorexia av at jeg sier jeg spiser en liten salat før trening tviler jeg sterkt på, hele poenget var vel heller at jeg spiser mye etter jeg er ferdig å trene. Det var ikke middagen min jeg la ut med andre ord!

Kan du skrive mindre om kosthold og trening? Hmm, det er vanskelig å tilfredstille alle fordi det er er smaksak hva folk liker å lese om. Jeg får kommentarer om at det er for mye om trening og kosthold samtidig som at jeg får kommentarer fra lesere som vil jeg skal blogge enda mer om det. Kommer fortsatt til å blogge om trening og sunn mat, men skal prøve å få inn litt mer outfits og mote fremover også. Har glemt det litt bort denne uken, haha. Men ja går litt i perioder hva jeg liker å blogge om, men kan love dere at denne bloggen ikke blir noe treningsblogg selvom jeg kommer med slike innlegg i blant 

Hvor er sengegavlen din fra? Living, lette rundt i hele Oslo etter den, haha. Til slutt måtte jeg til lillestrøm og der hadde de en igjen, wii!!

Hvor mange piercinger har du og hvor er de? Hmm..  to vanlige hull i hvert øre, 2 ekstra hull ved siden av i venstre øre men tror to av de har grodd igjen, bruker de ikke. Ellers i høyre øre har jeg tragus, som er piercing i den lille dutten ved øregangen og helix som er øverst på siden om dere skjønner, haha. Oog picercing i navelen! Tror ikke jeg skal ha noen fler med det første, kommer ikke isåfall på hva det kan være 🙂

Er Elena med på kongsvik vidregående? JAAAA, stolt bestevenn her ja

Når du trener, løper du 5 km i strekk da? Ja, 5 km går egentlig ganske fort. Pleier å løpe mellom 5 km og en mil 🙂

Hvordan lager du havregrøten? Å lage havregrøt er enklest i VERDEN. Det har jeg sikkert laget siden jeg var 5 år, bortsett fra at da dynket jeg den ned med 5 spiseskjeer sukker og smør, haha. Du koker opp havregryn og vann (eller melk), tar vel maks 5 minutter. Vet ikke nøyaktig hvor mye havregryn jeg bruker men det skal jo bli GRØT og ikke suppe, så trenger endel gryn. Kanskje 1/4 del havregryn og resten vann? Når grøten er ferdig kan du vel egentlig ta hva du vil i, det meste smaker godt. Jeg pleier å ta cottage cheese, mose en halv banan, ha på bringebær/jordbær/blåbær og eventuelt litt sukrin. Trenger egentlig ikke det for bananen vil gi mye søtsmak. Smaker nyyyydelig, er sunt og du blir stappmett♥

 

Hvor er bikinien fra?

VS! Elsker den, har samme i svart og.

Har du byttet buss, til Huldra jentene? Ja, byttet vel for noen måneder siden! Og er veldig fornøyd med det. Der er jo alle jeg har kjent gjennom hele ungdomsskolen og mine nordstrand bestisser som Tuva, Fanny, Elena, Henriette og Emilie er på den bussen. Er jo de jeg er mest med på fritiden og har også mange andre gode venner der. Tror det blir en helt fantastisk russetid men den beste bussen og beste jentene♥

Hvor har du kjøpt proteinshaken din? Kjøpte min på XXL fordi jeg ville ha proteinpulver sjapt. Men har tenkt til å bestille fra Proteinfabrikken snart og prøve flere forskjellige smaker! Kommer til å blogge om det når jeg har testet de ut og linke til dere. 

Hvilken størrelse har du i Runwaydreamz shortsene?

Jeg har M, ryktene om at de er veeldig små i størrelsen er sanne. Tenkte å ta small men utrolig glad for at jeg tok M, sitter perfekt! Liker ikke når shortsen er så stram rundt lårene øverst at de bare skviiiiises ut, haha.

 

Dine favoritt styrkeøvelser? Pleier å bytte litt på og husker ikke helt navnet på alle, har bare lært de av PTen min. Men noen av favorittøvelsene mine er hipthrust, goblet squat, bulgarsk utfall, knebøy, benkpress og roterende planke. Pleier også å kjøre på med forskjellig mage, rumpe og lår øvelser med ball men aner ikke hva navnet på disse øvelsene er.. Kanskje jeg en gang lager en treningsvideo hvor jeg viser alle øvelsene mine, men dere kan jo starte med å google de jeg nevnte så kan dere se hvordan de gjøres 

Hvem tok bildene av deg og Fanny i Spania? Faren hennes, han var med! Haha, var utrolig mange som lurte på om vi hadde med fotograf, spurte random folk eller hva vi gjorde. Men der har dere svaret 🙂

 

Verdens beste♥

 

 

81 kommentarer
    1. Når du bestilte bikini fra VS, hva kom frakten og tollen på?
      Har utrolig lyst på bikini derfra, men er redd det blir svinedyrt..

    2. åhh, jeg elsker deg, jeg har vær natt sittet å sett alle videoene av deg og aksel og deg og fanny og deg og benny. åhh elsker å se på deg du er helt nyydelig. og du og axel er så søøte sammen <333 du er den beste stå på love you <3 !!!!

    3. åhh, elsker bloggen, sitte hver kveld og ser på videoer av deg, deg og axsel, deg og fanny og deg og benny og jeg elsker det leter bare etter flere tror jeg har sett alt av axels hjørne osv. bare elsker å se på deg side ndu er helt rå og vakker sefølgelig, stå på <33

    4. Noe som er enda enklere er å helle litt melk i en vanlig bolle og putte havregryn oppi. Så putter du den i mikroen, og teller til ti. Så rører du. Om du vil ha mer, så heller du oppi mer melk og havre! Super enkelt og enda kjappere, og det smaker akkurat det samme! Så kan du blande i det du vil etterpå 🙂
      ps, det heter Kjapt, ikke sjapt 🙂

    5. Husker du hva shopping senteret dere var på het, der du handlet på primark og zara? Og var det nytt? Jeg har vært i torevejja mange ganger før men jeg har aldri vært på et kjøpe senter som det var primark på! Pliiis svar! hahaha <3

    6. hva synes du om sisteplass.blogg.no, synes du det er teit at hun ligger på 1. plass når hun gjør narr av bloggere? 🙂

    7. kan du legge ut et innlegg hvor du skriver om treningrutinene dine for hele uka ?:) vil så fin kropp til sommern fort ! 😛

    8. IKKE GIDD Å SKRIV “FØRSTE KOMMENTAR” NÅR DET IKKE ER DE! HERLIGHEET SÅ STRESSA JEG BLIR AV DET! OH MY COW LIZZMMM

    9. Hva slags rolle har Elena i Kongsvik Videregående? Har hun replikker/hvem spiller hun eller er hun bare statist? 🙂

    10. Kan du fortelle litt om VS bikiniene? Størrelse, frakt osv? Og kan du finne link til den hvite du har, den er så fin! Finner den bare i svart..

    11. Ahh, elsker bloggen din utrolig mye<3
      Hvor i Oslo bor du? Siden du skrev at du hadde nordstrand venner, bor du på nordstrand? :*

    12. Lurte på om du kunne send meg link til den skjorta fra Zara du har på deg på bildene? Den er så fin, og jeg finner den ikke 🙁
      Det er den som er mørkeblod nederst og blir lysere og lysere for så å bli hvit på toppen. Hadde vært tipptopp om du hadde gidder og sendt meg svar på mail dersom du har tid! Liker bloggen din! 🙂

    13. Utrolig ra svar, Andrea! Digger bloggen din, og syntes du har perfekt mengde med trening og kosthold. Jeg syntes det er bra at du bloger om det, for det er veldig viktig å ta vare på kroppen på en sunn og bra måte!
      Har et spørsmpl til neste gang: Leser du absolutt alle kommentarene du får?

    14. Jeg har ett spørsmål… hvor mye koster en runwaydreamz shorts, sånn med frakt +++ ? Hadde satt pris på om du tok det med på neste ukasspørsmål<3 <3 <3 ps: JEG ELSKER BLOGGEN DIIIIIN!!! <3

    15. håper du vet at om du er russ på vg2, så er du ikke “offisiell” russ?:-)
      russetiden er EGENTLIG for de som har gått 3 år på skole.

    16. du må IKKE slutte å blogge om trening og kosthold! har vært lenge på leting etter en bra blogg med mye innhold av trening og sunt kosthold, og du har blitt en stor inspirasjon! har veldig vanskelig med å komme meg på trening og spise sunt, men med en gang jeg stikker inn på bloggen din kommer motivasjonen med en gang! syns absolutt du skal begynne å blogge enda mer om trening, eller vertfall ha en del spørsmålsrunder ang trening og kosthold, og eller legge ut noen treningsvideoer:) det hadde vært kjempe motiverende, og det er jeg sikker på at det er flere som syntes. Jeg bare lurer på hvor høy du er og hvor mye du veier? og om du har gått ned mye siden du begynte å trene?

    17. Bra svart! Og du har fått synlige resultater fra treningen din. Men du sier du løoer 5 km – 1 mil kanksje ganske fort, og det er bra det! Men da forbrenner du karbohydrayer, skal du forbrenne fett må du løpe lenge og rolig! Gjerne gå en tur 😉
      hilsen langrennsløper!

    18. kan du vise alle piercingene dine?
      elsker bloggen din!
      liker at du skriver om trening og den videoen var en super ide!

    19. -Hvilken karakter hadde du i gym i 8 klasse?
      -Hvilken karakter har du i matte?
      -Hva er ditt sterkeste fag?

    20. Hei 🙂 Eg måtte bare kommentere her.. Du sa at du drikk proteinpulver og skal kjøpe meir o.s.v.. Men det går rett igjennom.. Dei som laga disse produkta er på ingen måte lovpålagt å informere om dei ingrediensane som er putta oppi.. Veldig mykje er òg laga på ureine labratorium der det kan bli blanda inn anabole sterodier og veksthormon! En anna ting er at ein faktisk kan få nyreproblemer! I og med at det er veldig enkelt å få i seg for mykje protein ved bruk av proteinpulver, kan du få i deg meir protein enn det nyrene klarar å skille ut, noke som kan bli veldig alvorlig.. Uansett får du i det like mykje protein om du pakka eit knekkebrød med noken skiver ost og pølsepålegg oppå :))
      Bare til info så kan du gå inn på Olympiatoppen.no og lese. Der står blant anna at “kosttilskudd aksepterast i spesielle tilfelle for (merk) toppidrettsutøvere”.
      I tillegg er det unødvendig dyrt og dei som selle det er bare ute etter å tjene peng!

    21. Hei Andrea! Jeg sliter og veldig mye med å komme meg på skolen. Føler jeg er konstant trøtt! Uansett hvor mange timer jeg sover..Det resulterer jo i en del fravær. Har lest at du og har noe av det samme. Hvor mye fravær har du? Om jeg får lov å spørre, hehe.
      Går det bedre nå? Du er ihvertfall utrolig flink! Du motiverer masse med treningen!

    22. SPØRSMÅL(fint om du kan svare neste spørrerunde?) 🙂
      1. Kan du lage et slags innlegg om hva som er en typisk mat-dag hos deg? frokost-mellommåltider-lunsj-middag-kvelds.. før, etter trening.. Kalorier pr dag?
      2. Koser du det ALDRI med godsaker??? :O

    23. kan du ikke lage ett innlegg der du skriver litt om hva du spiser? og noe jeg vet at andre også vil at du skal legge ut er hvordan du trener, altså kan du legge ut et treningsprogrammet ditt? 🙂 værsåsnill 😀

    24. Jeg synes du er så flink til å spise sunt og trene, og vil gjerne klare det også. Men jeg lurer på om du spiser BARE sunt? Og vis ikke kan du da legge ut av det som ikke er like sunt?
      Digger bloggen forresten:-)

    25. Kan du lage et eget innlegg om Justin Bieber konserten du var på, der du legger ut bilder/videoer?
      Hvor mange timer før billettsalget startet logget du inn på Billettservice? Siden du fikk meet&greet biletter og diamond circle
      Kan du beskrive møtet ditt med Justin under M&G? Flere som hadde disse billettene ble ganske skuffet under møtet

    26. Fikk dere velge hvor mange som skulle ta bilde med Justin under m&g? Blir forvirret når jeg ser noen som har et gruppe bildet med Justin og plutselig får noen ta bilde alene med han 🙂

    27. Liker bloggen din veldig godt! 🙂 Men jeg lurte på hvilken strl du har i kjolen fra asos? jeg har tenkt til å bestille samme men er ikke sikker på hvilken str jeg burde ta i tilfelle de er mindre/større i str?

    28. Hvor er genseren fra som du har på deg på bildet der du viser hvilken størrelse du bruker i runway shortsen din?

    29. WOW du er nok verdens beste blogger å nok verdens peneste 18 åring du er super flink til å blogge jeg tror jeg ikke kan svare på de spørsmålene der er jo bare 9 år du er så flink pen

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg