HOVE

Heihei!

Kom hjem fra Hove i går og har ikke hatt energi til å blogge før nå. Jeg er rett og slett syk etter festing hver eneste dag i GC og så to dager med masse alkoholinntak igjen på Hove. Jeg som ikke pleier å drikke så mye ellers kjente virkelig på det altså.. 9 dagers fylla, haha 🙁  Har null energi og er forkjølet til tusen, får nesten ikke ut et eneste pip når jeg prøver å snakke. Menmen, Hove var dødsgøy så jeg er veldig glad for at jeg dro. Calvin Harris var så sykt bra, alle tok av helt og det var skikkelig morro. Ellers var det virkelig utroolig mange blogglesere på Hove, kom folk bort hele tiden. Det gjør at jeg har maaasse bilder så da lagde jeg en liten kollasj 

Nå er jeg og Benny hos Julia og koser oss. De neste dagene skal jeg ikke gjøre NOENTING, kun bli frisk igjen. Vi snakkes ♥

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

28 kommentarer

Siste innlegg