HJEMME

Holaaaa!

Nå er jeg hjemme i kaaalde Oslo, haha. Sykt hvor mye kaldere det hadde blitt på bare 10 dager?! Ellers var det veeeldig koselig på Gran Canaria med den beste ♥ Der er det virkelig dødsvarmt nå, så det var skikkelig temperatursjokk å komme hjem igjen. Selvom jeg gjerne skulle vært i Spania lenger så er det deilig å være hjemme igjen. Har mye jeg må fikse fremover! Må finne en ny leilighet siden leiekontrakten har gått ut og vi må være ute innen 1 November. Hater å flytte og gruer meg virkelig til å måtte pakke sammen aaaalt av møbler og så vaske. Stresser også litt med å rekke å få en ny innen en mnd, spesielt siden jeg ikke finner noen leiligheter jeg har lyst på for øyeblikket… Er også litt usikker på hvor jeg vil bo, for jeg trives veldig på Majorstuen. Velvel, jeg finner nok ut av det snart  Siste kvelden på GC dro vi ut på Puerto Rico senteret og hadde det kjempegøy som alltid. Er så mange hyggelige og imøtekommende mennesker der! F tok antrekksbilder av meg før vi dro som jeg gjerne vil dele på bloggen:

Topp fra Topshop // Skjørt fra Zara // Armbånd fra Hermes // Klokke fra Michael Kors HER (annonselenke)

Like?

58 kommentarer

Siste innlegg