FInfin dag

Heihei!

I dag våknet jeg og F ca 11.30 og så dro jeg til National for å møte Amanda og Nathalie. Begge to har vært på utveksling i USA i 1 år, så var syyykt lenge siden sist eg hadde vært med dem. Vi spiste lunch på Fridays og det var superkos, masse å catche opp  Etter å ha møtt de dro jeg innom Bikbok på vei hjem, egentlig bare for å se. Fikk med meg 3 bukser og 2 gensere hjem! Buksene var suuuperbehagelige, kjempefornøyd! Nå er jeg med F igjen og skal være med han så mye som mulig denne helgen. Han flytter nemlig til GC på mandag for å jobbe på ubestemt tid, så det er skikkelig trist. Det betyr at om ikke så altfor lenge blir det Gran Canaria igjen på meg og, haha. Skal prøve å holde ut her hjemme så lenge jeg klarer da, er så reiselei.. Vi snakkes senere!

Meg i dag! Genser og bukse fra Bikbok // Solbriller fra Prada

56 kommentarer

Siste innlegg