DAGENS OUTFIT

Holaaa!

I dag er desverre siste hele dagen her nede, så den skal vi nyte fullt ut. I dag har vi vært på stranden og så gikk vi rundt og tittet i butikker. Nå skal vi snart begynne å vorse, for i kveld skal vi på et utested som heter Olivia Valerie. Var der for noen dager siden og det var sykt gøy der, og det beste: Avicii er DJ i kveld! Wohoo, siste kvelden og forhåpentligvis den beste  Her har dere dagens outfit:

Topp fra Bikbok // Skjørt fra Zara // Veske fra Balenciaga // Ring fra Rikke Harsheim

138 kommentarer
    1. I’m normally no Balenciaga bag fan but this bag looks perfect together with the skirt.
      I really like the whole outfit but why you never t write where the necklace is from?

    2. Jeg elsker Balenciaga veskene! Jeg har samme i en størrelse mindre og det er garantert en av mine favoritter 😉 Nydelig antrekk også 😉

    3. ååå så sykt heldig <3<3 han er helt RÅ dj!:) håper du filmer og kan legge det ut på bloggen eller instagram els. forresten du er kjempe pen som vanlig!!:)

    4. Oi, du har lagt på deg en del igjen 😮 Fylla hver dag og lite trening vises fort på kroppen vil jeg si :p

    5. Hei! Jeg lurte på om du kunne ta en tur innom bloggen min EDLove.blogg.no? Og til alle dere andre, kan dere også gjøre det? Jeg prøver å få over 100 lesere på en dag og derfor trenger jeg deres hjelp 🙂

    6. Hej Andrea du har en meget inspirerende blogg, jeg tænkte på om du ikke kunne skrive hvilken model Michael Kors jakke er?? det ville være coolt.

    7. Hei!
      Jeg bare elsker bloggen din, jeg er er fast leser og inne på bloggen flere ganger om dagen. Bare lurte på om du kunne ha spørsmålsrunde snart?? Har så mange spørsmål jeg lurer på 🙂 håper du snart kan ha det!
      Ha en fin dag videre <3

    8. Ikke hør på de over her andrea du har faen IKKE lagt på deg. I så fall er det så liiiite og du er fortsatt TYNN! Altså ikke fet, ikke normal, men TYNN! Vedder på at du er undervektig! Så plis ikke hør på de kommentarene over her om at du har lagt på deg, hva i helvette det er sommer, du er i syden! vedder på at ingen akkurat går ned i løpet av sommerferien heller herregud de siste dagene jeg har vært på treningssenteret har det vært så tomt så jeg følte meg forlatt (og det er byens mest poppulære senter) kroppen din er perfekt!

    9. Søte Andrea! Jeg ville bare legge igjen en liten kommentar etter at jeg leste over her fra visse personer at du hadde “lagt på deg”. Vel, for å si det sånn: jeg tror enkelte driver og kopierer og limer inn de eksakt like kommentarene på de fleste bloggene på topplisten (jeg ser dem overalt), i håp om å gjøre inntrykk. Jeg får helt identiske kommentarer, av like IP adresser som blir postet regelmessig. Det er helt latterlig 🙂 Ikke bry deg! Det er akkurat som spam. Du har absolutt ikke lagt på deg! Like vakker som alltid. Stor klem <3

    10. Blir litt oppgitt over kommentarer som “wow du har lagt på deg”. Seriøst folkens. Vi vet at Andrea har sletet med selvbildet, hun har skrevet eget innlegg på det, og hva tror du det gjør da å høre det? Vil dere at hun skal bli deprimert, sulte seg osv? Jeg synes du ser flott ut og skulle gjerne sett slik ut selv.

    11. Hei! To spørsmål!
      1. Hvor mye tjener du på å blogge?
      2. Synes du det er teit å kjøpe klær på H&M, Cubus osv?

    12. Til dere som sier at Andrea har lagt på seg: det er DERE som skaper kroppspresset! Andrea er helt nydelig og det kan alle se.
      Dere er mest sannsynlig sjalu mennesker som sitter bak skjermen og gleder dere over at Andrea ikke har hatt muligheten til å trene så mye i sommer.
      Men – ved at dere skriver slike kommentarer – bidrar dere nok bare til at Andrea blir enda mer motivert til å trene og mest sannsynlig blir enda mer perfekt enn dere enn hun allerede er fra før av.
      Så det så!

    13. ME: Det er ikke kommentarene som skaper kroppspresset, men bloggere som Andrea som poster halvnakne bilder av seg selv med hasjtag #tjukk

    14. pleier aldri å kommentere på blogger, men noen av de andre kommentarene blir for teite, så vil bare få sagt noe:
      du skal virkelig ikke ta til deg at du har lagt på deg andrea, herregud for noe pissprat! du har en veeeeldig fin kropp, og folk prøver bare og presse deg ned for å få bedre selvtillit selv!

    15. Syns hun har kjempe fin kropp jeg! Skulle gjerne hatt den 🙂 og Andrea ikke bry deg om hva de sier, noen er bare sjalue!

    16. Elsker stilen din! Du går ikke og viser hele magen som mange andre, men viser litt og det er så mye mer stilfullt enn de som går i korte magetopper og lave shorts 🙂 Det er bare litt horete! Og for en flott kropp du har, helt perfekt! Vil ha :)) hvor tok du piercing?

    17. Jeg pleier som regel ikke å kommentere, men følte jeg hadde en trang når jeg så alle de negative kommentarene om kroppen din. Jeg kjenner jeg blir skikkelig sinna og forbanna når folk kommenterer slike negative og unødvendige kommentarer slik at de skal føle seg bedre. Du? Tykk? HVA FAEN. Jeg syntes du hadde en fantastisk kropp før du begynte å trene også, så de som mener Andrea er tykk eller har”lots of fat” som tolvåringen ovenfor sier, så burde de virkelig tenke seg om hva ordet tykk betyr. Andrea er SLANK.

    18. Får du seriøst bedere selvtilitt av å se slik ut ????????????????????????????????????????????????????????? :s du ser skitten ut i ansikte jo og ser ut som om du ikke har dusja på flere månder. mindre brunnklæsjpudder og og mindre spray i håret ser nokk mer fresh ut enn dette, gid a meg

    19. Haha lukter sjalusi laaang vei fra kommentaren ovenfor. Og plis, gå og kommenter piss et annet sted, jævla drittunge.

    20. Okei, nå klarer jeg ikke å holde det inne lenger… KAN DU PLEASE GI HÅRET DITT FUKTIGHET??? Det er så tørt/slitt at det ser ut som en høystakk.. gud hjelpe deg, det ser forferdelig ut. Har lyst å sponse deg med en hårolje eller noe

    21. Hei. Synes du snart burde blogge igjen. Du tjener faktisk på å blogge å greier ikke engang å legge ut ett innlegg pr dag, enda du har ferie! 4 dager er vel litt lenge til å tjene på dette?!?

    22. syns det er flaut hvor lite du blogger.. du tar deg fri hele tiden, og tjener penger på det:) skjerp deg

    23. Jeg blir så lei meg av å lese alle disse frekke kommentarene. Hun er i syden, og har vært i varmere land nesten hele sommerferien, det er helt normalt at håret hennes blir tørrere enn vanlig da. Andrea har heller ikke langt på seg, og hun har heller aldri vært ”tjukk” in the first place. Det er helt greit å være sjalu på en så fin jente som henne, det er jeg også, men det er da ingen grunn til å slenge anonym dritt på bloggen hennes. Skulle tro dere var 12 år gamle. stå på andrea! du er nydelig 🙂

    24. Kan du svare på noen spørsmål snart? Begynne å ha ukens spørsmål eller noe? 🙂
      1. Siden du reiser til syden igjen 14, og blir borte i to uker, går du jo glipp av skolestart, noe man må møte opp på for å beholde plassen, betyr det at du har gjort en ordning med skolen eller skal du ikke gå på skole?
      2. Dersom du skal gå på skole, skal du gå på Ullern?
      3. Dersom du ikke skal gå på skole, hva skal du bruke året til og skal du fremdeles være russ?
      4. Dersom du skal være russ, blir du sponset av russeservice/russedress da?
      Setter pris på svar 🙂

    25. Andrea, kan du ikke fortelle oss hvordan det går med skolen? Skal du begynne på 3.vgs til høsten? 🙂

    26. Du burde begynne å blogge litt mer. Ufattelig kjedelig.. Leserne dine burde få en unnskyldning!

    27. Hei Andrea. Elsker skjørte!!:) kan jeg få spørre hvilken størrelse du har i det? Har hørt at klær fra Zara er små i størrelsen?

    28. Nesten ikke blogget på 1 uke, når du først har en blogg og tjener greit på den så burde du nesten ta den litt seriøst. 2-3 dager er forståelig, men resten blir litt dumt igrunn.. Folk vil jo gjerne lese bloggen din, kjipt å aldri få noen nye innlegg fra deg!!

    29. Digger bloggen din Andrea, du er en så stor inspirasjon for bloggen min! Stå på videre og ikke hør på de sjalue folkene over her! Du fortjener ikke hat, ingen fortjener hat! Du har ikke lagt på deg og håret ditt er kjempe fint!

    30. unskjulds, har du nokon gang vurderad å blogg?
      I føle at det er aldrisålite små frekkkt
      Ha^r det skjedd nokon med deg? eller er du bare driddlei

    31. Hanne: Alexander Wang vesken heter Rocco Duffle og koster 6800 kroner.
      Ellers må jeg bare si at den Balenciaga vesken eer så grusom haha

    32. Folk må ta seg sammen! Andrea har sikkert gode grunner til hvorfor hun ikke blogger! Folk som går på jobb/ skole har rett på ferie og sykedager. Det samme burde gjelde toppbloggere. Andrea kommer tilbake når hun er klar for det!

    33. Ja Jenny, har tenkt på det selv. Bloggere tar jo ikke fridager og feriedager. Andrea, kanskje du burde sette av enuke til fri/ferie i året og skrive et kort innlegg som sier når du er tilbake. Slik folk gjør på jobb-mail. Blir mindre frustrasjon da, å klikke seg inn og se det samme gamle. 🙂

    34. Jenny: Andrea har ikke vært på skolen på 1 halvt år (går selv på ullern)… når hun tjener såpass mye med penger så er dette rett og slett latskap!

    35. Burde ikke være for mye å be om ett jævla innlegg om dagen, når man tjener såpass mye penger som Andrea gjør er det faktisk og forvente at ho gjør en innsats. Er jo flere toppbloggere som aldri har pauser på mer enn en dag eller to, så synes rett og slett Andrea bare er lat og bortskjemt.

    36. herregud! frolk må roe ned.. ingen har sagt at andrea har blitt “tjukk” !? At hun har langt på seg litt er noe helt annet.. Det er normalt og legge på seg i sommerferien, betyr ikke at hun har blitt sjukk!? dere “blogg fans” OVERDRIVER! haha! ro ned

    37. du kan i det minste skrive et innlegg om hvorfor du ikke kommer til og blogge på så og så lenge..! du fortjener ikke å være på topplista lenger! Flere som blogger mye mere og bedre enn deg som faktisk ikke er på topplista engang, men som faktisk prøver og vill få nok lesere, sånn at dem kan komme på topplista… men jeg synes egentlig du bare “bruker” den plassen du er på, bare for pengenes skyld.. det syns jeg blir for dumt! kjerp deg!

    38. kanskje noen burde skjerpe seg litt? det er faktisk ingen som vet hva som har skjedd med hu! for alt vi vet kan moren hennes ha dødd. skjerp dere, og ikke vær så jææævlig sjalue. har man ikke noe fint å si, burde man heller holde kjeft. noen burde virkelig ta et kurs i å unne andre å lykkes……..

    39. Folk flest bare drømmer om å ha bloggen som en jobb. Det er forståelig at Andrea kan bli lei, miste inspirasjonen eller what so ever. Men Andrea, du må også tenke på at dette faktisk ER en jobb, du får faktisk betalt.
      Men så er det vi som sørger for at hun faktisk får betalt også, da. Men det er faktisk ikke for mye å be om at du gir litt tilbake til leserne dine, når vi faktisk sørger for at du får så mye lønn som du faktisk gjør.

    40. Penger er virkelig ikke alt i livet folkens! Ta dere sammen! Vi som kun er lesere av bloggen får uansett ikke pengene Andrea tjener allikevel. Så vi burde drite oppi hva hu tjener. Jobb ordentlig selv før dere rakker ned på Andrea!

    41. Ta også smell igjen Jenny, vær så snill.. Vi snakker ikke om at penger er alt i livet, det er snakk om at som toppblogger der man tjener ganske greit i mnd og blir sponset MASSE så er det mange som sliter skikeklig for å komme seg et hakk oppover og skriver flere innlegg om dagen. De fleste toppbloggerne har vært på ferie dem og, men stikker innom en gang iblant å sier “hei”. Man forstår såklart at det ikke alltid er rom og tid for å blogge, men hallo? Hun har tid til å fylle på R i leppene, men ikke tid til å skrive et innlegg på at hun trenger en pause? Ser du hvor du tåpelig det ser ut?

    42. Begynner å tenke at Andrea har dødd eller noe? Skjønner at det å vere blogger kanskje ja vere litt slitsomt, men altså så slitsom kan det ikke vere at du Andrea må ta en uke fri!?!?

    43. fortjener ikke å være på den plassen du er på nå.. det er VI leserne dine som er grunnen til at du har kommet så langt som du har! men like vell driter du i å blogge.. og du kan ikke komme med en unskyldning til at du ikke har blogget engang !? det syns jeg du skylder oss? syns jeg er utrolig dårlig.. og ikke vansklig er det og ta opp telefonen din og i det minste si “hei, jeg lever” liksom, heller.. det er greit hvis du ikke har tid eller hva faen det er som gjør at du “ikke” kan blogge, men en uke!? blir litt mye vell? uten og i det hele tatt hørt ifra deg..ikke vet vi om du har tatt deg en “blogg pause” heller?

    44. Nettopp, folk her sier at det er jævlig lett å skrive noen ord, men kanskje det ikke er det for Andrea akkurat nå? Bloggen er jobben hennes, ja hun er heldig som tjener godt på den, men husk st bak bloggen er det en ung jente som selv må få velge hva hun vil bruke livet og dagene sine på. Det er Andrea det går utover dersom hun lar være å blogge noen dager. Jeg synes det er stygt og dårlig gjort av lesere å kommentere en ung jentes blogg med stygge og urimelige kommentarer! En stygg kommentar kan faktisk ta livet av en person! Tenk på hva dere skriver til folk på nettet! Nettvett!!!

    45. Tror hun mener at siden Andrea sin jobb er å blogge så trenger hun som alle andre fri fra jobben iblant.

    46. her må nok mange PUGGE denne reglen: “if you can’t say anything nice don’t say anything at all”

    47. Har du det bra andrea? Du ligger ikke på sykehus eller noe slikt? Har noe skjedd i familien, besteforeldre?

    48. Jeg følte jeg måtte kommentere her, og jeg vet at kanskje ikke denne kommentar har noen ting å si. For en god kommentar hjelper ikke når så mange er negative. Blogger selv, og vet hvordan det er å få dritt kommtarer (dere, det sårer mer enn dere noen gang vill forstå.) Andrea du er en fantastisk blogger, og ikke minst virker du som en fantastisk person. Det er en grunn til at du ligger på topplisten i Norge fordi du rett og slett er drit flink. Forsett å blogg når du synes det er gøy, ikke blogg hvis ikke. Du er så flink, du motiverer, hjelper og ikke minst inspirerer såå utrolig mange mennesker der ute, aldri glem det. Du vil alltid være av de beste bloggerene som jeg vet om. Stå på videre for DU er BEST. Jeg har aldri kommentert her før, men jeg synes virkelig ikke en så vakker og nydelig jente som deg fortjener alt den dritten du får. Du er vakker og aldri la noen få deg til å tro noe annet enn det. Du er ikke tjukk, du er en motsetning. All treningen har gitt resultat, og vi ser det. Du ser super trent ut. Vet dette kanskje ble veldig langt og kanskje du aldri kommer til å se denne kommentaren. Men jeg synes virkelig du skulle få høre hva folk virkelig menere, alle som slenger dritt er bare misunnelige. Haha ta det som en komplement. Andrea du er fantastisk, og ALLTID husk det.
      – Fast leser

    49. Skjerp dere folkens! Andrea må få blogge når hun føler for det! Dere hadde ikke likt å blitt mast på slik dere heller! Kanskje hun bare rett å slett ikke har tid fortiden, og tar en pause! Da kan hun få lov til det uten at dere klager! Hun har blogget lenge til dere! I hele 5 år!!! Skjønner hvis hun blir lei! Støtt henne i stede for å klag! Håper du ser denne kommentaren Andrea:) Er fullt på din side!:)

    50. Jeg føler at du skal blogge mye oftere enn du gjør nå, det er nesten en uke siden du blogget sist. Jeg mener ikke å være frekk ellernoe, men det er på grunn av bloggen at du kan kjøpe deg alle disse tingene, f.eks at du kjøpte deg både balenciaga veske og loubiton (eller hvordan nå skrives) sko. Så syntes at du burde sette mer pris på bloggen og ta deg sammen og Blogge oftere

    51. Hei Andrea 🙂 Håper du har hatt en super fin ferie, har du det bra? 🙂 Du ser ihvertfall tiptop ut om dagen! Gleder meg til å høre fra deg på bloggen snart, håper bare ikke du vil slutte å blogge for bloggen din er liksom favoritten. Blir flau av komentarene over, bare ta den tiden du trenger.
      Eelsker blogen din Andrea 🙂

    52. Har du tenkt til å fortsette å blogge?:) hadde vært fint om du skrev et innlegg om hvorfor du har vært borte, og om du kommer til å gjøre det igjen. Da vet vi liksom om vi behøver å gå innom bloggen din og sjekke eller la være når du uansett ikke har blogget noe:) tror du at du kan si ifra neste gang? Så hadde det vært toppen! Og jeg synes det er rimelig at du også skal få litt fri, det er en jobb og alle har rett på ferie. Men du tjener ufattelig mye penger, mer en flere voksne gjør. Og da synes jeg at det hadde vært greit å vite om du tar deg fri eller ikke, siden det er en “vanlig jobb” hvor du tjener penger og må si ifra når du ikke kommer på jobb. Tror du det hadde vært greit neste gang? Kos deg videre på Gran Canaria da, du får det sikkert fint der! Men et spm;
      Hvorfor har du droppet ut av skolen? Skal du ikke fortsette på 3. vgs? Ser over her at mange lurer på det, tror du at du kunne svare på det i ukens spørsmål? Forresten så var det veldig fine bilder, og du slettes ikke tykk, du er fin du:)

    53. Blogg da, jeg er innom bloggen din hver dag bare for å skjekke om du har blogget. Du kan si ifra når du skal ta blogg pause, sorry. Men jeg gidder virkelig ikke å bruken tiden min på det her

    54. Har du aldri dager du føler deg ekkel og ikke får til håret slik du vil? du er alltid like nydelig, og du bokstavelig lyser opp på bilder ! kunne ønske jeg hadde huden din, og håret ditt og klærene dine ! Aner du virkelig hvor pen du er ? det værste er at du ikke virker overlegen i det hele tatt.. noe som er positiv, men igjen uforstålig ettersom du er en av de peneste jentene jeg vet om ! stikker innom bloggen din av og til, men haha går ikke an å gjøre det hver dag.. alt for deprimerende for min del, ettersom livet ditt virker så perfekt, men igjen, kanskje bare noe du prøver å fremstille det som? alle har jo sine problemer og dårlige dager.. jeg husker jeg leste innlegget om trening. Det me at du ikke var fornøyd med hvordan du så ut før, og at du ofte fikk høre kommentarer om hvordan du så ut. bare for å si det slik, så var du like vakker før. selv om du har blitt mye tynnere og sunnere, så var du lik3 nydelig før også ! just so you know

    55. Balenciaga vesker er ikke særlig fine i forhold til hvor mye de koster. Skjønner ikke hvorfor du gidder å betale så mye for en veske også kjøper du en balenciaga veske som egentlig bare kjendiser har råd til. Syns det blir litt jalla når en vanlig nordmann kjøper seg en balenciaga veske.. 😛 Prada, Tom Ford og Dior er finere 🙂

    56. herregud, få dere et liv folkens. har dere virkelig ikke noe liv utenfor blogg.no? gå ut og gjør noe istedenfor å bare sitte og vente på et blogginnlegg… skjønner ikke hvorfor dere bryr dere så jævlig mye

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg