Mogán

Heihei!

I går kveld var jeg og min kjære i Mogàn for å spise middag. Det var der vi var første gang vi var sammen alene etter at vi hadde møtt hverandre, haha  Minner, minner… Mogán er en veeeldig koselig og romantisk liten havneby med masse gode resturanter. Vi spiste et sted med veldig god mat og ble i Mogán en god stund. Da vi kom hjem avsluttet vi kvelden med frustrerte fruer, koselig ♥ Nå er jeg nede i resepsjonen for å blogge siden internett ikke vil funke på hotellrommet. Vi skal sole oss nå men desverre er det overskyet i dag 🙁 Har faktisk vært ganske dårlig vær her nede den uken jeg har vært her i forhold til de andre feriene her- over 50% av dagene har det vært helt overskyet! Menmen. Her er bilder fra i går:

 

Her har dere F ;);) Hihi ♥

Fine kattepusen ♥ Outfitbilder av gårdagens kommer senere i dag. Forresten! Har fått vite at SHOP15 rabattkoden på NELLY← som jeg blogget om i går funker ut 27.09! Så det er fortsatt muligheter for å få 15% avslag på all shoppingen der  

20 kommentarer

Siste innlegg