BIFFMIDDAG

Heihei!

I dag har jeg og Julia løpt Oslo rundt for å hamstre inn det siste vi trenger til Spania. Har nå alt jeg trenger + veldig mye mer, haha. Og det beste: I dag har jeg fått fikset iPhonen min! Har helt seriøst hatt knust skjerm siden November, da mener jeg så knust at du så og si ikke ser noen ting. Har klart å vende meg til det men fy søren så deilig det var med ny skjerm, gjorde meg såå glad. Jeg er en lat person som først gjorde det et halvt år senere, tok jo bare to timer.. Haha! I morgen kl 09.45 går flyet til Gran Canaria og vi gleder oss noe helt sinnsykt. Skal blogge MASSE der nede og ta maaange fine bilder, så gled dere til gode opptadteringer fra meg. Har vært så dårlig i det siste så det gleder jeg meg skikkelig til 

I kveld har vi spist deilig biffmiddag med søteste Glenn. Skikkelig godt, naaaam! Nå sitter alle tre i sofaen med hver vår mac og blogger, haha. Sånn er det, skikkelig deilig å slippe å være den eneste som er asosial ♥

Skjønneste mollemor, kommer til å savne bebien min!

♥♥♥♥♥♥♥

Glenn♥ Ser ut som en skikkelig romantisk tomanns date, haha!

Ellers vil jeg kjøpe en god roman på flyplassen i morgen som jeg kan lese i Spania. Noen tips?

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

78 kommentarer
    1. Den Glemte Hagen – kate morton er FANTASTISK!!!
      Orkideens Hemmelighet er og bra!
      Hvis ikke er krim fantastisk, Jo Nesbø

    2. Om du ikke har lest den så MÅÅ du lese drømmehjerte av Cecilia Samartin!! Den er helt fantastisk bra og du klarer ikke legge den fra deg 🙂
      Good tur til Spania, kos deg!

    3. “Noen kjenner mitt navn” er en bra bok! Handler om en jente under slavetiden. Veldig god, men trist.

    4. Du som likte “Saras nøkkel” så godt, må lese bøkene til Cecilia Samartin! De er så fine og sommerlige! <3 Kos deg masse på ferie, det er velfortjent!

    5. Anbefaler virkelig å lese barnepiken! Kjempe god bok, på ca 460 sider(litt mye, men boken er så bra at det går fort) Leste den i fjor sommer og har egentlig lyst til å lese den en gang til, og det som er så fint er at når du har lest boken, kan du se filmen etterpå. Boken er forresten mye bedre enn filmen, men det er jo sånn det pleier å være:D 😀 😀 Kos deg masse i spania!!

    6. “Perfekt kjemi” eller “Perfect chemistry” som den egentlig heter er kjempe bra! Skikkelig romantisk ungdomsroman 🙂

    7. Hvis du ikke har lest den enda, så MÅ du faktisk lese “The Fault in Our Stars” av John Green. Den er så sinnsykt bra at jeg har lånt den vekk til alle vennene mine og lest den 4 (!!!!!) ganger. Du MÅ lese den! Ellers er “Darlah” en spennende bok, og “Perks of being a wallflower” er superfin!

    8. Anbefaler sterkt “Evig Søndag” av Linnéa Myhre. Har ikke lest norsk bok på 6 år, og har unngått det som pesten, men denne boken var virkelig verdt det. Genialt skrevet. Litt kort kanskje, men absolutt anbefalt.

    9. Hei andrea! Jeg skal til Oslo 18.juli og vil til Hendrix hair for å farge håret lysere!
      Om det er ledig, går jeg til Hendrix i majorstuen, hvilken frisør anbefaler du at jeg bestiller time hos? Hvem av dem er best med farge og får det til å bli mest mulig naturlig? 🙂

    10. Hei! Hvor fikset du skjermen din og hvor mye kostet det? Jeg er bare i Oslo frem til torsdag, så hadde satt pris på svar fortløpende! Er dritt lei av å ha knust skjerm selv nå, så. Hahah!

    11. Alle bøkene fra Cecilia samartin er fantastiske. “øya” og ” i mitt rom” er også gode romaner 😀

    12. Reiser til Amadores i august så gleder meg masse til du er i Puerto Rico vi får se hva du har gjort!! haha
      Tenker du å prøve skydiving i maspalomas? 200euro!

    13. Hei Andrea 🙂
      Du har blogget litt lite i det siste, men jeg syns kvaliteten på innleggene dine har blir mye bedre, du skriver mye og har så fine bilder. SKjønner disse innleggene tar mye tid, men syns du er superflink blogger og elsker å lese den! Håper du fortsetter i god tid framover, hhaha <3
      Hvem skal passe molly når du reiser bort så mye i sommer? 🙂 Hun er såå nydelig!

    14. Anbefaler deg en bok som som heter “faen ta skjebnen” Leser den nå, og elsker den:) Den er morsom og får deg til å tenke på livet på en helt spesiel måte! Kos deg masse i Spania:)

    15. “Indias datter” må du lese!! Den er bare helt fantastisk! Jeg har lest 100 sider allerede og klarer ikke legge den fra meg.

    16. Jeg kjøpte “cece honeycutt” eller noe på flyplassen før jeg dro til Spania og jeg elsker den!! Vil nesten heller lese enn å bade. Jeg er ingen leseløve, men denne boken er så bra at jeg ikke klarer å legge den fra meg. Skikkelig søt bok!

    17. Anbefaler virkelig “En Øy i Havet”. Den handler om de to jødiske søstrene Steffi og Nelli. Under 2. Verdenskrig må de flykte uten familien sin til Sverige, og bo på en liten øy i havet. De må bo med noen ukjente familier som de ikke kan snakke med, og de er hele tiden redde for hva som skal skje med foreldrene deres som ikke fikk flykte til Sverige. Boka er ganske kort, men det er en serie som består av fire bøker. De er utrolig spennende og umulige å legge fra seg. jeg leste alle sammen på fem dager! De er også ganske triste, satt å leste mens tårene rant. Når jeg hadde lest ut alle bøkene fikk jeg en “tom” følelse inni meg..
      Anbefaler også “Historien om Pi”. Du har kanskje sett filmen, men jeg lover: boka er mye mye bedre! Får deg virkelig til å tenke. Er bare en helt utrolig fortelling og virkelig verdt å lese! Det står sånne rørende ting der som gir deg gåsehud.. På slutten begynte jeg å lure på om historien var sann eller ikke. Lurer fortsatt på det :/
      Serien “Jordens barn” anbefaler jeg på det sterkeste! Det er de bøkene jeg har lest som har gjort mest inntrykk på meg. De handler om en liten jente, Ayla, som levde for ca. 35000 år siden. Familien hennes dør i et jordskjelv, og hun er den eneste som overlever, bare fem år gammel. Hun vandrer alene i flere dager helt til en stamme med neandertalere, som var en annen “type menneske” som er utryddet, tar henne til seg. I neste bok blir hun forvist fra klanen som har vært hennes hjem hele livet hun kan huske, og blir tvunget til å dra ut for å lete etter hennes eget folk, som hun ikke kan huske noe som helst om. For hver bok blir hun eldre, og man blir liksom med på å leve det fantastiske livet hennes. Hun reiser rundt og opplever utrolige ting, samtidig som hun setter sitt preg på alle hun møter. På slutten føler man at man mister en del av seg. Var veldig kritisk når jeg fikk den første boka i julegave, men den har vist seg å bli min aller største favorittbok. I tillegg var det ingen andre på min alder som leste den, så den var på en måte “min”. Noe upossitivt med bøkene kan være at de har liten skrift, blir tykkere å tykkere for hver bok, og nesten alle har en kjedelig periode hvor det ikke skjer stort. Men det er virkelig verdt det, og på slutten slutter de med noe som gjør at du bare MÅ lese neste bok. Utrolig rørende, og de setter virkelig et “merke” på deg. Anbefales 😀

    18. Dette er et litt random spørsmål men jeg håper du kan svare 🙂 siden du har vært i allicante og jeg skal dit i sommer, så jeg lurte på om du vet om det er victoria secret butikk der?

    19. “Perfekt kjemi bøkene”, “Din vakre jævel” & “The fault in our stars” er til å anbefale!!

    20. “Den glemte hagen” eller “the forgotten garden” som den egentlig heter av Kate Moten er virkelig den beste boken jeg har lest noen gang. Leste den for to dommere siden og har nesten ikke kommet over den enda selom jeg har lest maaange bøker etter det. Ellers synes jeg “the perks of being a wallflover” er super bra 😉

    21. Korleis sminke brukar du? På bilda har du så gøatt og fin hud, glinsar på ein måte tilbake i kamera, fin glød 🙂

    22. Du har jo allerede komt fram, men en bok jeg vil anbefale er Indias datter! Den er absolutt vertd å lese<3<3

    23. Hm biffmiddag ja, er ikke akkurat lenge siden du skrev at du ikke spiste så mye kjøtt, spesielt ikke rødt kjøtt. Husker keg tenkte over det da du skrev det også, med tanke på at du tidligere postet i fleng at du elsket biffmiddager. litt hyklersk er du noen ganger, min venn!

    24. Hei! Hvor har du kjøpt Levis shortsen din du har bildet av på forsiden? Kan jeg få fullt navn på shortsen, pris og butikk/nettside. Thanks!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg