Dyr søndag

Heihei!

Haha, skal si det ble Nelly-shopping i går… Ble rett og slett en veldig dyr søndag. Nå skal jeg ikke få shoppe på en stund  Tenkte det kanskje er interessant for dere å se hva jeg klikket hjem? Er SÅ fornøyd med det jeg fant, woooow! Skal også vise det på når jeg får det hjem ♥

1: DØDSFINE sko fra Michael Kors, satt ned fra 2000 til 1000 kr. Link HER ♥ // 2: Nyyydelige sandaler fra Chloè, link HER 

3: Nyydelig og veldig billig peplumkjole fra Club L, link HER ♥ // 4: Denne sykt fine kjolen fra Club L har jeg sett på lenge på nå, var på tide å klikke herligheten hjem. Link HER ♥ // 5: Denne kjolen fra NLY trend har jeg i svart og er dødsfornøyd, var jo nesten enda finere i hvit? Blir perfekt til sommer og brun hud. Link HER ♥

6: Har sett etter sko som dette lenge nå, disse var veldig fine og billige! Link HER ♥ // 7: Perfekt topp fra Michael Kors til finere anledninger, veeldig nedsatt i pris. Link HER ♥

8: Dødsbillig fresh sommerkjole fra Three little words, link HER ♥ // 9: Har lenge hatt lyst på en hvit cardigan, denne fra Issue 1,3 var billig og superfin! Link HER ♥ // 10: Min svarte bukse fra Dr. Denim har vært en favoritt fra jeg fikk den, og da jeg så denne blå på salg måtte jeg bare ha den. Verdens deiligste bukser! Link HER ♥ (adlinks)

Likte dere innkjøpene mine?

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

41 kommentarer

Siste innlegg