Heihei bloggeeeen

Hola! Merker at mange har savnet meg etter en ukes pause og har lest alle de søte kommentarene mange av dere har lagt igjen. Setter utrolig pris slike gode ord <3 Har tatt en ukes pause av litt forskjellige grunner. Først og fremst fordi macladeren min var ødelagt og jeg ikke er så fan av mobilblogging, men også fordi jeg hadde en person jeg gjerne ville være så mye med som mulig etter en uke i Marbella. Har vært deilig med pause og har hatt en veldig koselig uke hjemme i norge 🙂

Guess what? Nå er jeg på Gran Canaria igjen, haha. Vi kom nettop til hotellet og det er utrolig fint her. Er her med Julia, reisen bestilte vi dagen etter at vi kom hjem forrige gang, haha. Enkelt og greit så bra ferie at vi måtte bare tilbake! Denne gangen skal vi være her i to uker og jeg skal prøve å oppdatere dere så mye som mulig. Ganske mye lettere å være flink på bloggfronten når du er på ferie med en annen blogger 🙂 Nå skal vi få i oss noe mat og så dra på supermarkedet for å få kjøpt litt brus osv. Vi snakkes i kveld <3

52 kommentarer

Siste innlegg