RIVER ISLAND PÅ NELLY!!!!

Wowwowwow!! FIkk sykt sjokk da jeg sjekket mailen min og hadde fått nyhetsbrev om at Nelly som den første butikken i norden har tatt inn merket River Island. River Island har vært en av mine favorittbutikker siden jeg var i London for første gang og gleder meg alltid til å gå innom der. De har sykt mye fint og jeg har masse derifra! Så det er utrooolig deilig at Nelly har tatt det inn så man slipper å være i London for å handle de fine klærne 

Mine favoritter:

1 HER // 2 HER // 3 HER

 

HER // 5 HER // 6 HER

 

HER // 8 HER // 9 HER

 

10 HER // 11 HER // 12 HER

 

13 HER (dette er min absolutte favoritt, sååå fin!!) // 14 HER // 15 HER

Fler som er glad over at Nelly har tatt inn Riverisland? Likte dere plaggene?♥

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

38 kommentarer

Siste innlegg