GOD NATT

Heihei!

Er allerede på bedringens vei, feberen og smerten i svelget har så og si forsvunnet bare på 2 dager med pencilin. Ikke dårlig! Men nå sitter jeg igjen med forkjølelse, som egentlig er helt greit men er irriterende å hele tiden være tett i nesen og ikke minst nyse. Forhåpentligvis er det også snart borte, jeg vil være frisk!!! Og trene, haha  I dag har jeg vel ikke gjort noenting, haha, aner faktisk ikke.. Rart hvordan dagen går så fort uten at jeg egentlig gjør noe interessant- koser meg vel i mitt eget selskap. 

Koseklærne er på nesten alle dager bortsett fra når jeg skal ta outfitbilder, haha.

Ellers er jeg i gang med å teste ut Chilli forte: 

Skal fortelle mer om min erfaring med det senere når jeg har testet det ut sammen med trening. Tablettene skal gi økt forbrenning og mindre søtsug, så det kan bli spennende! Er ofte litt kritisk til kosttilskudd men i og med at dette er 100 % naturlig, så tenkte jeg å sette i gang. Ellers har bildene eventet deres som jeg var på med Bjørn Erik forrige uke kommet ut, bilder derifra kan dere se HER. Om noen av dere var der så kan dere også tagge dere i bildene! Gleder meg til å teste ut Chilli Forte og fortelle dere om hvordan det fungerer  Del gjerne deres erfaringer med meg i mellomtiden ♥ 

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

97 kommentarer
    1. Jeg gikk på krom i et år samtidig som jeg drakk mye grønn te og tok b vitaminer daglig, så eneste jeg ikke fikk i meg som er i de tablettene der var vel chili. For min del syntes jeg ikke dette hjalp noe som helst. Krom skal jo stabilisere blodsukkeret, men spiser man normalt og jevnt har man jo som oftest stabilisert blodsukker fra før. Med mindre det er noe magisk med den chilien så tror jeg nok bare at det produktet er tull. Men lykke til, blir spennende å se om det funker, isåfall får jeg vel kanskje prøve det ut selv! 🙂

    2. Chilli forte ødelegger organene dine! Det er ikke bra for deg, Andrea. Selvom du ikke vil merke det, er det ikke sunt😳

    3. Lurer på hvor godt betalt dere bloggere får for å “snakke pent” om dette produktet, med tanke på at samtlige av dere gjør det, og at alle av dere skriver akkurat det samme. Kjøpte meninger….

    4. Heei 🙂 Jeg har tenkt å bestille meg en louis vitton veske fra ebay. Jeg vet jo at du bestiller derfra veldig ofte, mener du at det er trygt? Litt nervøs for at jeg kanskje ikke får varen slik den skal være elns..
      Blir veldig glad for svar :))

    5. Kan du ikke pliiiis ha sånn runde hvor man kan skrive sin største hemmelighet, eller noe sånn at man kan få ting ut hvis man vil fortelle om noe. Anynymt… eller ikke. Så kan du enten bare la de være, ellers kan du bare trekke frem noen og nevne de på bloggen. ! 🙂 bare et forslag 🙂
      forresten elsker bloggen din! blir inspirert:)

    6. Hei!
      Først av alt vil jeg si at du har en utrolig inspirerende og god blogg 🙂 jeg har et lite spørsmål, hvor har du kjøpt sengegavelen din? Utrolig fin 😀

    7. Bra du blir bedre! Håper du snart blir heelt frisk. Ville forresten bare si hvor bra du ser ut! Kroppen din og alt ser helt utrolig sunn og frisk ut, både former og farge! Du er virkelig en inspirasjon når det kommer til trening!
      Men savner forresten Axel på bloggen… Dere er så utrolig søte sammen, håper dere fortsatt har det like bra med hverandre og er like forelsket som dere alltid har vært. ”Heier” på dere, haha

    8. Hei !
      Kan du legge ut hvor mye chilli forte koster og hvor man kan kjøpe det ??:)

    9. Hei 🙂 jeg ønsker å få mindre lår. Kan du legge ut øvelser og hva man kan gjøre for å slanke lårene?
      Har blitt veldig glad om du kunne gjort det:)
      Ps DIGGER BLOGGEN

    10. Hei, lurer på om du kunne lage ett eget innleg om chilli forte?
      – Hva er aldersgrensen?
      -Får man kjøpt det på vanlige apotek eller i andre butikker?
      – Er det sterkt siden det er chilli?
      – Hvilken bivirkninger har det på kroppen? Kan det skade noen av organene?

    11. Hei!
      Jeg vurdere chili forte. Er det sånn abomang på det? Eller kan man kjøpe det i helsekostforetning? orker ikke abomang, blir aldri kvitt det.
      håper på svar 🙂
      ps digger bloggen din, den hjelper meg med trening og spising!!
      klem 🙂

    12. hei 🙂
      det er ikke meningen å være slem eller frekk, men har du og axel slått opp ? siden jeg aldri ser han på bloggen mer.

    13. Chilli forte er vel strengt tatt ikke 100% naturlig om du må ta det ekstra?;)
      Ellers så er det mange som prøver chilli forte BARE for å få mindre søtsug, men det stoffet som gjør at du får mindre søtsug kan du faktisk få kjøpt i helsekosten. Det heter vel krom om jeg ikke tar helt feil.
      Bra at du føler deg bedre da:)

    14. Jeg blir like skuffet hver gang jeg kommer inn på bloggen å ser at du ikke har skrevet om møte me JB. Jeg har ventet i 3 uker!!

    15. Har du å axel slått opp ?:) Viss dere har det, er det pågrunn av dere har vokst ifra kvarandre elr ?:)

    16. Personlig utfordring: tør du legge ut bilde av deg selv uten sminke? legger merke til at selv på “sjukdomsbildet” ditt på forrige innlegg så har du på sminke…

    17. Ny leser på bloggen din! Jeg bare elsker den 🙂 kjempe pen er du å! Å digger outfitene dine stå på jente!! Men har 1 spørsmål, har du ombre? Har lyst på selv. Åssen farger har du brukt? 🙂
      -siljeemilie.blogg.no

    18. 1. Forskning viser at forbrenning ikke kan påvirkes av matvarer, men at dette er GENETISK fru badendyck. Kan jeg tørre å spørre deg hvorfor du egentlig øke forbrenningen? Du kan opprettholde en god forbrenning ved trening og riktig kosthold! Uffamei 🙂

    19. Ville bare si at det har blitt utført en del forskning… resultatene viser at kaloriforbrenningen øker med 2kcal i måneden. Ergo = ikke økt forbrenning. Chilli skaper varme, men ikke økt forbrenning. Spar deg for det 😉

    20. Jeg har aldri vært overvektig, men har brukt chili forte over flere måneder nå og min erfaring er følgende; fikk dempet søtsuget og appetitten generelt, og har sluttet å putte i meg alt unødvendig fra kaker, godteri, sjokolade etc. Dette har ført til at det ekstra fettet jeg hadde rundt mage og lår er borte. Nå spiser jeg sunne matvarer som kylling, laks, grønnsaker, salat, nøtter, bær med mye antioksidanter etc og det har gitt gode resultater sammen med trening, så kjempefornøyd! I tillegg synes jeg huden har fått mer glød, så føler meg alt over penere 🙂

    21. du burde ikke oppfordre unge jenter til og ta slankepiller, det er veldig uansvarlig og du som toppblogger har faktisk ett ansvar om du liker det eller ikke.

    22. Jeg tror det er veldig mye placebo effekt med slike tabletter, men hey hvis det fungerer for noen, hvorfor ikke?
      Uansett, god bedring frøken! 🙂

    23. Det er IKKE en slankepille – bare naturlige ting som grønn te, chili, vitamin b og krom som ikke alle orker eller husker å ta i vanlig form, derfor i tablett – har googlet og sett at både grønn te og chilli har sultdempende egenskaper og øker forbrenningen – sjelden man ser japanere som er feite og de bruker grønn te og chilli daglig i kosten helt fra de er barn. (sumo brytere er et unntak, men de blir foret opp med kjempemåltider)

    24. Det er ikke uansvarlig av en toppblogger å trene og spise sunt! Jeg har brukt disse tablettene fordi jeg ikke liker å drikke daglige kopper med grønn te (i tilfelle måtte jeg hatt sukker i og det vil jeg unngå) og chilli blir så upraktisk å få i seg to ganger om dagen så strengt tatt er det vel ikke en slankepille, bare naturens næring konsentrert i en tablett.

    25. Chili og grønn te er kjent for å øke forbrenninga, ikke noe merkverdig med det. For å fremstå seriøst bør i det minste propagandaangrepet mot en toppblogger være mer velbegrunnet enn at hun prøver å trene og spise sunt.

    26. Du blogger veldig lite syns jeg….. Med tanke på at de andre topp bloggerne blogger 1-2 inlegg om dagen, og kansje fler. Det går jo faktisk flere dager mellom hver gang du blogger. Og ikke skyld på at du har masse skolearbeid og tentamener og sånt, for jeg tror kansje at alle andre har skolearbeid og tentamener nå på våren, men de blogger jo for det. Det fins ingen unnskyldninger for latskap, så du burde egentlig blogg. Jeg skjønner at du er mye syk, og har mye fravær men det går faktisk ann å forhåndspublisere blogginlegg. Slik at når du er lat og sitter foran tv en og ikke har noe å gjøre, blogger du på en måte. Sorry for lang kommentar, men jeg måtte bare få det ut. Du fortjener ikke en plass på topplisten. de som er på topplisten jobber virkelig hardt for det!!

    27. er du og Axel sammen enda? 🙂
      Dere er så søte sammen.
      vis dere fortsatt er sammen kan dere lage en video sammen?? <3

    28. Hei på deg:) Ser du er syk, god bedring 🙂 Det er første gang jeg kommenterer på en ” rosablogg” Jeg ble litt lei meg på dine vegne, når jeg leste kommentaren over. Det er vell bare en som er missunnelig.
      For det første er du syk, og det må vell være lov å ha noen pauser fra bloggen. Det kan vell gjøre bare godt for kropp og sjel. Dere unge har mye å stri med. Det må jo være for ferdelig slitsomt å henge med på dette motekjøret. Jeg er mor til tre tenåringsjenter så jeg vet litt hva jeg snakker om. Noen ganger må man bare ta noen pauser fra PC og diverse. Kansje kan man bli syk av alt presset. Kan være lurt å tenke litt over hva man egentlig vil noen ganger… Jeg har som du ser en blogg, men blogger bare litt no og da. Gammelkjæring blogg, he he… Men jeg styrer den selv og livet mitt. Jeg har tenkt å slutte når jeg selv vil. Jeg skriver for det beste om hjemmelaget mat, du kan jo ta en titt hvis du vill. GOD BEDRING :))))

    29. Andrea <3 Du motiverer meg! Spiste en liten remse med Stratos igår, det var nok den siste på lenge. Og det var du som fikk meg til å gjøre det! Lei av og ha "slapp" mage!
      Loveu<3

    30. Du har så fin blogg ^~^
      Foressten så har jeg en spørsmålsrunde gående på bloggen min!
      Kan du være så snill å komentere, så hadde det vært supert ^~^

    31. Ville bare stikke innom bloggen siden det var så lenge siden sist og ” håper du kommenterer tilbake, går gjennom bloggen min eller legger igjen en kommentar som hadde vært veldig fint ;)”

    32. Hei 🙂 Ikke tenkt på om du tar en bloggfri pause i to dager eller mer, vi leser bloggem din uansett:) Det er viktig å ta pauser iblant 🙂

    33. hvordan klarte du å bestemme deg for å begynne og trene og spise sundt?
      har du noen treningstips?
      tips til treningsøvelser man kan gjøre hjemme?
      elsker bloggen din, STÅ PÅ MED TRENING OG GODT KOSTHOLD!! du må være stolt over deg selv 😀

    34. Jeg kjenner til Tjomlid. Mer useriøs type skal du lete lenge etter. Han har ingen kunnskap eller bakgrunn for å mene noe som helst om det han skriver om, han er bare en synser som lever av å skaffe lesere. Han har skrevet mye rart og han lever av å få lesere basert på å ødelegge ryke til norske foretak. Han skrev blant annet et innlegg om Brun og Blid også. Denne mannen eier ikke mye skam og anbefaler ingen å høre på det han sier. Han bruker også skitne triks for å lure pr-folk i fella. Du har tydeligvis latt deg forføre av hans innlegg og påstår at folk får placebo når produktet de kjøper funker akkurat som det markedsføres?? Må si man skal høre mye rart. Synd å se at det finnes så mye misunnelse og ødeleggelse blant nordmenn. Det er kanskje en del av den kjente janteloven?

    35. Jeg googlet litt på grønn te og chilli og fant info som ikke stemmer med tjomlids blogg – han er ingen sannhetsguru, bare en gammel gubbe som liker å protestere på alt – det er bare å google selv så ser man alle fordelene med grønn te og chili – selv drikker jeg flere kopper grønn te hver dag, men ikke alle liker det, så greit med tabletter for de som ikke har tid og lyst på chilli, grønn te og krom i kosten hver dag.
      http://www.kk.no/879765/gronn-te-kan-holde-deg-slank
      http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.5605705

    36. Kan du lage ett innlegg om hvordan du syntes chilli forte fungerer? vurderer å begynne på det selv men vil gjerne ha litt meninger først 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg