LØRDAGEN

Heihei!

Nå har min kjære dratt ned til GC og det er sååå trist. Følte meg skikkelig ensom da jeg våknet opp alene i dag tidlig etter å ha vært sammen sånn døgnet rundt i 1 mnd i strekk, haha.. Menmen, 2 uker igjen til jeg får se han ♥ Tenkte å fortelle litt om lørdagen, da var jeg på et veldig morsomt event i henhold til premieren på Bordwalk Empire med et par andre bloggere. Eventet holdt til på Bryggen bar og temaet var 1920 talls stil, skikkelig kult! Først fikset vi håret vårt hos Hendrix og så ble vi hentet i den feteste bilen som skulle frakte oss til eventet:

Så gøy! FIkk masse blikk i det vi kjørte rundt i Oslos gater, haha.

Stedet vi var på passet perfekt til temaet:

Etterhvert som kvelden gikk, satte vi i gang med poker. Hadde aldri spilt det før men siden jeg er veldig god i kortspill så tenkte jeg at jeg kaaaanskje kunne klare poker. Vi var vel 12 stk på et spill og gjett hva? Plutselig skjønte jeg det skikkelig godt og ble dritgod, haha. Var helt sykt rik på slutten og hadde mest chips av alle, og endte opp på en god 2 plass av såpass mange. Superglad for det, skikkelig gøy siden mange av de som var med var menn i 30 årene som hadde masse poker-erfaring. Wohooo  Vi spilte ikke om penger men vant en kul poker sølvchip, gøygøy!

Fine jentene! Caroline, June og Julia ♥

25 kommentarer

Siste innlegg