H&M

Heihei!

I går var jeg med Elena og etter en koselig cafetur gikk vi litt i Bogstadveien. Elena hadde funnet et par fine ting på H&M som hun ville prøve, så da ble jeg med inn. Har veldig lite fra hm, rett og slett fordi jeg synes det er så syyyykt mye klær der og har fått inntrykk av at de har for det meste kjedelige basicplagg. Men! Hm har virkelig skjerpet seg og i 2 etasje i Bogstadveien så hadde de faktisk utrolig mye fint i GOD kvalitet. Var litt dyrere enn de andre plaggene der men ikke ille priser. Jeg fikk med meg et par godsaker hjem som jeg vil vise dere  

Sokker forsvinner alltid på en aller annen mystisk måte så jeg trengte et par nye. Ellers var Lipglossen fra Isadora superfin, love it  

Superfin burgundertopp ♥

Denne blusen ser litt kjedelig ut når den bare henger men den er virkelig dritkul på, veldig fornøyd  

Suuuperkul skinnbukse! Hadde aldri trodd jeg kom til å kjøpe en skinnbukse, synes det er et litt sånn “risky” plagg. Men Elena skulle prøve denne også så den faktisk sykt bra ut på. Så det endte med at jeg hermet, haha  

Like?

37 kommentarer

Siste innlegg