En herlig dag på Anfri Del Mar

Heihei!

Endelig får jeg blogget… Å få internett var lettere sagt enn gjort, så nå sitter jeg på kontoret på jobben til F for å få blogget. Tenkte å vise dere litt bilder fra i går da vi koste oss hele dagen på hjerteøya på Anfi Del Mar. Anfi er utroooolig fint, må være den fineste stranden på hele GC og leilighetene her er helt syke. På hjerteøya var det full luksus med deilige, svære “solsenger” hvor du fikk alt du ville av servering rett på sengen. Deilig! Vil deffinitivt en tur tilbake hit før jeg drar hjem igjen, koste meg skikkelig Her er bilder fra gårdagen:

Syykt fint vann!

Her kan dere se en av de deilige solsengene vi lå på  Komfort til tusen!

Namnamnam

 Ellers skal vi sjekke inn på hotell i morgen, det samme som vi var på sist. Får håpe internettet vil funke der, vil så gjerne blogge her nede! Dere får kose dere videre så snakkes vi senere ♥ 

50 kommentarer
    1. det så herlig ut!
      men vi alle vet hvem “F” er, så du kan like godt bare skrive hele navnet hans 🙂

    2. Haha, er jo ikke fake vann. det er importert sand fra caribien, siden strendene der egentlig er “sorte” på grunn av at det er vulkanske øyer.

    3. Nina: På beachclubben på amadores koster det ca 20euro om jeg ikke tar helt feil.er vel noe ala det, så man trenge jo ikke å ligge der hver dag. Men anbefaler det VELDIG et par ganger, eller i vertfall å teste det ut. Man får servering bare vet å trykke på en knapp osv:)

    4. Vil ikke si at det er den fiiineste plassen på øya, er en plass bortover mot Las Palmas som jeg tror heter Meloneras eller noe lignende du virkelig burde reise til, er utrolig fint der ved solnedgang osv! Har selv bodd på anfi sikkert rundt 14 ganger og skal nedover igjen i tre uker nå med familien, skal bli så deiliiiig! Har leid den største penthousen på hele Anfi utover mot havet med sånn stamp greier osv på verandaen woopwoop! Hvor lenge skal du være nedover, og hvor på øya er det du bor? Hadde vært utrolig kult å møte deg! Reiser nedover på lørdag 🙂

    5. Den steder minner meg om arginegin! Vet ikke hvordan det skrives da men… heter det stedet hjerteøya?! Er det ikke argenegin! Har vært der 4 ganger:)

    6. hvorfor gjør du aldri noe for leserne dine? det er jo vi som gir deg pengene slik at du kan dra til GC og slikke sol.. men også med alle veskene/klærne dine? hadde du ikke blogget, hadde du nok ikke hatt 2 celiné vesker osv.
      syns du burde vise leserne dine litt tydligere om hvor mye du setter pris på oss. du skriver det i noen velidg få innlegg, men det er gjerne etter ett typisk “følelsesinnlegg” der du får mye positiv og støttende tilbakemeldinger.
      ville bare si min mening, men du får kose deg masse videre der nede!!:)

    7. Er egentlig litt sant det noen her skriver, det er faktisk vi lesere som gjør det mulig for deg å leve det livet du gjør nå. Dra på ferier hele tiden og bare sole deg. Det hadde vært fint om du kunne gjøre noe, som å legge ut rabattkoder, konkurranser osv. for å få oss lesere til å føle at vi blir sett.
      Ikke for å være kritisk, men du kan jo tenke på det..

    8. Er ofte der ettersom bestemor har leilighet rett ved. Fin strand, men veldig mye folk. Hvis du vil sole deg og bade kan du dra på moloen til venstre på stranda, renere vann der og fint å svømme Og man slipper sand 🙂 Er det ikke dyrt å leie solseng på hjerteøya der? Og hvorfor skal dere sjekke inn på hotell, har ikke fredrik en plass å bo ettersom han skal jobbe der..?

    9. Så utrolig digg ut å ligge der! Har akkurat vært i Barcelona selv, skikkelig herlig å forlenge sommeren littegrann. Kos deg så mye Andrea! 🙂

    10. Trine: det var ikke såå ille, kostet 23 euro og da delte vi den store sengen 🙂 Jo han bor i en leilighet med et par andre kollegaer men vi tenkte å bo på hotell den siste uken så vi får vært litt alene også 🙂

    11. Hei. Jeg skal til London på Torsdagen, så jeg lurte på om du har noen tips til hvilke klesbutikker jeg burde stikke innom? 🙂

    12. Skal du ikke begynne å lese til alle fagene du tar som privatist? Søsteren min har lest fag som privatist, og du skal vite det ligger MYE arbeid bak… Man ikke vente til noen måneder før å lese opp alle kapitler i alle fagene på en gang. Ikke ta det forgitt, ønsker deg uansett lykke til 🙂

    13. Har vert akkuratt der du tok bildene! 😀 Å, lengter tilbake <3 Er det sånn shoow på kveldene ved siden av stranda amfi del mar fremdeles? Var det før, men det er et par år siden da 😉 Elsker det stedet, er helt forelsket i det... 🙂 Du er så heldig! Du, drit i alle stygge kommentarene du får (ikke at det er mange) men ja... Ikke la deg ta deg nær!
      Stay storon Andrea!
      Lykke til med kjæresten på GC da :*

    14. Åh, så heldig du var! 😀
      Jeg var akkuratt der i sommer, det er bare helt fantastisk der! <3 Jeg elsker GC! <3
      Håper du har en flott tirsdag! 😀

    15. Anfi del Mar er virkelig den nydeligeste plassen på GC, min fam har leilighet der og bruker den tre uker hvert år, har altså vert der 15 ganger ellernoe! Hjerte øya er så idyllisk også❤️ Pleier å gå tur rundt der for å vere for meg selv, det er så fantastisk! Sitter atm på flyplassen nå og om to timer sitter jeg på flyet nedover mot GC og Anfi del Mar❤️ Gleder meg så utrolig mye! Vi skal også til Mogan en kveld:) og denne uken er det jo meldt fantastisk vær❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg