Long time no see

Hei!

Wææ, dagene går så fort.. Nå var det plutselig 4 dager siden sist. Kan starte med å si at 17. mai var en utrolig koselig dag med gode venner! Været var jo også helt fantastisk, om jeg ser bortifra en 5 minutters ekstrem regnskur da vi var på vei til byen, haha.

Noen bilder fra bussfrokosten hos Hanna på 17. mai♥

Ellers var det veldig fint vær på lørdag og det resulterte i en Fridayslunch på  Aker brygge med verdens beste søster og samboer:

Se så søt og deilig shorts! Den er ny, fra Zara. Kostet bare 199 kr 

Snilleste og vakreste Madicken som betyr mest for meg i hele verden ♥

På kvelden hadde jeg Oliviadate med Maria:

Veldig koselig ♥ ♥ ♥ Tok taxi hjem alene for 2 gang i hele mitt liv, er helt paranoid og dritredd for å ta taxi alene- haha. Er kanskje ikke den eneste? Synes det er litt skummelt å sette seg inn i bilen til en fremmed, spesielt på natten.. Skal bli flinkere til å blogge nå, gi meg gjerne tips til noe dere vil lese om for jeg har ikke så veldig mye bloggfantasi fortiden 

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

105 kommentarer

Siste innlegg