DA ER VI I GANG

Nå har jeg bestemt meg for å ikke drøye det lenger! I dag starter jeg med å trene fast igjen + strengt kosthold i ukedagene. Var så deilig i vår da jeg var helt inn i det og begynte å bli fornøyd med kroppen min for første gang i livet mitt. Har vært en veeeldig lat sommer og har spist akkuratt hva jeg har følt for- det er det nå slutt på. Kommer til å blogge litt om trening/oppskrifter som jeg gjorde før men det kommer ikke til å ta over bloggen på noen måte. Målet mitt  er å gå ned i fettprosent og få synlige muskler, spesielt på mage og armer. Dette SKAL jeg klare! Noen som vil sette i gang med meg?  

84 kommentarer
    1. Du er jo faktisk ganske tynn fra før av, forstår ikke hvorfor du vil gå ned i fettprosent? Holde streng diett i ukedagene? Dummeste jeg har hørt, du trenger ikke det du. Men for all del:P

    2. prøver å komme i gang jeg også, så for min del kan du blogge så mye som mulig om hva du spiser og hvordan du trener! men jeg skjønner jo selvfølgelig om ikke alle er like interessert 🙂

    3. Hva spiser du om dagen? Kan du skrive en vanlig matdag for deg, men forskjellig mat du har til frokost, lunsj middag osv. Hvordan klarer du å unngå godteri og noe søtt og usunt?

    4. alle vil forandre noe med seg selv som ingen andre kan se. men redd det der kan bli litt sykelig. du er veldig tynn nå og etter min mening var du veldig flott med litt mer fett også. please ikke bli tynnere. om du vil ha mer markerte muskler skal ikke det være sp vanskelig med den kroppen du har nå. det å være sunn er viktig. men pass på.:-) du er en veldig vakker jente uansett 🙂

    5. Jeg og holder på! Vil få enda synligere armmuskler, ryggmuskler og magemuskler! Må bare bli enda litt flinkere med kostholdet eheh, lykke til 🙂

    6. Halla! Må bare starte med si at denne bloggen er til drit stor glede for meg. Jeg synes helt ærlig at du er en av de viktigste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger kjempe masse fremover!

    7. kan du legge ut kostholdsplanen din? og treneplanen din? hadde vert til stor nytte om vi skal følge treningsplanen din 🙂

    8. Du er så utrolig vakker! Håper du skriver (masse..) om trening og kosthold på bloggen! Tipper du kan inspirere mange jenter til å være mer aktive og spise sunnere 🙂

    9. Eg og en venninde satte igang igjen uka etter sommerferien, men det har kun vert en endre i treninga so vi nå har minst 3 ganger i uka. Eg vil og ha eit større resultat so om du har tips til kordan en kan slutte å spise godteri og kor enn får kjøpt billige protein shakes osv.. so gjerns skriv eit innlegg om det 😀 TAkk

    10. Jeg skal til Gran Canaria i vinter, så jeg henger meg på! Gleder meg til å få inspirasjon fra bloggen din framover med gode oppskrifter! 😀 Men husk at du er nydelig uansett!

    11. Hello andre! Oh I tought of beginning with training and diet too but training isnt the problem. The problem is dieting, because i love sweets, I dont need to eat normal meals, just sweet 😀
      I think I will never solve this problem !
      btw I love this pink top, I am a great pink fan 😀
      Love from Germany ♥

    12. Blir kjekt å følge med fremover 🙂
      Ta gjerne en titt innom bloggen vår, hvor vi skriver om trening, oppskrifter, hverdag og ikke minst mote! Kanskje du kan få litt inspirasjon? 🙂

    13. Et tips er og ikke drikke for mye øl man legger en del på seg av det
      Men et spørsmål? Jobber søsteren din på byporten? På et eller birger et mikkelsen? haha aner ikke hva det heter? Ved 2 day eller noe?

    14. Jeg er sååå me! Jeg var som du sier, for første gang fornøyd med kroppen min i sommer. Det var en helt fantastisk følelse, kan ikke beskrive det en gang. Nå har jeg lagt på meg noen kilo og det kjennes godt på selvfølelsen, og da er det bare å jobbe for å få tilbake kroppen 🙂 Du er utrolig motiverende, så blir stas å få treningsinnlegg fra deg frem i tid 🙂

    15. Jeg starter med deg! Men vær så snill og skriv på bloggen hver gang du trener, for jeg sjekker bloggen din hver dag og da minner du meg på å trene:) Gjerne legg ut frokosttips, lunsj tips, middagstips, snackstips osv – for jeg vil klare det på samme måte som deg siden du gjør det på riktig måte:) VÆÆRSÅSNIILL legg ut treningsprogram også, og lag en video av hvordan man gjør øvelsene, det hadde gjort meg så utrolig utrolig glad:)

    16. Jeg må bare si tusen takk for den inspirasjonen du har gitt meg i å trene og å spise sunnere:) pliiis ha trnings innlegg og ikke minst sunne oppskrifter<3

    17. KAN DU VÆRE SÅ SNILL Å LEGGE UT VA DU TRENER I DE ULIKE DAGNE? HVILKE ØVELSER? BARE FORTELL VA DU TRENER DE ULIKE DAGENE. KONDIS + STYRKE. DET GIR MEG SÅ SINNSYKT GOD MOTIVASJON. PLEAAAAAAAS

    18. du kan godt blogge mer enn “litt” om det, var såå utrolig motiverende å lese alle trenings/kosthold innleggene dine i vår! 🙂 og kunne du kanskje ført enn treningslogg på bloggen også? hvis ikke det er for ork da, hihi

    19. Jaa! <3
      Legg ut mye om hva du spiser. Siden jeg ikke er så flink til å finne ut hva jeg skal spise hadde det hvert topp å få noen tips og sånt ! <3

    20. Hva er det du har på skulderen din?
      Om du tar selvbruning i tillegg til at du er i syden en million ganger i året må det ha klikka for deg.. om det ikke er barbiedop da.. ingenting overasker oss lenger når det gjelder deg 😉

    21. Det skal bli utrolig morsomt å lese bloggen din igjen Andrea! Har vært fast leser utrolig lenge, og slik bloggen din var før, tror jeg den blir nå, om ikke enda bedre, hihi! 😀
      Kan du ha en spørsmålsrunde på video snart? 😀
      Stooor klem

    22. Kan du være så snill å legge ut kostholdsplanen din? og treningsplan? hva du spiser til frokost, lunsj, middag og kveldsmat.. og hvordan du trener, hva gjør du osv? hadde vært til stor hjelp 🙂 trenger virkelig hjelp så jeg kan komme ordentlig i gang..

    23. Hei 🙂
      Jeg driver daglig med kroppsbygging og ville bare gi deg noen tips.
      Dersom du vil bygge muskler, kan du ikke spise mindre for å gå ned i fett.
      Musklene bygges på overksudd, og da spesielt i armene!
      Man får ikke biceps og skuldre før man spiser mye, dette er ikke tull.
      Så lenge du spiser mye vil du ikke gå opp i fett noe særlig så lenge du trener mye styrke og lite cardio.
      Styr unna salaten, diettproteinet og skyren.
      Holde deg til egg, kylling, biff , whey protein og andre produkter med høyt protein,
      da skal jeg love deg at du får resultatene du vil ha!

    24. JA dette er bra! Kan du ikke ta bilder av alt det du spiser iløpet av èn dag, sånn at vi kan se det på bloggen? 🙂 det hadde vært litt fint. Skjønner jo at det varierer fra dag til dag hva du spiser, men bare et eksempel på en måte. Elsker bloggen din Andrea, du er veldig inspirerende! 🙂

    25. Jeg er med!! Har vært veldig flink på dette siden februar, men har vel lagt det litt på hylla nå som det har vært sommerferie og nå høstferie – starter da fra og med i morgen tidlig:)

    26. Jeg blir med! Det var utrolig motiverende da du skrev om dette før sommeren! Sååå gjerne kom med tips til å spise sunnere osv! Det hadde i hvertfall jeg satt veldig stor pris på! Lykke til Andrea! 🙂

    27. jeg har vert i hard trening i to uker 😉 masse lykke til!! veldig gøy å se forandringer! :))
      go girl!! <3

    28. jeg er netopp meldt inn i treningssenter og vil gå ned i vekt. trent en gang på sentet siden jeg er midt i eksamenslesing nå. men neste uke blir det nok mer trening. gleder meg til oppskrifter 🙂 kan du legge ut oppskrifter med ting man får tak i vanlige matbutikker ?:)

    29. Jeg blir med! 🙂 Har egentlig trent en del i sommeren, men det er spisinga som jeg ikke var flink, hahaa. Men jeg har et strengt kosthold og sånt nåå, deilig!! Målet mitt er å få litt synlige muskler på armene og magen.

    30. Såå glad du er igang igjen! ♥♥ Du gir så mye inspirasjon både når det gjelder trening og kosthold 🙂 Håper at du kommer til å blogge en del om det, selv om bloggen din ikke er en treningsblogg! ♥

    31. kunne du laget en egen kategori “trening/kosthold” lettere og finne frem i de gamle postene og oppskriftene dine 🙂 jeg skal også starte å trene og kunne virkelig trenge litt inspirasjon 🙂

    32. Jeg er i gang. 🙂 Håper du fokuserer på å bygge muskler og spise ordentlig, ikke bare kjøre deg hardt og spise salat. Det er nok like dårlig for kroppen å bryte seg ned ved å sulte seg som det er å spise drittmat.
      Jeg anbefaler silje mariela sine program hvis du vil jøre noe strukturert. Trener selv med fat attack programmet, 4 økter i uka, synes det er kjempebra og verdt en liten investering 🙂 du finner de på bloggen hennes siljemariela.com

    33. Jeg blir med deg, jeg! 🙂
      Målet mitt er å få flat mage med småsynlige magemuskler, strammere lår og en fast og flott rumpe!

    34. Du er virkelig et forbilde Andrea og du inspirerer meg og andre til å bli flinkere.Jeg blir med ,vill bli fonøyd med kroppen min ! 😀

    35. Jeg var også godt i gang med kosthold og trening før ferien, og jeg kan trygt si at i hvert fall kostholdet har sklidd ut etter ferien. Hadde tenkt til å starte opp igjen med kostholdet nå, og det blir en skikkelig motivasjon å kunne se opp til deg og ha deg som forbilde, noe jeg har uansett! Jeg blir med 🙂

    36. Jeg vil også begynne å trene og spise sunnere! Men jeg vet ikke heeelt hva som er sunt og ikke! Så kan du pliis skrive ned alle de daglige øvelsene og hva du spiser til hvert måltid?
      Hadde satt stooooor pris på det 🙂

    37. så GØY! kan du ikek fortelle hva du spiser og hva du trener osv? noe nytt fra tidligere? gleder meg til å følge med på fremgangen 🙂

    38. Jeg begynte også for fult igjen for 3uker siden! 🙂 Sykt deilig!
      Kan ikke du tipse oss om kosthold og sunne ting og spise? Og kanskje litt treningstips?
      Hadde vært fint med litt inspo og tips 😀

    39. Håper virkelig du vil komme med masse trening og mattips! Blir utrolig motivert av å lese om det selv og synes det er viktig og ta vare på kroppen sin 🙂
      Lykke til Andrea, dette klarer du!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg