Hola

Heihei! Har fått fikset Internett i dag, så nå får jeg blogget. Flyturen gikk kjempefint og det var såå koselig når min kjære kom å møtte meg på flyplassen <3 Det har vært overskyet frem til i dag og jeg har egentlig ikke gjort så mye de tre dagene jeg har vært her. Vi har sett ferdig siste sesong av Frustrerte Fruer og det var egentlig ganske trist å se det ferdig. Har spart den siste sesongen leeenge nå fordi jeg ELSKER frustrerte fruer, haha.. Fikk med meg at de tydeligvis skal lage en fortsettelse med de nye som flytter inn i nabolaget men tviler på at det kan bli like bra? I dag har vi hvertfall solt oss og snart skal vi hoppe i dusjen for å dra videre til Meloneras. F ble 23 år i dag dag så vi skal feire bursdagen hans i kveld! Det blir såå koselig :):) Snakkes i morgen, da skal jeg ta ordentlige bilder til dere. Håper alle har det fint!

49 kommentarer

Siste innlegg