Dugnaddrittblææ

Hola!

Denne fine lørdagen startet med dugnad for russebussen 9.30. Jeg og Henriette skulle dele ut flyers i 6 timer til randoms på gaten, alltid gøy! Tiden gikk forsåvidt ganske fort i og med at jeg fikk bestevennen min å jobbe med, men kjedelig var det. Vi måtte også dytte rundt på en tralle som sikkert var 50 kilo tung (var 5000 flyers i trallen). Det er endelig overstått og det med god samvittighet, flinke jenter! Etter det gikk vi innom meg en tur for å ta en dusj og så gikk vi rundt i butikker i Bogstadveien. Kjøpte litt nøvendigheter som sokker og singletter, alltid digg å ha mye av! Er syyyykt sliten nå, men skal i bursdag. Orker ikke dra videre men kommer for å være litt sosial, haha. 

En søt Mollybebi! Sykt interessant innlegg, jeg veeet 

Hva gjør dere i kveld?

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

 

62 kommentarer

Siste innlegg