Svar på ukens spørsmål

 

Hvor er jakken fra?

Det er vel mer en hettegenser, men den er fra Topshop! Kjøpte den i Marbella.

Hvorfor er du så brun? Haha, å.. Nei har jo vært i syden i ca 5 uker tilsammen i sommer så har fått mye farge! Har bra med pigmenter og blir fort brun 

Hvilken strl har du i Nelly kjolene? 

Har small i alle kjolene ♥

Skal du begynne å trene og spise sunt igjen snart? Spiste sunt har jeg begynt med igjen- men så var det treningen da.. Er så vanskelig å sette i gang når man ikke har trent på leeenge! Hadde så utrolig gode rutiner i vår, savner det. Da elsket jeg å trene men nå ser jeg på det som et ork igjen, haha. Men ja, jeg skal begynne å trene veldig snart! Nå har jeg goood tid på å bygge den kroppen jeg ønsker meg  

Kan du snart ha videoblogg? Sminkevideo? Ja, skal prøve å få det til. Kanskje jeg kan gjøre det på søndag?

Har du fortsatt teip-extentions? Sliter det på håret? Anbefaler du det? Ja det har jeg og jeg er veeeldig fornøyd med det. Sliter nok litt på håret men ikke sånn ekstremt mye 🙂

Hvordan går det med deg og “F”? Kjempebra! Skal ned til GC igjen på onsdag for å besøke han, gleder meg skikkelig. Er så rart og trist å være uten han når jeg har vært med han hver dag i lang tid.. ♥

Hvor er kjolen fra?

Allsaints! En av mine favorittkjoler ♥

Hvilken størrelse kjøpte du Acnegenseren i? Hva kostet den? Hvor kjøpte du den?

Tok xs, den er ganske oversized! Kjøpte den på Tatler og den kostet vel 1800 eller 1900 kr 🙂

Er genseren fra Bikbok fortsatt i butikken? Regner med det, er vel ikke mer enn 1 uke siden jeg kjøpte den.

Hvor høy er du? 166 cm trooor jeg!

Kan du lage et innlegg om alle veskene dine? Ja, det kan jeg godt 

Skal du og “F” ha avstandsforhold? Nå er vi ikke kjærester da, men det blir vel det ja. Han skal nok bare være borte et par mnd men kjipt uansett.. Men han skal komme mye hjem og jeg skal reise endel ned, så det kommer nok til å gå veldig fint. Er vel bare sunt å være litt fra hverandre og kjenne på savnet ♥

Hvor mye kostet Prada solbrillene?

Tror de kostet rundt 1600 kr. Var nok mye billigere i Spania enn i Norge, alltid sånn!

Hvor mye kostet skoene og vesken?

Haha, nesten ikke så jeg tør å skrive det.. Altfor mye! Skoene kostet vel 1100 euro og vesken kostet 1600 euro. Fant ut at Puerto Banus er sykt overpriset og at jeg hadde spart endel på å kjøpe plaggene i London, haha.. Jaja!

Går du på melanotan? Nei, aldri prøvd og kommer aldri til å prøve 🙂

Hvor er Molly og Oliver når du reiser så mye? Bor med søsteren min som sikkert mange av dere vet og når jeg reiser tar hun vare på dem. Molly har jo alltid bodd med oss og Madicken er minst like mye “mamma” for Molly som meg, så hun koser seg veldig uansett om jeg er hjemme eller ikke ♥

Kan du legge ut bilder av leiligheten din? Haha, jeg vet jeg har sagt jeg skal gjøre det tusen ganger men glemmer alltid å ta bilder av den når den er helt ren og fin. Men kan vise dere rommet mitt 


Litt dårlige iPhone bilder men kan vise dere ordentlig senere!

58 kommentarer
    1. Hvordan uttaler man “Madicken” egentlig? Er det liksom “Maaadiken” eller “Madikken”? hahah, beklager, men jeg har lurt på det der.

    2. Da har du skreve feil ang prisen på skoa og vesken på insta, ellers må euroen ha vært over 9 og det tror jeg ikke :p haha

    3. Haha! Likte at du ikke turte å skrive hvor mye skoene og veska kostet i norske kroner :p men jeg skjønner deg godt at du har kjøpt de, kjempefine og absolutt verdt pengene!! 🙂

    4. Vi er to jenter som akkurat har begynt å blogge, hadde satt pris på om du tok en titt! Blogger for det meste om mote og hverdag.

    5. Hei!
      jeg har nettopp laget meg en salgsblogg der jeg selger ting som ikke får plass i garderoben min,og klærene er aldri brukt så ta deg gjerne en tur innom om du er glad i klær og billige priser!
      Alexxyy heter bloggen !

    6. Den vesken koster ca 1000? i Balenciaga sine butikker, så du må virkelig ikke ha tenkt deg om før du kjøpte den vesken..

    7. Siden du og F ikke er i et ordentlig forhold, så er det vel ikke 100% forpliktelse heller? Er du ikke redd for at han finner på noe sprell når han er på GC? Eller er dette noe dere har snakket om? Ønsker dere lykke til med “forholdet” uansett 🙂 Bra du har funnet noen som gjør deg glad!

    8. Man vet at man bor i en overflodssamfunn når 18 år gamle jenter kan kjøpe veske og sko for en hel månedslønn og vel så det for et voksent, utdannet menneske- du leier leilighet for 20.000 i mnd, du lever et jetset liv andre bare kan drømme om, si meg…Den dagen ingen leser bloggen din lenger, hvilke penger skal du shoppe for da? Det blir et seriøst downfall fra Balenciaga, Michael Kors, Prada osv, osv til First Price og Cubus. Tenk om du hadde vært smart og spart litt istedet, bodd billigere, handlet mindre…Du er klar over at du i utganspunktet har en sinnsyk mulighet til å skaffe deg egenkapital til bolig? Uff. Ditt valg uansett.

    9. Fint rom! Kan tenke meg du koser deg i leiligheten med søster og lille Molly 🙂
      Du får nyte alt det gode i livet ditt. Overse stygge kommentarer, alt positivt kommer til dem som er positive.
      PS:Acne genseren ser såå god ut..
      norsk jente + brasil, surfing, strand, valper, love = http://www.mydirtysho.es

    10. Herregud, jeg må bare si at jeg liker bloggen din mye bedre nå. Du blogger liksom sånn som du gjorde når jeg begynte å lese den. Og nå har jeg bare sett kommentaren Eline over her har skrevet, men bare drit i det. Jeg trengte en ny lommebok og gikk rett til Mulberry for å gjøre det. Selv om man ikke får mange plagg/ting får pengene, føles det mye bedre å gå rundt med et par louboutins på føttene, enn et par tøysko fra hennes og mauritz. shaalla

    11. Hei Andrea 🙂 Jeg lurer på hvordan vinterjakke du tenker å ha i år? Hadde vært kjekt om du la ut et innlegg!

    12. Hvordan har du samvittighet til å kjøpe sko til nesten 9000 kr og veske til nesten 13000 kr, altså 22 000 kr tilsammen? Det er galskap..

    13. Å handle i Porto Banus er egenltig helt høl ihuet! Prisene der er som regel doblet av den enkle grunn at det er Porto Banus! Både skoene og vesken kunne ha blitt kjøpt for en mye billigere penge. Har selv vært der å fant et par veldig fine sandaler som jeg likte, prisen var på rundt 1000 euro, valgte å ikke kjøpe de, for etter et raskt surf på nettet fant jeg de til halve prisen…. VELDIG BORTKASTET PENGER Å HANDEL I PORTO BANUS!! ikke noe jeg vil anbefale!

    14. Hvor masse koster vinterjakken fra Michael Kors som du kjøpte? Vurderer å kjøpe den selv, den var såå fin

    15. Nå må du slutte. Overfladiske lille jente. Skjønner du ikke at du får småjenter til å tro at det er normalt å heller bruke penger på en ubrukelig veske enn på BSU. Du er en skam..

    16. skjønner virkelig ikke hvorfor du skulle ha deg hund, stakkars liten, du tar jo ikke vare på den ordentlig engang. dra sånn og reise bort hele tiden, hunden vet jo aldri når du skal være hjemme og ikke! tenk å prioritere ned sin egen hund på den måten som du har gjort. skammelig

    17. Du sa du skulle ta hele 3. året som privatist. Kan hende det er det beste for deg, men når har du tenkt til å begynne å lese? haha, tror nok det er ganske mye hardere enn vanlig vgs

    18. Hei😊 jeg lurte om om du visste om det var Victoria Secret i Paris? Jeg har prøvd å søkt på det men jeg finner ingen orgentlig svar. Jeg lurte også på om hvilke butikker man burde være innom og om det var noe spess man burde gjøre der. Reiser til om to uker og ville gjerne vite det😊

    19. Heii! Jeg lurte på om allsaints kjolen heter noe spesielt? hva kostet den? har hatt lyst på den såå lenge og skal prøve å se om jeg finner den på ebay 🙂

    20. Da jeg gikk inn på bloggen din i dag lurte jeg vel egentlig på hvorfor jeg går innom bloggen din regelmessig og jeg er enda ikke helt sikker, men jeg begynte i hvertfall å lese gjennom kommentarene og jeg syns det er helt ekstremt mye mobbing på denne bloggen. Jeg håper bare at selv om du kun er 18år at du klarer å gi langt faen i hva andre skriver om deg, og at du klarer å være DEG i det hele. Ikke hvem leserne dine vil at du skal være.
      Du har jo tross alt mange unge lesere som ikke er reflekterte nok til å forstå at å skrive stygt om noen er helt patetisk og direkte ekkelt. Deres oppførsel forteller så mye mer om dem, enn om deg. Selv om de syns det er greit å si slike ting om og til deg håper jeg du klarer å se det som er fantastisk og unikt ved DEG. Jeg er sikker på at du har mange flotte egenskaper, og håper du tenker at det er DU som kjenner deg, ikke leserne dine. Deres stygge kommentarer betyr ikke en dritt.
      Hilsen j 22

    21. Hei, du har en kjempe fin blogg og jeg unner deg masse for alle de kjempe fine klærne dine, men hvor har du kjøpt garderobeskapet ditt?😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg