VI HAR BESØØØØK

Hei!

I dag er det Paradise Hotel finale og derfor er Glenn og Julia borte til i morgen. De skal nemlig på finalefesten og da ble jeg og sis barnepassere for lille Zara. Hun er så søøøt og Molly koser seg skikkelig med besøk, haha  Straks blir jeg hentet av Bjørn Erik og Fanny fordi vi + noen fler skal se paradisefinalen sammen. Gud så spennende det blir, jeg gleder meg! Håååper at Glenn vinner♥ Hvis ikke er det ikke så farlig for meg så lenge det ikke er Tina, mehe….

Lille nurket  

Se så stor lillegull har blitt, DEN fine pelsen!! 

For et nydelig ansikt! Jeg må ha verdens søteste hund. Molliiiiii♥♥♥

Haha, søte lille!

♥ Vakreste lille reven med verdens beste personlighet. Åå så glad jeg er for at hun er min 

Haha, dette ble et skikkelig sukkersøtt innlegg med to søte voffser. Menmen! Vi snakkes etterpå, regner med at jeg ikke er den eneste som er spent på hvem som vinner Paradise?

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg