IM BACK

Heihei!

Vet jeg ikke har blogget på utrooolig lenge og har vært dårlig på oppdateringene generellt i sommer. Men nå er jeg endelig hjemme igjen og klar for en ny start! Starter med å vise dere innkjøp i morgen og kom gjerne med litt ønsker til hva dere vil jeg skal blogge om fremover. Tenkte feks å lage en sminkevideo denne uken, er det noe som hadde vært gøy? Ellers har jeg kost meg maaaasse på Gran Canaria med F ♥ Fått mye sol på kroppen, shoppet og spist masse god mat. Men er SÅ deilig å være hjemme igjen etter å ha reist konstant siden slutten av Juni… Tror det blir en god stund til neste reise, er rimelig lei. Haha 

Var så koselig å komme hjem til verdens beste Molly ♥ Fikk forresten satt på nye vipper i går, er SÅ fornøyd. Anbefaler alle vippeextentions fra Karl Johan Hudpleie, de er best! 

56 kommentarer

Siste innlegg