DAGENS

Heihei!

Åååh, jeg har ikke hatt internett i hele dag.. Dødsirriterende. Tok outfitbilder i 2 tiden og har prøvd å blogge siden det, ENDELIG kom det tilbake. Ellers i dag har jeg sett Hangover 3 og vært med Benny & Henriette. Filmen var faktisk ikke så ille, til tross for veldig dårlig kritikk. Ellers har jeg begynt å svare på kommentarer i kommentarfeltet, bare sjekk forrige innlegg om dere vil se. Synes det er hyggelig å svare de som skriver søte ting eller de som lurer på noe. Ser andre bloggere gjør det og nå var det på tide at jeg også starter! Her er dagens 

Topp fra Sheinside (utsolgt) // Shorts fra Runwaydreamz 

Like?

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

117 kommentarer
    1. Er det sant at du og Glenn er sammen? 🙂 Du er forresten utroolig pen, Andrea! Og jeg elsker klesstilen din <3

    2. Du er superpen! Jeg bare lurte på hvor du har kjøpt den toppen du hadde på deg i det forrige inlegget? <3

    3. Du er så pen Andrea! Elsker deg, kroppen din, klesstilen din. Alt med deg. Skulle ønske jeg kunne bytte rolle med deg. Da hadde alt vært så enkelt, jeg hadde blitt noe for meg selv, men min karakter i livets utgave, det er meg, ingen kan forandre det. Skulle bare ønske at noen kunne forandre det. Jeg har personer som gjør livet jævlig. Og andre, som gjør ting lett, og inspirerer. Du er den personen jeg ser opp til. Du er ikke som toppbloggere flest. Du skiller deg ut. Ikke det at de andre liksom er idioter. Men.. Det er noe med deg.. Noe virkelig spesielt . Jeg er glad du har bloggen din, den gjør deg til mitt fantastiske forbilde.
      Glad i deg.. Hilsen en som mener du er BEST!

    4. veldig fint outfit! 😀
      lurer på en ting, angående det innlegget “er jeg bra nok?”… Du redigerer vel mye på ansiktet ditt når du legger ut bilder her, som f. eks blurrer ut huden, tar vekk urenheter hvis du har det, osv? Føler du ikke at du burde slutte med det, hvis du vil framstå bedre på bloggen, og ikke måtte ha det presset om å se perfekt ut hele tiden?
      Jeg syns uansett at du ser helt nydelig ut, og det innlegget du skrev var veldig bra også. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om bloggere legger ut bilder av seg selv i bikini også, for man burde få lov til å vise seg fram med noe man er stolt over! Men å redigere ansiktet osv, som mange bloggere gjør, føler jeg blir litt dumt, for da framstår man kanskje som “alt for perfekt” som er uoppnåelig for mange, slik som de gjør med modeller også da hvis du skjønner :))

    5. Hei fine deg 🙂 Når du bestiller fra sheinside hvor lang tid tok det før du fikk det? Har selv ventet sånn 13 dager nå..

    6. Åå du er seriøst perfekt Andrea! Kan du lage ett innlegg om hårfargen din, for jeg vil så gjerne farge håret mitt likt! <3

    7. hvilken strl har du i denne shortsen og de fra runwaydreamz? og hvilken strl bruker du i for eksempel bikbok, eller acne buksene som er i strl som 26,27,28 osv? 🙂

    8. Kan du værsåsnill si hvilke instillinger du bruker på kameraet ditt når du tar bilder? Har akkurat kjøpt meg Canon EOS 600D, men skjønner ingenting. Alt virker så avansert, og jeg får ikke til spesielt bra bilder. Og hvor redigerer du bildene dine?

    9. Du er så utrolig pen! 🙂 Elsker bloggen. Kan du ha et innlegg av alle veskene dine og vise hvem du er mest fornøyd med? Pris osv? 😀

    10. når du bestilte fra runwaydreamz, hvor lang tid tokk før du fikk din shorts, har selv ventet 20 dage 🙁 virkelig god blogg!!
      uunskyld mit norsk, er selv dansker.

    11. Du er så nydelig!! Helt sykt. Hvilket kamera og linse bruker du? Og hvilket, eventuelt, redigeringsprogram? 🙂 Bildene dine er alltid så fine. Klem

    12. Pen du:-) Sliter du med at shortsene dine går “inn” i rompa? Absolutt alle 30 shortsene jeg har, stiger oppover så fort jeg går noen steg.. Finner aldri en shorts som sitter som et skudd 🙁 Kanskje runawaydreams er å anbefale?

    13. Du er så vanvittig vakker, Andrea! Du er virkelig en av de peneste jentene i Oslo og du er et stort forbilde. Digger deg og det har jeg alltid gjort, vært “fan” since day one:-)

    14. Åååå så koselig at du svarer på kommentarer! Jeg elsker bloggen din, har vært fast leser så lenge jeg kan huske! 🙂 blir alltid glad når jeg leser bloggen din, føler smilet ditt smitter veldig, hihi! Håper du ikke har planer om å slutte med det første, jeg vil lese bloggen din i flere år fremover<3

    15. Hei! Jeg har hørt at når man tar på selvbruning, så er det ikke noe vits å sole seg pga selvbruningen dekker til pigmentene i huden eller noe sånt. Vet du om det er sant? Hadde egentlig tenkt å ta på selvbruning før jeg skal på feire om noen dager, så jeg ikke er drit blek når jeg kommer ned.
      Uansett, du har blitt veldig flink til å blogge i det siste, stå på <3

    16. Hei Andrea! 🙂
      Kan du hversåsnill å fortelle hvor i oslo du tar restalyne og hvor mye du fyller! Jeg håper du svarer!

    17. du er kjempepen! hvilken foundation bruker du, og evt. hvilket pudder oppå? 😀
      du er virkelig en stor inspirasjon for meg

    18. Hei, lurer på om du vet noe om hvordan det er bestille ray bans fra ebay? vurderer å gjøre det siden de er myye billigere, men er redd de ikke er ekte..

    19. Utrolig fint antrekk! Den toppen er dritkul, og shortsen satt perfekt på deg! Du har virkelig et drømmeutseende, du! Kunne gjort veldig mye for et slikt ansikt og en så fin kropp! Og brunfargen din er dritfin! Såå sjalu!<3

    20. Så utrolig pen du er herlighet! Jeg bare lurer på om du kan fortelle hva du synes om Chilli Forte tablettene? Har lenge tenkt på å prøve de ut, men finner ingen vurdering om produktet noen steder og lurer derfor på om det er verdt pengene 🙂

    21. Kjempefine bilder, Andrea! Jeg har så utrolig lyst på piercing i navlen. Jeg lurer på om du angrer på at du tok det, og anbefaler du det? Synes det er så fint. Hvor lenge har du tenkt til å ha den der? Kommer du til å få et arr når du tar den ut en gang, eller gror det helt igjen tror du? Hva skal du gjøre om du en gang blir gravid, er du ikke redd for at du skal få strekkmerker? Jeg har så veldig lyst på, men jeg er litt usikker også på en måte. Håper du kan svare meg, hadde blitt veldig glad 🙂 Stå på! <3

    22. Hvordan får dere til det oppsettet på bloggen ? Hva slags koder bruker dere for å redigere det slik ??
      Rart det ikke er noe slekt med deg og Dag Badendyck -Det er jo ikke det vanligste navnet i Norge og dere er klin like i ansiktet …..Han noe mer maskuline trekk da haha….I alle fall slik jeg husker han fra skolen ….

    23. Ah, elsker bloggen din Andrea!
      Men det er sykt lenge siden du hadde en videoblogg, kan du ikke lage en sminkevideo ellns? 🙂

    24. Hei Andrea! Ville bare si at bloggen din er kjempe bra, den beste jeg vet om! 🙂 Du inspirer meg, og tusen andre å. Du har kjempe fin bilder,stil og du er kjempe pen! 🙂 Du fortjener ikke all det hatet du får, de er bare mysunelige! Stå på, elsker virkelig bloggen din!

    25. kjempe fiiiint antrekk <3
      men hvorfor er du så avhengig av air-brush? litt rart at du bruker det på alle bildene dine, du har vel ikke stygg hudfarge eller noe sånt som du ikke vil vise? 😉
      du må tørre å legge ut bilder uten så mye redigering :p

    26. Hei der! Jeg beklager på forhånd for dette øyeblikket, jeg er en amerikaner og ikke snakker norsk, men takket være google oversetter jeg har vært i stand til å lese bloggen din, og ingen kommentar! Jeg ville bare fortelle deg at jeg elsker bloggen din! Jeg er så stolt av deg for å få den kroppen du ønsker, men jeg tror du har vært vakre alle sammen, og du har inspirert meg til å gjøre det samme. Jeg har brukt noen av dine oppskrifter og komme tilbake til å trene regelmessig, og jeg har bloggen til å takke! Så takk så mye, og nok en gang jeg ber om unnskyldning for den forferdelige Nowewgian.

    27. Så fint antrekk, og du er bare sååå fin!;-) …men det er bare en ting jeg lurer på: har du noen tips angående mat og trening om hvordan man kan bli tynnere? (Spesielt mage og lår!;-))

    28. jeg lurte bare på om du måtte betale toll når du bestilte fra tobi eller om de sender pakken som gave? 🙂
      du har sinnsyk fin kropp, forresten!

    29. Hei,jeg har lurt på noe såå utrolig lenge !
      Hvilken ungdomsskole gikk du fanny og benny på ?
      🙂

    30. håret ditt er helt sykt fint, er den “dip-dye” looken med vilje eller har det blitt sånn med tiden etter du farget det? SYKT kult hvertfall! 😀

    31. Hvor lang tid tok det fra da du bestilte til du fikk pakken i posten fra TOBI? 🙂 Har ventet i snart 4 uker..

    32. Syntes det er så fint å se at selv om du trener og spiser sunt har du fortsatt formene dine! Stå på:-)

    33. Den outfiten, var utrolig FIN Andrea! Også ville jeg bare fortelle deg at jeg digger bloggen din, og at du er 100 % deg selv. Jeg er utrolig glad i alle treningstipsene, de motvirer virkelig, og sunne mat tips! Forsett med den bra blogginga!! :))

    34. HVORDAN kan folk hate deg? Du er jo nydelig og høres ut som en helt fantastisk person å være sammen med! Forresten så har du den ultimate drømmekroppen, kos deg videre i dag fineste Andrea:-)

    35. Blir veldig glad av å se at du ser sunn ut, og ikke underernært ut. Syns du er inspirerende som spiser sunt og trener og er opptatt av å føle deg bra og gjøre det på en sunn måte, og ikke sulter deg og prøver å være tynnest mulig. Syns du ser slank, trent og kjempebra ut! Stå på! 🙂

    36. Guuud, du er nydelig! Helt klart en av Norges fineste jenter:) lurer på hvor gammel du synes man kan være før man bør tar ut piercingen? Er 19 selv og elsker navlepiercingen, men føler at den kanskje blir barnslig etter hvert? Men du kler den jo kjempegodt, på deg er den nydelig 🙂

    37. Hvilken str har du i shortsen? Har veldig lyst til å bestille men er så veldig usikker på størrelsen! Føler at denimshortser kan bli litt trange over rumpa og det er jo ikke veldig fint og din sitter veldig fint på så derfor må jeg bare spørre :))

    38. Hei andrea det er andre gangen jeg spør men kunne du hversåsnill å fortalt hvor i oslo du tar restalyne?
      Håper du svarer 🙂 !!!

    39. Anonym.: Så søt du er, tusen takk for det:)<3 Haha hmm.. Det er vel helt individuelt! Jeg elsker min som du gjør og har ingen planer om å ta den ut før jeg ikke liker den lenger. Synes ikke det er noe "maks alder" når det gjelder piercing i navelen, men tar den hvertfall ut når jeg blir gravid. Men dette er jo lenge til da, haha 🙂

    40. Elsker bloggen din!! Kan du lage en video hvor du viser styrketreningen din, hva du gjør og hvor masse du tar av hver??

    41. Begynte å lese bloggen din først og fremst fordi du er en stor inspirasjon for meg når det kommer til trening! Da jeg så hvor mye du hadde slanket det og hvor sykt fin og definert kropp du har fått etter å ha begynt å trene, har jeg faktisk begynt å trene på treningsstudioet 3-4 ganger i uken. Jeg digger deg! Hadde alltid vært gøy med flere innlegg om trening, selv om jeg vet at du allerede har blogget en del om det 🙂 Men blir liksom aldri lei, haha!

    42. Herregud Andrea du er så utrolig nydelig. Og kroppen din! Ta det til deg, for all del, du ser perfekt ut. Vet såklart at ingen er helt perfekte, men dine feil skjuler du ihvertfall godt. Picture perfect

    43. Jeg føler meg utrolig ekkel, og stygg i forhold til deg. Blogg til du dør, jeg lever ikke uten deg. Kan vi bytte liv?! Jeg digger bloggen din, du er så fantastisk og vakker.
      Bruker du øye sminke? Mascara , eyeliner osv.
      Er du og Glenn sammen, eller er det bare kødd?
      Har du noen tips til hvordan å påføre eyeliner, failer dritstygt.
      Glad i deg Andrea! Du er MITT fantastiske forbilde.
      Hilsen en som Digger deg!

    44. Så koselig at du har begynt å svare i kommentarfeltet og at du tar deg tid til det 🙂 Jeg elsker virkelig bloggen din! Så utrolig fin farge du har :O Kjempe fint antrekk <3

    45. Du er sykt fin og sånn! Digger deg<3 Men jeg skjønner ikke hvorfor du vil at alle skal få mer selvtillit med kroppen sin, men så legger du ut sykt mangen bilder av din kropp eller bilder der du viser lår og mage. Men du er sykt søt !

    46. Hva er det du gjør med håret ditt som får det til å blir så nydelig? Elsker det!
      Den toppen var forresten dødskul, men tror aldri jeg hadde turt å gått med den!;)

    47. Du er så fantastisk pen andrea! drit i stygge kommentarer, sier bare veldig masse om personen som skriver det..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg