SVAR PÅ UKENS SPØRSMÅL

Har Julia blogg? Ja, den kan dere lese HER

Hvilket reiseselskap reiser du og Julia til Gran Canaria med? Ving.no, bestillte via restplass

Når går flyet deres? 9.45   

Har du fortsatt Oliver? Ja, det har jeg ♥ Men ikke Marwin for de som har spurt om det, han måtte desverre avlives i februar pga svulvst.

Får man større pupper av å bruke p-piller? Jeg tror det er veldig individuelt, men det har funket veldig bra på meg. Sluttet på p-piller i desember og startet for kanskje 2 mnd siden og har faktisk mreket at puppene mine har blitt endel større. Men som sagt er nok det veldig fra person til person  

Hvilken størrelse har du i Dr denim buksene? Small

Deiligste buksene i verden! Dere finner de HER   (adlink)

Når kommer innlegget om trening og kosthold? Det har jeg skrevet for lenge siden, link HER

Hvor ofte trener du? Prøver å trene annenhver dag om tiden strekker til

Er du sammen med Glenn? Haha, nei. Vi har bare tullet litt med det ♥

Når skal du skrive om restylane? I morgen  


Hvilken mascara bruker du? Loreal volume million lashes, beste mascaraen! Har brukt den i mange år nå

Hvorfor betaler du så mye mer i husleie enn søsteren din? Fordi hun er student og ikke hadde mulighet til å betale mer, så da ble det sånn. Gjør meg ikke så mye, det viktigste for meg var å ha en koselig samboer og da passer søsteren min perfekt. Har uansett mye større rom osv enn henne så det går fint  

Hvordan kjenner du Glenn? Vi møtte hverandre på et bloggevent for noen år siden og da synes jeg han var sååå søt. Men så har han bodd i Molde, så mulighetene for å treffes etter det har ikke vært så store. Men nå bor han jo 5 min unna meg, så nå har vi blitt mye bedre kjent og er ofte sammen  

Hvilket redigeringsprogram bruker du? Pixlr.com/express

Hvor er kjolen din fra? Tobi

Noe mer dere lurer på?

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

107 kommentarer

Siste innlegg