NEW IN FROM NELLY

Annonselenker


Heihei!

Beklager mitt lille fravær.. Har hatt mye å fikse disse dagene som bla regnskapsfører og har vært på flere møter. Ellers er jeg på leting etter leilighet og har vært på visninger. Har en god nyhet til dere da, nemlig at det kommer tidenes konkuransse til uken! Har lenge villet kjøre på med en konkuransse men da ville jeg ha en veldig kul premie. Det har jeg fikset nå etter å ha vært på møte med Follestad, så gled dere ♥ 

Husker dere forresten da jeg blogget om 15% rabatt på hele Nelly? Utnyttet tilbudet jeg også og bestillte hjem et par fine ting. Er veldig fornøyd med innkjøpene mine og har lyst til å vise dere  

Superkult smykke HER ♥

Nydelig statement smykke HER ♥

Fantastisk kjole HER ♥

Denne toppen er SYKT fin i virkeligheten! Er skikkelig fornøyd med den og den kostet bare 199 kr Den er desverre utsolgt i den fargen jeg har men finnes i svart HER ♥

 

Perfekt og billig skjørt HER ♥ 

Verdens fineste sko HER ♥

Samme som de over bare i beige HER ♥ Ellers har jeg fått rabattkode av Nelly igjen: 15% på hele sortimentet til dere! Koden er GERK6874 og varer hvertfall til kl 24.00 men tror den varer ut morgendagen også   

Likte dere innkjøpene mine?

46 kommentarer

Siste innlegg