GO TO THE GYM

Heihei mine fine!

Utrolig hvor mye treningsglede jeg har fortiden, synes det er SÅ gøy og deilig- kunne gjerne gjort det hver eneste dag. Nå prøver jeg å holde meg til annen hver dag, siden det er det jeg føler jeg har tid til. Men trente hard økt med søsteren min i går og da Julie nevnte å trene i dag så klarte jeg ikke si nei, til tross for at jeg er litt støl fra i går. Så da dro vi til Fresh etter skolen! Tok 25 min cardio og så en time styrke. Skal prøve å fokusere mer på armer fremover, elsker muskuløse og markerte armer på jenter! Etter bare litt styrke på armer begynner jeg faktisk å få litt resultater og DET er gøy å se. Håper dere som sliter med motivasjon kan få litt treningsglede, det unner jeg alle. Det er utrolig gøy når du først er i gang, jeg er helt enig i at de første gangene føles det ut som et helvette. Men jeg har troen på dere og det er bare å si fra om det er noe jeg kan gjøre for å inspirere dere enda mer ♥

Haha, noen bilder fra i stad! Var en utrolig effektiv og hyggelig økt med søte Julie  Nå skal jeg spise ferdig havregrøten min (namnam, tok litt proteinpulver i grøten denne gangen istedet for shake, funket veldig bra!) og så skal jeg til Axel. Vi snakkes ♥ ♥ ♥ ♥ 

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

41 kommentarer
    1. Ja jeg vil at du skal skrive et langt innlegg hvor du skriver hva du trener og hvor lenge og hvor hardt, og hva du spiser og hva du ikke spiser . Og når du får unne deg gode ting og sånn. DU ER STOOR motivasjon!!

    2. Kan du lage et innlegg der du skriver hva du trener, spiser, antall repetisjoner og vekter på styrke osv? Du er stor motivasjon!
      Hva gjør du når du trener cardio? Og hvor lenge gjør du det? 🙂

    3. Kan du ikke skrive litt om treningen din? Hva du trener, hvilke repetisjoner osv?:) Å hvilke dager skjeiver du ut på osv, og hva spiser du da?

    4. kan du legge ut et innlegg om hva cardio er? har sett mange som legger ut at de skal trene cardio og hvor bra det er, men har aldri fått noen forklaring på hva det faktisk er! 🙂

    5. Kan du legge ut et innlegg om hvilken øvelser og aperater du bruker/ kommer til å bruke for å trene armene dine?

    6. synes virkelig du har et stort forbedringspotensiale når det gjelder å svare leserne dine 🙁 skjønner ikke at det skal være såå vanskelig og hvertfall svare NOEN i kommentarfeltet..

    7. Elsker at du har så mye motivasjon!:)
      Spm til treningsspørsmålsrunden: Hvordan syntes du det var de første gangene på treningsstudioet, da du var utrent og ble fort sliten og rød, mens mange rundt deg var i kjempe god form?

    8. Hei! Ville bare si at jeg synes at det var kjempehyggelig at du nevnte Aksel på bloggen igjen! 😀 Dette høres kanskje litt dumt ut, men siden du ikke har skrevet noe om han på sikkert et halvt år nå, så trodde jeg at dere hadde slått opp. Men jeg forstår at du ikke vil dele alt på bloggen, også har jeg inntrykk av at Aksel heller ikke vil være på bloggen?? Men dere er et utrolig søtt par da!, og det hadde vært fint om du kunne legge ut et nytt bilde av dere sammen, og kanskje skrive litt om dere to. <3 Flott blogg du har, du er sprek! :);)

    9. Må du blogge om trening i annenhvert innlegg? SUPERT for DEG, at du får resultater og blablabla, kjempe fint at du prøver å motivere andre også, MEN jeg synes ikke det er så motiverende når folk skryter av seg selv så ofte de kan. I begynnelsen var det hyggelig å lese osv, men OMG det har blitt litt vel mye av det på bloggen din nå. amen.

    10. KAN DU LEGGE UT LINK TIL HVOR MAN KAN FINNE TRENINGS TIGHTSEN DIN??? OG KAN DU SE OM DU FINNER NIKE SKOENE DINE PÅ NETTET, VET DU KJØPTE I SYDEN, MEN PRØV Å FINN. TRENGER NYTT TRENINGSTØY. sorry caps locken, Andrea, men trenger virkelig at du hvertfall legger ut link til trenings tightsen din! <3 love you

    11. Kjør cardio etter styrke. Det er det beste for fettforbrenningen! Hvis du kjører cardio først vil kroppen din bli mer sliten i musklaturene så du ikke klarer å yte styrketreningen fullt ut som om du starter med det. Varm opp med lette vekter på de øvelsene du skal trene 🙂 om du vil ha best resultat

    12. Kan du ikke begynne å legge ut litt im hvilke øvelser du gjør når du feks sier du skal trene mer armer? 🙂 forresten savner jeg *den gamle andrea* som postet mer outfits og andre poster føler alt handler om trening for tiden? Selvfølgelig skjønner jeg at det er en stor del V hverdagen din , men kan du ikke poste mer outfits og andre innlegg? Nelly wants kan jeg også godt være foruten 🙂

    13. hører du egentlig på leserene dine? leser du egentlig kommentarene? de spør nemlig om det samme hele tiden, det eneste du blogger om er hvor høy treningsgleden er, men varier litt med de treningsinnleggene. du fremstår jo som om du har peiling på trening, så hvorfor ikke vise oss/komme med tips? men du kommer sikkert ikke til å lese denne kommentaren heller

    14. Hello folka!!
      NB: Dette er viktig!(Noter det om du vil, bare du gjør det….) Alle sammen må lese innlegget til Sophieelise.blogg.no. Det heter “Kroppspress”…
      Ta det innover dere det hun forteller der, for jeg tror hun har et lite poeng…
      That was all I wanted to say, thanks!!
      -Holly

    15. Kan du legge ut treningsplanen din for armer? har lyst på mer markerte armer selv, men vet ikke helt hvordan øvelser jeg skal ta 🙂

    16. hvordan øvelser gjør du for å trene rumpa? og for mage? kan du ha video hvor du viser hvordan man gjør det?

    17. Så gøy å se resultater! Jeg elsker når du blogger om trening, det gir meg motivasjon 😀 elsker bloggen din Andrea! Du er søt å virker som en veldig snill jente <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg