SVERIGETUR

Hei!

I dag tok jeg, Hanna, Bjørn Erik og Emilie en aldri så liten Sverigetur. Egentlig bare fordi Bjørn Erik har lappen og vil kjøre men jeg fikk kjøpt med en del mat. Er jo masse penger å spare på å kjøpe mat i sverige, spesielt feks kjøtt. Ellers fikk vi også hamstret masse godteri, haha, herreguuud! Jeg tok faktisk helt av, ikkje bra. Var en superkoselig tur

Bjørn-Eriks mini cooper er så fin! Om jeg klarer å få meg lappen en vakker dag skal jeg lett ha en sånn ♥

Nordby!

Emilie og Benny♥

Fornøyd og klar for storhandling!

Godteriet mitt:

Haha, herregud. Jeg klarte å plukke nesten 4 kilo smågodt… #Eatclean??? Dette lover ikke godt for Sk2013 xDxD 

Ellers var det visst i morgen jeg har restylanetime. Får ofte spørsmål om restylane i lepper og derfor har jeg bestemt meg for å blogge om behandlingen i morgen, mine tanker om restylane og litt info! Om det er noe dere over 18 lurer på anngående restylane så spør i dette innlegget, kommer til å svare på et par av spørsmålene i morgendagens innlegg

 

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

62 kommentarer
    1. hørtes koslii ut 🙂
      har et spm om restylan jeg da, kan det være farlig, og gjør det vondt under selve behandlingen? altså når de sprøyter det inn i leppene?

    2. Aah.. så mye digg! Haha 😀 Du har jo perfekt kropp og inspirasjon så litt kos ødlegger nok ikke 😉 Så fin bil han har.. gleder meg til å bli gammel nok til å kunne kjøre på sverigeturer 😀

    3. Hvor mye koster hver behandling med restylane?
      Hvor ofte må du fylle på?
      På en skala fra 1-10, hvor vondt gjør det?

    4. Så herlig med en Sverige tur da! Skal bli nyttig å vite litt mer om restylane, har nemlig planer selv om å ta det så fort jeg fyller 18 i desember. Så jeg setter stor pris på at du skriver et innlegg om det! 🙂

    5. Hvor går du i Oslo for restylane? Hvor mye koster det der?
      Om man først starter med restylane, MÅ man fortsette med det?

    6. Hvor i Oslo går du for restylane? Hvor mye koster det der?
      Når man først tar restylane i leppene, må man forsette med det?

    7. Hei Andrea!
      Lurte bare på om du snuser? Tenkte at det er sikkert lenge til neste spørsmålsrunde så jeg spør bare nå. Jeg er nok ikke den eneste som lurer på det. Digger bloggen din!! Foresten går jeg på samme ungdomsskole som du gikk på!! <3

    8. Helt ærlig så syntes jeg det er ille at du oppfordrer til det når du selv burde være ganske sikker på at alle leserne dine er vel fra 16 og nedover. Hvis du bare leser kommentarene over her og så skal ikke det være så vanskelig og forstå! Bra du er oppriktig om det og snakker ut om det men du ser jo hvor mye det frister allmenheten..

    9. Åååå du er så heldig vil også til Sverige mmm godis så ut som dere hadde det gøy men kan du lage noen videoer snart av deg?

    10. Jeg har tatt restylan 3 ganger før. Men synes det holder veldig kort, og er borte etter ca en mnd tid. har du noen tips til hva man kan gjøre for at det holder lenger?

    11. hvor mye koster det første gangen?
      hvor ofte må man fylle på og da hvor mye koster hver påfylling?
      vurdere det selv, men vet svært lite om det:)

    12. Hei!
      Kan du hversåsnill å svare på hvor du fyller på i oslo?
      Og hvor mye det koster?
      Hadde blitt kjempe glad for svar!
      Ha en fin dag 🙂

    13. Hvor ofte må du ta det for å holde størrelsen du vil ha?
      Hvor mye koster det per gang og hvilket sted tar du det? 🙂

    14. Jeg skal ta restylane neste uke, men er litt nervøs, for jeg har ikke noe store lepper fra før. Det er noen som får veldig fine og naturlige lepper, mens andre veldig ducklips. Er det slik at de som har ducklips har fylt på mye mer enn de burde, eller er det på grunn av leppeformen osv? For man får vel bare fylle på max 1 ml første gang, kan det bli dritstor forskjell på den gangen?

    15. hvor kan man ta restylane?
      om man har veldig små lepper, hjelper det da å ta restylane?
      gjør det vondt?
      hvor ofte må man ta det?

    16. Du har jo virkelig fått sommerkropp2013, du har vært så utrolig flink virker det som, så litt(mye haha) godteri kan vel ikke skade, det fortjener du:)

    17. Er det det samme som med vippene, at du kan betale full pris en gang, så mindre de andre gangene for “påfyll”? Eller er det samme pris hver gang? Og hvis du kan, vil du svare på et par spørsmål om å tatovere øyenbryn samtidig? Blir 18 om en uke og vurderer å gjøre det, er så lei av at øyenbrynene blir borte når jeg f.eks svetter under trening, eller bare i løpet av en dag, haha. Så, hvor vondt var det egentlig? Og går det fort før det forsvinner/blir veldig blasst igjen?
      Håper du kan svare!:):)

    18. hvor gammel må du være for å ta restylane? Er det sånn at hvis man skal ta restylane når man er 16+ må man ha foreldrenes underskrift?
      setter pris på et svar:)

    19. Hvilken klinikk i oslo tar du det?
      Hvor mye fyller du på?
      Hvis man ikke blir fornøyd, finnes det noe som løser opp restylanen eller må man gå med ett misslykket resultat i 6mnd??
      :):):):)

    20. blir man ”avhengig” av det? Slik at du føler at du hele tiden må fylle på og når det går ut så virker det som leppene er utrolig små også klarer man på en måte ikke helt å slutte med det? Vurderer å ta det, men tør ikke i tilfelle jeg blir litt avhengig

    21. Hei! Stor inspirasjon, stå på Andrea! 🙂
      Jeg lurer på om man kan komme inn på klinikken med ett bilde på hvor store/hvordan lepper du vil ha, og de kan fikse det? Eller om de er nødt til å anpasse det veldig til ansiktet ditt.

    22. Jeg har tenkt litt på å ta bittelitt i overleppen.
      Hvor mye koster det?
      Hvor tar du det, og blir de større i starten også mindre etterhvert som det får “satt” seg?
      Gjør det vondt, og hvor mye utgjør ett stikk? :- )

    23. Vær så snill, les dette, Andrea, hør godt etter. Ikke ta restylane i leppene, ikke sprøyt noe sånt fake inn i kroppen for å se penere ut, du er vakker, det har jeg alltid syntes, du er et av mine store forbilder, og jeg elsker å lese bloggen din. pliiis ikke tro at du blir penere av å ha større lepper, du har perfekte lepper, du er perfekt…

    24. Synes du at du selv er “stygg” uten restylane? Er det en form for avhengighet slik at du ikke kan forestille deg ditt eget utseende uten restylane? 🙂

    25. hei:) hvor i Oslo tar du resylane?
      hvor mye kostet det?
      syns det ser så pen ut på deg og det ser veldig naturlig ut:)

    26. Har tatt restylane selv nå to ganger, føler selv at det går ut veldig fort og er ikke helt fornøyd med behandlingene. Veldig interesant at du skal ha et innlegg om dette på bloggen. Greit å lese om dine erfaringer om dette. Kanskje du kan anbefale plasser? Og har prisen mye å si om kvaliteten på behandlingene?

    27. Hei, jeg skal ta restylane den 14. juni selv. Lurer på hvor mye du har tatt? ønsker ikke et duckface-resultat, og at folk skal reagere når de ser meg. Syns du har helt passelig. Også lurte jeg på hvor lenge hevelsen etter stikkene varer, og hvor mange stikk det er til sammen?

    28. Restylane:
      hva var det som gjorde at du bestemte deg virkelig for å ta det?
      kan du svare på videoblogg, slik at vi får se resultatet?
      hva syns foreldrene dine om det, har de sagt noe?
      har du mange venner som har tatt restylane?
      er det noe sjangse for at det ikke går ut igjen liksom at det klumper seg og ikke går ut av leppene, siden jeg har hørt at restylane går ut etter så også mange måneder?
      hva kostet det? hvor mange ganger har du tatt ? er det noe bivirkninger? hvor lang tid tar det å sette inni? har du angret? når var første gangen du hørte om restylane? når var første gangen du fyllte i leppene? har søsteren din også gjort det?

    29. Er restylane vondt å ta i leppene?
      Hvor mye ml tar du?
      Ser man mye forskjell hvis man kun tar 2 ml?
      Hvor mye koster det pr ml?
      Hvor lenge varer det sånn ca. før det har gått tilbake til “normale” lepper igjen?
      Hvor er det du tar restylane hene?
      Vet du hvor gammel man må være for å ta det alene?(altså uten foreldres tillatelse)
      Plis svar!!:) Ps. ELSKER BLOGGEN DIN, OG DEG <3

    30. Tenkte bare jeg skulle informere om at det ikke er lov å kjøre utenfor Norge dersom man bare har midlertidig førerbevis.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg