Dagen i går

Heihei!

Beklager bloggfraværet men disse fire dagene har virkelig gått i et kjør. Har så sinnsykt mye på skolen nå av tentamner, framføringer og innleveringer.. Torsdag og fredag hadde jeg tverrfaglig prøveeksamen i mediefag og måtte jobbe som bare det. Onsadag var jeg på Jb konsert, som jeg skal fortelle om i et eget innlegg senere ♥ Husk at om jeg ikke blogger, er det bare å følge med på instagram! Der oppdaterer jeg som oftest flere ganger daglig: andreabadendyck 

Prøveeksamnen i går gikk veldig bra. Valgte foto og måtte ha muntlig presentasjon med spørsmål i 15 minutter. Under denne presentasjonen skulle jeg vurderes både i medie design, medie produksjon og medier og kommunikasjon. Wææ, vanskelig! Ble spurt om masse vanskelige faguttrykk og måtte forklare utrolig mye vanskelig. Jeg er for å være helt ærlig ganske elendig i det jeg kaller “mk-språk” så det trakk mye ned på karakteren min at jeg ikke er så god på å snakke om det jeg har gjort, designmessig og hvordan det kommuniserer. Menmen, de likte hvertfall bildene mine kjempegodt og sa det var noe av det beste de hadde sett i løpet av dagen fordi jeg turte å leke med lys og det var behagelige bilder å se på ellernoe, haha. Wii! Fikk 4 egentlig bare pga bildene og jeg er sykt fornøyd. Nesten alle i klassen fikk 3 og 2, så jeg var en av de beste!!! 🙂 

Etter skolen møtte jeg Elena og Bjørn Erik. Vi tok sol og satte oss på cafe! Så dro BENNY og jeg på et bittelite bloggevent utenfor colluseum for Chilli Forte:

Gleder meg til å teste ut Chilli Forte! Noen som har noe erfaring med disse tablettene?

Etter eventet skyndte vi oss hjem til meg for å fikse oss til bursdag. Sofies 18 års dag denne gangen 

Nussenusse

Ferdig fikset og glaaad! Husker desverre ikke hvor skjørtet er fra, var en random butikk på et kjøpesenter da jeg og Fanny var i Torrevieja i påsken. Smykket er fra Bikbok 

 Nå skal jeg til Vappiano for å spise lunch med Bassa og Benny, snakkes senere ♥

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

40 kommentarer

Siste innlegg