SYK

Åååh, hvorfor måtte jeg bli syk nå??? Etter to netter med høy feber og ekstremt vondt i halsen, kom jeg meg til legen. Har fått streptokokker, noe jeg har hatt mye i løpet av livet mitt. Fikk det veldig ofte da jeg var yngre men ikke like ofte nå lenger. Husker jeg elsket å få det for da fikk jeg alltid en colaboks av foreldrene mine til å svelge pencilinen med, haha.. Nå som jeg kan drikke brus så mye jeg vil, kan jeg ikke akkuratt si at dette var en morsom nyhet. I natt våknet jeg av at jeg var kliss våt av min egen svette, selvom jeg ikke var varm eller noen ting. Har hatt noen slitsomme netter med dårlig søvn og mye plage, håper jeg blir frisk snart. Streptokokker er jo også dødsvondt, svelget mitt er så sårt at jeg lider når jeg må drikke. I skrivende stund har jeg dødsvondt i svelget, er dritvarm og sykt vondt i hodet. Pencilinen pleier å funke ganske fort så jeg håper jeg er bedre snart. Er så dritt å være syyyyyyk, jeg som aldri blir syk :(((( Kvier meg for å legge meg, er ikke klar for enda en helvettesnatt, haha.. Tenkte egentlig bare å si i fra at jeg er syk så dere vet hvorfor jeg ikke har blogget♥

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

71 kommentarer

Siste innlegg