MINE PLANER FOR SOMMERFERIEN

Holaaa!

Siden alle andre har laget innlegg om hva de skal i sommerferien, kan jeg like gjerne slenge meg på. Skal endel morro denne sommeren, så jeg gleder meg veeeldig 

GRAN CANARIA


26.06-03.07 drar jeg og Julia til Gran Canaria på jentetur. Det blir en uke med masse soling og masse festing! Gleder meg vilt, bare 4 dager igjen 

HOVE

Så fort jeg og Julia er på norsk jord igjen etter GC, drar vi rett til Hove festivalen. Blir tidenes opplevelse med gode venner 

HYTTA

Er hjemme et par dager etter Hove og så drar jeg på hytta i Sverige en uke med familien. Da får jeg endelig sett mine kjære mormor og morfar, har ikke sett dem siden julaften 🙁 Gleder meg veldig til familieidyll og god mat, satser på fint vær ♥

MARBELLA

30 juli-7 august reiser jeg, Bassa, Emilie og Fanny K til Marbella. Rettere sagt Puerto Banus! Samtidig er flere av jentene på bussen der nede og dette er kanskje turen jeg gleder meg mest til ♥ ELSKER Marbella, synes det er et helt fantastisk sted + at utelivet er døsbra. Blir en fantastisk tur med mine beste jenter 

Sist men ikke minst, skal jeg og søsteren min også dra på jentetur litt etter at jeg er hjemme fra Marbella. Hun får det i bursdagsgave av meg og det tror jeg blir dødskoselig med verdens herligste storesøster  Denne reisen er ikke booket enda, men tror det også blir Spania. Mest sansynlig Mallorca ♥ Hva skal dere i sommer?

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

71 kommentarer

Siste innlegg